Welkom bij de Chtis, de fenomenale film

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Welkom bij de Chtis, de fenomenale film




par Christophe » 13/04/08, 18:41

Iedereen praat erover, dus zijn we het gaan bekijken :) (zoals "iedereen" zul je ons vertellen;) lol).

Het is een erg leuke film om naar te kijken: een goed moment van ontspanning in perspectief voor wie het nog niet gezien heeft.

Succes aan de kassa (meer dan 17 miljoen: http://www.allocine.fr/film/boxoffice_g ... 26535.html ) van deze film zou kunnen worden verklaard door het feit dat veel Fransen zichzelf herkennen in de film ... en door een terugkeer naar authenticiteit en naar meer traditionele en gezellige waarden. Nou dat is wat de nerds en analisten zeggen ... dus ik herhaal :D

Liever een goed punt voor onze samenleving in chaos, niet?

Biloute euuurk wizzz ... : Mrgreen:

ps: een piraten-dvd was al in de "verkoop" in België (niet de kleine piraten-divx maar een echte dvd die in enkele kleine winkels te vinden is ... totdat hij wordt teruggetrokken)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188




par Remundo » 13/04/08, 18:46

Ah, ik heb het nog niet gezien ... Maar het klinkt grappig ...

Van mijn kant bereid ik Bienvenue chez les Bougnats voor : Idee:

Het is ook drager :?

@+ : Lol:
0 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 13/04/08, 18:53

Ah ah ah :) Over bougnats gesproken, er is Tigger die de avond bij ons doorbracht ... zijn haar doet pijn ...

En welkom bij de trollen wanneer moet het komen? : Mrgreen:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 13/04/08, 19:13

Hier is nog een film die interessant kan zijn voor econologen die we zijn:
http://www.allocine.fr/video/player_gen ... 10575.html
0 x
oliburn
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 181
Inschrijving: 30/01/07, 07:59
Plaats: 33 Mérignac




par oliburn » 13/04/08, 20:53

wat een geluk ... deze film!
raar hoe mensen eindigen met simpele dingen,
dit bewijst dat voor de rest een minderheid voor de meerderheid denkt en dat de klassieke recepten, special effects, groot zijn
sterren, geld in overvloed zijn niet de universele sleutels tot succes ... er zijn meer dan één producent die ze moet eten !!!

er is inderdaad een dvd die onder dekking wordt verkocht, die is er ook
deze zelfde dvd in divx op het net ... goede kwaliteit! zeg hen
schurken die het hebben gedownload !!! : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Wees je eigen toorts, je eigen toevluchtsoord, je eigen meester ... "
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 15/04/08, 09:12

Ja, inderdaad, een man laadde het voor ons op kantoor, plotseling keek het hele bedrijf er in divx naar :?

Als deze gemakkelijke toegang tot de film echter niet op het intranet was geplaatst, zou slechts 10% van de werknemers de film in de bioscoop zijn gaan bekijken.

dat gezegd hebbende, deze film was unaniem en zelfs als hij op een illegale kopie werd gezien, is hij ook geschikt voor reclame

Persoonlijk, als ik een film leuk vond en vind dat hij het verdient om opnieuw te worden gezien, koop ik het op dvd, of ik het nu in de bioscoop ben gaan zien, of dat ik het in divx heb gezien

aan de andere kant heb ik buren die niet per se toegang hebben tot het net of tot divx, die samen een dvd kopen en die zonder recompressie kopiëren, groep kopen wat
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 15/04/08, 09:19

Maloche, je bent een slechterik : Cheesy:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 174-gasten