Prototype machine Hatem: foto's en uitleg

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
OBY
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 68
Inschrijving: 29/10/08, 11:29




par OBY » 31/01/11, 18:02

Hallo,

hoe dan ook, zelfs als er geen wrijving was (volkomen hypothetisch), zal de heel weinig energie die je krijgt afkomstig zijn van de energie die nodig is voor de magnetisatie van je magneten ...

Dus nee, het is duidelijk niet overtollig.

Met vriendelijke groet,
0 x
Dirk Pitt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2081
Inschrijving: 10/01/08, 14:16
Plaats: isere
x 68




par Dirk Pitt » 31/01/11, 19:10

verdomde shit, ik val van hoog. :schok:
Ik had de man twee jaar geleden ontmoet en wat hij had gedaan in de refuge wekte bewondering met inbegrip van de vergassingsketel met stirling, de verwarming van de moestuin, de wind / zonne / hydraulische combinatie met manager van energie. niets echt revolutionair maar een leuke demonstratie.
maar daar ... ik blijf zonder weg. waarom kwam hij in deze impasse. hij zal al zijn eer vernietigen.
1 x
Beeld
Klik op mijn handtekening
OBY
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 68
Inschrijving: 29/10/08, 11:29




par OBY » 31/01/11, 20:07

Nou totdat het tegendeel bewezen is ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
karakole
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 251
Inschrijving: 31/03/07, 22:05
Plaats: Castellon (Spanje)




par karakole » 08/02/11, 11:29

Ik ken deze heer niet - en om te zeggen dat hij een oplichter is, is misschien een beetje overdreven - Laten we zeggen dat hij ongelijk heeft!

Nee van een pijp! Ik begrijp niet waarom ik in alle presentaties die ik rechts en links heb gezien, zelden het minimum heb waargenomen, namelijk: een voltmeter + ampèremeter aan de ingang en hetzelfde aan de uitgang! om een ​​beetje geloofwaardig te zijn!


Pierre
0 x
Windows is een humaan besturingssysteem van de computer.
Linux is het tegenovergestelde ...
RealWheel
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 205
Inschrijving: 04/07/09, 23:44
Plaats: Parijs




par RealWheel » 03/11/11, 12:58

Ik begreep de intieme werking van de motorgenerator van Raoul Hatem niet. Luisterend naar zijn verklaringen spreekt hij van een magnetische as die afwijkt van de rotatieas. Uit uw assemblage worden de magneten loodrecht op de rotatie-as geplaatst. Je creëert daarom geen magnetische draaikolk en je vergadering is anders dan de werking van de aardbol!

Hartelijk

RealWheel
0 x
Toen we ble om motoren te bouwen in overeenstemming met de echte wiel van de natuur zal zijn, zullen we energie te produceren in onbeperkte hoeveelheden. Nikola Tesla
antonmayer
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 09/06/22, 11:20
x 2

Re: Hatem-machine prototype: foto's en uitleg




par antonmayer » 09/06/22, 11:27

Hallo allemaal, helaas ben ik nu pas op de hoogte van dit onderwerp.
Ik heb de Hatem-generator opnieuw opgebouwd en in detail op Youtube bekeken, inclusief een inputmeter en een outputmeter.
De resultaten zijn deprimerend

Ik wil mensen met deze video waarschuwen om niet dezelfde fout te maken. De componenten kosten meer dan 2000€ en er komt niets van, maar zie het zelf in de video:



Hallo iedereen,
helaas ben ik nu pas op de hoogte van dit onderwerp.
Ik heb de Hatem Generator herbouwd en uitgebreid becommentarieerd op Youtube, inclusief een inputmeting en een outputmeting.
De resultaten zijn deprimerend

wil mensen met deze video waarschuwen om niet dezelfde fout te maken. De componenten kosten meer dan 2000€ en er komt niets van, maar zie het zelf in de video.
2 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Hatem-machine prototype: foto's en uitleg




par Exnihiloest » 09/06/22, 22:15

antonmayer schreef:Hallo allemaal, helaas ben ik nu pas op de hoogte van dit onderwerp.
Ik heb de Hatem-generator opnieuw opgebouwd en in detail op Youtube bekeken, inclusief een inputmeter en een outputmeter.
De resultaten zijn deprimerend

Ik wil mensen met deze video waarschuwen om niet dezelfde fout te maken. De componenten kosten meer dan 2000€...


Wat een verspilling van tijd en geld! Hoe te worden gevangen door dit belachelijke verhaal?! Alleen de video was genoeg om te begrijpen waar het mis was.
Vader Hatem is dope, hij begreep niet dat het vermogen van generatoren gekoppeld aan een enkele motor niet het vermogen is dat op hun plaatje staat, vermenigvuldigd met hun aantal, maar hooguit het vermogen van de motor. Hij heeft nooit iets gemeten verantwoordelijk ! Waarschijnlijk te bang om de feiten onder ogen te zien, gaf hij er de voorkeur aan te dromen.

De montage is niet meer en niet minder dan een magnetisch tandwiel (industrie in feite), en of het nu magnetisch of tandwiel is, het resultaat is hetzelfde, energie wordt behouden.

Ik zeg niet dat een wonderenergiemachine niet mogelijk is, maar dit was nog steeds groot! Je zult veel meer moeten zijn, maar dan echt veel slimmer, om het uit te vinden.

Machines van dit soort staan ​​bij honderden op youtube. Ik heb er een paar ontkracht. Sommige regels :

1) de uitvinder zegt conventionele processen te gebruiken in overeenstemming met de wetten van de fysica en toch meer energie te produceren dan verbruikt => afval (de uitvinder is incompetent, de wetten van de fysica zijn in ieder geval intern consistent, dus geen overtollige energie)

2) de uitvinder beroept zich op nieuwe natuurkundige wetten om uit te leggen waarom zijn machine zal werken => rotzooi (we hebben alleen een nieuwe theorie nodig om de nieuwe waarnemingen te verklaren, dus de feiten)

3) de uitvinder presenteert zijn uitvinding in een prachtige youtube-video met veel new age-muziek en verwijzingen naar een groene planeet-remake van het paradijs op aarde => prullenbak (het is een verpakking voor oplichterij, hij is waarschijnlijk op zoek naar investeerders)

4) de uitvinder claimt een exotische energiebron (ZPE, neutrino's, elektronenspin, magnetische monopool...), dus check de feiten. Wat is het meetprotocol en de meetgegevens? (er zijn geen => prullenbak, ze zijn niet bevestigd door een derde partij => prullenbak). Biedt het een diagram van de proof of concept waarmee een eenvoudige montage kan worden gedupliceerd en afwijkingen kunnen worden gemeten? (er is geen => prullenbak).

We begrijpen daarom dat het standaard "trash" is, "not trash" wanneer iemand in het bedrijf de proof of concept kan controleren, en "afwachten" in alle (zeldzame) andere gevallen.

Het hotste op dit moment is Holcomb:

Holcomb faalt bij punt 3 en grenst aan 4, maar hij heeft gegevens die zijn bevestigd door een certificeringsinstantie en hij heeft een patent. Het probleem is dat zijn patent geen proof of concept is, maar een industriële machine die niet binnen het bereik van de amateur ligt. In tegenstelling tot Hatem is hij niet "incompetent", dus als het in feite niet werkt, is het dat hij een oplichter is. Ik heb het in het "afwachten"-vak geplaatst. Ik denk dat ik verkeerd ben om af te wijken van regel 3, de toekomst zal het waarschijnlijk leren, maar we willen dromen... :)
1 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Hatem-machine prototype: foto's en uitleg




par Janic » 10/06/22, 09:28

sommige "wetenschappelijke" culturen geloofden dat de aarde plat was omdat de natuurkunde aantoonde en aantoonde dat op een bol vloeistoffen zoals objecten zouden vallen en stromen, zonder op hun plaats te blijven, terwijl de natuurkunde aantoonde en aantoonde dat vloeistoffen en voorwerpen alleen op hun plaats konden worden gehouden op een plat, hol oppervlak. Laten we oppassen voor de zekerheden van een moment dat in twijfel wordt getrokken met elementen die op een bepaald moment onbekend of afgewezen zijn.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Hatem-machine prototype: foto's en uitleg




par izentrop » 10/06/22, 16:28

Exnihiloest schreef:maar we willen dromen... :)
Je bent hierover meerdere keren betrapt in de zak van goedgelovigheid forum, maar als je er eenmaal achter bent, vind je het niet erg om de man te vermoorden die gepakt is.
nooit eerder bestond er een technologie om het ware elektrische vermogen te versterken door de stroomsterkte te vergroten.
http://tampawebdesigner.us/holycom/tech ... akthrough/
Wat een globi-boulga : Roll:, mijn bullshitometer kantelt : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Peter
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 586
Inschrijving: 15/09/05, 02:20
x 312

Re: Hatem-machine prototype: foto's en uitleg




par Peter » 10/06/22, 16:30

Het concept van een machine die de energie van het netwerk versterkt, is in de basis al waardeloos, als de machine echt meer energie produceert dan hij verbruikt, waarom zou hij dan op het netwerk moeten worden aangesloten om te kunnen functioneren? Het zou zelfaangedreven kunnen zijn en een eenvoudige startbatterij zou voldoende zijn om het te starten.

Deze verkopers hebben één ding begrepen: de mensen die de cheques ondertekenen zijn niet de meest technisch competente mensen.
0 x

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 165-gasten