verdampen up probleem in een bubbler

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
willoz
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 06/06/07, 23:17

verdampen up probleem in een bubbler




par willoz » 14/01/08, 22:00

Ik leg mijn systeem uit. Ik pantoniseerde een maaier met een elektrische weerstandsborrel en elektrische regeling, dit alles met als doel om na het proces te leren gebruiken voor een serieuzere toepassing.
Ik kom ter zake. Ik heb mijn systeem getest met aceton en water (wat ik bij de hand had). Het werkt alleen perfect bij de ingang van de reactor. Ik zuig vloeistof aan en niet alleen stoom. Ik dacht eerst dat mijn vloeistofniveau te hoog was, dus heb ik het aangepast mijn bubbler. Nu moet ik 15cm hebben tussen de aanzuiging van de bubbler en het niveau en het probleem blijft hetzelfde. Ik dacht toen dat mijn damp opnieuw condenseerde in de transparante slang die uit de bubbler komt omdat ik echt veel vloeistof in heb de slang en het verdrinkt de motor, het moet de reactor afkoelen, het verbruikt te veel en vervuilt.
Als iemand een oplossing of een idee heeft, aarzel dan niet.
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 14/01/08, 22:40

Dag

Blaas jij je bubbler uit de uitlaat? Of zuig je alleen maar lucht aan?
Als u de uitlaat blaast, moet u de hoeveelheid uitlaatgas controleren die u in de bubbler blaast. Een flexibele plastic bubbler vertelt u de juiste hoeveelheid uitlaatgas. De bubbler moet in een lichte depressie staan ​​als de container doorschijnend is. Er moet een witte wolk zijn. boven de vloeistof wordt de bubbler koud, hij heeft warmte nodig.

Er mag geen vloeistof in de reactor worden gestuurd, alleen nevel
water en brandstof in dezelfde bubbler. Het is voornamelijk de brandstof die wordt verbruikt, vooral aceton bij het verwarmen. Het is eerst de aceton die verdampt en heel weinig water passeert alleen datgene wat door de bellen in beweging werd gebracht.
de uitlaatleiding kan een eenvoudige, stijve rubberen slang zijn die weerstand biedt aan depressie en condensatie minimaliseert.
Wees voorzichtig met aceton; het verbrandt nog gemakkelijker dan benzine

Andre
0 x
willoz
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 06/06/07, 23:17




par willoz » 15/01/08, 21:42

Ik zuig gewoon, ik borrel niet met de uitlaatgassen, in mijn geval werkt het minder goed. Mijn bubbler is niet transparant, anders heb ik voor de uitlaat een transparante slang van 5cm. Misschien verwarm ik te veel. Op de aan de andere kant probeerde ik het met afvoerolie. Zelfs met volledige verwarming werkte het niet. Maar ik realiseerde me dat mijn bubbler zelf (stil gebruikt in de pneumatiek) verstopt was. Ik heb dit geplaatst om fijne belletjes te maken, maar ik weet niet of dit is een goede oplossing omdat het de drukverliezen vergroot en daarmee de depressie in de bubbler.
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 16/01/08, 04:19

Dag
Bij een 100% Panton eencilinder is de zuigkracht behoorlijk sterk als je de luchtinlaat dicht bij de motor regelt,
Het is niet nodig om een ​​buis met te veel restrictie te verwijderen, een eenvoudige koperen buis van 14 mm die in de vloeistof wordt ondergedompeld werkt ook, je kunt er kleine gaatjes van 2 mm in maken, maar dit werkt ook, het maakt grote bellen.


Andre
0 x
willoz
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 06/06/07, 23:17




par willoz » 16/01/08, 17:53

ok. volgende test met een eenvoudige buis en ik zal de temperatuur verlagen omdat ik zeker weet dat ik erg heet was
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 136-gasten