MAGdrive om brandstof te besparen

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 21/02/08, 12:09

Capt_Maloche schreef:Richt op deze 320W module om te zien


320W voor 15€ alles...Kijk naar de foto en de dikte van de draden...30 Binnen maar natuurlijk...en de marmot...

Ik hou van de "leverancier" veelgestelde vragen:

Betaal ik douanekosten?

In onze ervaring gebeurt dit echter zelden we kunnen de douanediensten niet controleren.

garanties

Onze artikelen hebben geen garantie in uw land, tenzij anders door ons aangegeven.

Dienst na verkoop

We doen ons best om u te helpen voor, tijdens en na de transactie, maar houd daar rekening mee niet al onze producten worden gedekt door een externe dienst na verkoop, afhankelijk van het beleid van de fabrikant in uw land. Als u zich hierover zorgen maakt, neem dan contact op met de fabrikant voordat u tot aankoop overgaat.



U koopt maloche en u vertelt ons of het 30 of 3 A is : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 21/02/08, 12:31

NEE !

opbrengst is te laag :D
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16172
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263




par Remundo » 21/02/08, 12:36

Oh, de Pelletier-opbrengst moet niet erg groot zijn!

Goede Gaulle? Ik kan over dit onderwerp niets concluderen uit de aanblik van je avatar. : Cheesy:

Maar ik vertrouw je :D
0 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 21/02/08, 12:44

Capt_Maloche schreef:NEE !

opbrengst is te laag :D


Ben volgens de grafieken van de doc of jonule, het is ongeveer 20% in "koude" modus... wat niet zo erg is!!

Ik heb een cel gekocht, we zullen zien of het iets geeft als ik het op het fornuis zet!

In ieder geval als het geeft net zo goed als in de kou is het (grotendeels) "winstgevender" dan fotovoltaïsche energie (teruggebracht naar de Watt)
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 21/02/08, 13:36

ja capt maloche de klap van de peltiers onder thermisch zonnepaneel dat ziet er goed uit maar in feite moeten deze panelen onder de bodem geïsoleerd worden!
nou ja, zodat de hitte niet weggaat!

opeens is het pas interessant met de fotovoltaïsche zonnepanelen die ververst moeten worden zodat de opbrengst niet terugloopt.
dus het zou ze wat prestatie teruggeven.

in ieder geval, zelfs met een opbrengst gelijk aan fotovoltaïsche energie, is de prijs per watt veel goedkoper!

normaal is er geen glas, paneel etc etc...
0 x

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 183-gasten