[Single Thread] Fijne feestdagen en de beste wensen voor 2008

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79001
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10933




par Christophe » 24/12/07, 12:39

Ik zie de mooie overgang naar goede voornemens:

In 2008 drink ik minder dat 6 Belgische bieren tegen de avond! : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 25/12/07, 09:41

Christophe schreef:Je beeldt je het beeld in dat we van de geven forum daar? : Mrgreen:


Ik dacht ook aan Chouffe, met de tuinkabouters is het nog ecologischer!
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
Avatar de l'utilisateur
A2E
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 235
Inschrijving: 15/12/04, 11:36
Plaats: de hal deur 16




par A2E » 17/01/08, 09:03

Ik wens jullie allemaal een geweldig 2008-jaar! : Mrgreen: en dat het de meest ecologische van allemaal is met zeer goede voornemens in deze richting en surtoût actie!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 104-gasten