Quasiturbine, zijn zijn kwaliteiten een mythe?

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
Pascal HA PHAM
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1461
Inschrijving: 30/01/06, 14:56
Plaats: soleil
x 25

quasi-turbine




par Pascal HA PHAM » 21/10/08, 08:20

:D
AV voor iedereen....

Matt, Ratmundo en alle andere mecaniciens...!

ja ik heb vaak veel gesproken over de vervormbare diamantmotor met Matt en natuurlijk met Raymundo....

het is een concept vol mooie dingen, maar ik begrijp nog steeds niet waarom de belangrijkste betrokken partijen, namelijk Gilles ST HILAIRE en GIPA, niet openlijk hun bijdrage aan het ding bespreken... het is niet in stilte of zekerheid dat we de voorkeur geven aan de vooruitgang van de dingen, vooral als we mooie ervaringen hebben....

moet blijven vorderen en niet te zeggen verduisteren...
en rijd het punt naar huis... :D
A+

zonnebloem
0 x
Rondom mijn werk, volledige video's op het web:
https://www.google.fr/webhp?source=sear ... 80&bih=672
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16129
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5241




par Remundo » 07/03/09, 16:06

Hallo Pascal, Matt en iedereen,

Weinig opgravingen van het onderwerp om te melden dat er net een mooie kleine baby met een nieuwe rotatiemotor is geboren, tussen een hele reeks andere kinderen.

POGDC
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Pascal HA PHAM
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1461
Inschrijving: 30/01/06, 14:56
Plaats: soleil
x 25

POGDC




par Pascal HA PHAM » 09/03/09, 06:44

Hallo allemaal
:D : Arrowu:
dat is het Raymundo heeft de spijker op zijn kop geslagen en wel op een goede manier: met een veelzijdig concept, opties de ene innovatiever dan de andere, stuk voor stuk voldoende brekend met alles wat er tot nu toe op dit gebied is gedaan: bijvoorbeeld de duizendpoot voor de transmissie met hoge overbrengingsverhoudingen ... super!
veel succes Raymundo: "de aanbetaling is gedaan....de pomp is gevuld, de ontwikkeling van de baby zal duurzaam zijn"

vriendschappelijk

Pascal HA PHAM : Lol:
0 x
Rondom mijn werk, volledige video's op het web:

https://www.google.fr/webhp?source=sear ... 80&bih=672
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16129
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5241




par Remundo » 09/03/09, 10:00

Bedankt Pascal,

Het is een machine met veel mogelijkheden en varianten die hem flexibel maken voor elk type gebruik.

Voor alle mechanische fans, kijk hier: : Idee:
https://www.econologie.com/forums/piston-oct ... t7253.html
0 x
Beeld
parfaitelumiere
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 79
Inschrijving: 05/08/09, 14:39




par parfaitelumiere » 22/08/09, 22:15

Hallo, kleine opgraving van het onderwerp, interessant al deze onderzoeken en al deze patenten!
Remondo, ik denk dat de werkbare oplossing tussen jouw ideeën en de mijne moet zijn!
Snel snel, het moet gefabriceerd worden, ik zou het graag op een autoproject willen installeren, en ik hoop in september 2010 een auto-opleiding te volgen om te leren hoe je een auto fabriceert, waarop de motor als generator zal worden geïnstalleerd !
Ik ben op zoek naar een elektromotor van 15 tot 20KW, externe rotor, met 1200 tot 1500rpm max, om hem direct als wielmotor te monteren....en aangedreven door de benzinemotor...
Ik maak gebruik van dit onderwerp om te vragen hoe de hilaire het transmissieprobleem op hun Qt heeft opgelost, om een ​​centrale as te hebben met een constante omega?
0 x
Sap kan!
enzo20134
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 42
Inschrijving: 01/02/09, 08:58




par enzo20134 » 18/11/10, 10:52

enig nieuws uit deze studie?
0 x
ARMAND
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 92
Inschrijving: 18/09/12, 21:14
x 2

Trilobische motor: de oorsprong




par ARMAND » 22/12/12, 17:09

Over patentontkalking gesproken: Cooley roterende stoommachine uit 1903 zegt ook "tri-lobe engine", dat doet me ergens aan denken!
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 24/12/12, 01:13

Ik zie het belang niet van al deze systemen ... het is zo logisch om de functies te scheiden: eenvoudige afdichting van de zuiger aan de ene kant en eenvoud en efficiëntie van de krukas aan de andere kant

de enige rotatiemotor die ik heb gezien die van belang is, is de wankel: de zuiger draait met een vreemde beweging maar hij is uit één stuk: het interne geleidingsmechanisme is niet onderworpen aan de vloeistof ... de driehoekige zuigerhoek geleidt niet

ondanks deze voordelen heeft de wankel moeite met het vinden van toepassingen... omdat voor efficiëntie en eenvoud de klassieke zuiger onverslaanbaar is... de wankel heeft enkele resultaten behaald in competitie, maar alleen waar het verbruik niet telt... gezien de prijs van brandstof , gevallen waarin consumptie niet interfereert, zijn zeldzaam

deze quasi-turbine lijkt me erger dan de wankel zo hopeloos
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16129
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5241




par Remundo » 25/12/12, 17:34

We weten dat de zuiger goed werkt met zijn krukas, maar hij heeft niet alleen voordelen, verre van dat.

Alle onderzoek is nuttig, ook dat wat niet helemaal leidt.

Onderzoek is per definitie dood zodra we tevreden zijn Ad Vitam Eternam van een technische oplossing, hoe effectief ook.

Ideeën moeten zich verspreiden en verspreiden door de hoofden van uitvinders en technici; soms kunnen 2 concepten die niet afzonderlijk werken zeer effectief worden in combinatie, geïnduceerde modificatie enz...

De automatische bevrediging van de zuiger / drijfstang / krukas heeft me altijd sceptisch gemaakt, aangezien deze oplossing oud is en niet erg elegant om een ​​draaiende beweging te verkrijgen.
0 x
Beeld

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 204-gasten