Complexiteit bij het vinden van het juiste antwoord

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 16/11/07, 19:25

lejustemilieu schreef:Een ander probleem is ook dat de antwoorden schaalbaar zijn... :? wat een hoofdpijn..


Dat is het, ik begreep het: je hebt het principe opnieuw uitgevonden... van a forum? : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 16/11/07, 19:27

elephant schreef:Alle ingenieurs zullen u vertellen dat elke oplossing een compromis is, bijvoorbeeld tussen kostprijs, esthetiek, prestaties, beschikbare materialen... en de portemonnee.


Toutafé :)

Christophe l'ingé schreef:en er is nooit maar één oplossing voor een probleem...en zeker niet DE ideale oplossing: er zijn erger en minder erger...
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 16/11/07, 23:40

welkom
Uiteraard denk ik dat we het allemaal eens zijn met Lejustemilieu en tegelijkertijd is het onmogelijk om dit te bereiken.
Naar mijn mening is het noodzakelijk om de onderwerpen die ons interesseren te lezen door te zoeken op de zoekmachine en ook om de mensen te leren kennen die een geweldige ervaring hebben.
0 x
fc89
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 170
Inschrijving: 20/10/07, 20:01




par fc89 » 17/11/07, 19:28

Bonsoir,

Een ding dat de navigatie zou kunnen vergemakkelijken en misschien de server zou kunnen ontlasten.

Zou het niet mogelijk zijn om de link van de pagina's voor elk onderwerp van het kader "Laatste actieve onderwerpen" te plaatsen?

A+
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 17/11/07, 20:20

fc89 schreef:Een ding dat de navigatie zou kunnen vergemakkelijken en misschien de server zou kunnen ontlasten.


U weet het waarschijnlijk niet (omdat u zich te recent heeft geregistreerd) maar serverbelasting is lange tijd een groot probleem geweest voor deze site (een krachtige server kost veel geld), maar sinds juni 2007 hebben we een server die verondersteld wordt de belasting goed vast te houden (volgens de belastingscurves die ik heb, zitten we gemiddeld op 1/5 van de "max" toelaatbare en op 1/2 op de piek).

Denk je dat het "rij"?

fc89 schreef:Zou het niet mogelijk zijn om de link van de pagina's voor elk onderwerp van het kader "Laatste actieve onderwerpen" te plaatsen?


Uh, ik weet niet zeker of ik het begrijp, kun je je gedachte verduidelijken?
0 x
fc89
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 170
Inschrijving: 20/10/07, 20:01




par fc89 » 17/11/07, 21:13

Bonsoir,
Ik trek de mogelijkheden van de server niet in twijfel.
Laatste actieve onderwerpen (zie de laatste 25 actieve onderwerpen)
Onbeantwoorde onderwerpen

Post-it: LED-lampen: werkelijk verbruik en tests - Christophe
Stakingen: vrijheid, gelijkheid, broederschap schrap de 2 vermeldingen... - Christophe
Ecologische zwendel, komt zeer binnenkort? - Christoffel
Houtpelletkachel en vloerverwarming - Christophe
Anti-EnR warmtepomp? Nadelen en voordelen - Christophe
Complexiteit bij het vinden van het juiste antwoord - Christophe
Houtgestookte broodoven in warmtekrachtkoppeling voor sanitair warm water - Christophe
Installatie cv-ketel of houtkachel - Christophe
Een passiefhuis zonder verwarming in de Ardennen - Christophe
Renault ontdekt econologie? Handtekening Eco2 - Christophe
Aankondiging: [ Eén onderwerp ] Humor - Flytox
Batboostor test op verschillende merken batterijen - Petrus


Elke keer dat u op een onderwerp klikt, komt u op de eerste pagina terecht, waarna u naar de onderkant van de pagina moet gaan om op de laatste te klikken om de volgende te krijgen.
Het zou dus interessant zijn als alle pagina's voor elk onderwerp aanwezig waren.

voorbeeld:
Post-it: LED-lampen: werkelijk verbruik en tests - Christophe..... Vorige pagina 1,2, 3 Volgende

Of vertel me dat ik niet kan surfen!
Afhankelijk van de tijd rijd het nog.
A+
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 17/11/07, 22:24

Bonjour à tous
fc89 schreef:Elke keer dat u op een onderwerp klikt, komt u op de eerste pagina terecht, waarna u naar de onderkant van de pagina moet gaan om op de laatste te klikken om de volgende te krijgen.
Het zou dus interessant zijn als alle pagina's voor elk onderwerp aanwezig waren.
...
Of vertel me dat ik niet kan surfen!
Afhankelijk van de tijd rijd het nog.


Ben het met je eens FC89, als het niet te veel een gascentrale is, zal de programmawijziging erg praktisch zijn. :P

Wat het roeien betreft, merkte ik dat tussen ongeveer 17 en 15 uur niet zo goed is. Of de "grote" dagen zoals die van de controverse met het artikel in Sciences et Vie over Gillier Pantone.

Die dag, midden in een gevecht, moest ik mijn post 3 keer opnieuw doen, elke keer dat ik "Preview" deed, was het bericht verloren lichaam en goederen. Ik moest het opnieuw doen in een tekstbestand, het kopiëren en het direct verzenden om het te laten werken. Het liep dus niet zozeer synchroon met de discussie ...: Mrgreen:

Trouwens, als ik een wat lange post doe, heb ik er een gewoonte van gemaakt om het in een tekstbestand op te slaan voordat ik "Preview" doe. Het staat toe om het niet te vaak te herhalen ...: Mrgreen:

A+
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6931
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 17/11/07, 22:35

Het is de fabel van de tien roeiers ... : Mrgreen:

Ik zie geen vertraging.

Voor de teksten is het hetzelfde; Ik typ liever in een teksteditor. Als we ondertussen navigeren om een ​​referentie te zoeken, verliezen we het concept niet. Nadat we van de gelegenheid gebruik hebben gemaakt om de spellingcontrole te plaatsen. het is goed, het helpt...

Voor jouw manier van surfen moet het zijn zoals je zegt .. :D
In de link die u interesseert, hoeft u alleen op de kleine geile pagina te klikken, die zich aan het einde van de regel bevindt. U valt dan op het eerste bericht, dat u nog niet gelezen heeft (als u ingelogd bent onder uw gebruikersnaam, en zonder lege cookies te hebben).

Idem, wanneer u een bericht van een ander onderwerp wilt oproepen en de link wilt maken, klikt u op het bericht dat u schrijft met de rechtermuisknop op de kleine pagina linksboven van "Geplaatst", en selecteert u "Kopieer de snelkoppeling" die u in uw tekst plakt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 17/11/07, 22:48

fc89 schreef:Elke keer dat u op een onderwerp klikt, komt u op de eerste pagina terecht, waarna u naar de onderkant van de pagina moet gaan om op de laatste te klikken om de volgende te krijgen.
Het zou dus interessant zijn als alle pagina's voor elk onderwerp aanwezig waren. (...)
Of vertel me dat ik niet kan surfen!


Ik weet het niet!
0 x
fc89
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 170
Inschrijving: 20/10/07, 20:01




par fc89 » 17/11/07, 22:58

Bonsoir,

Wat mij betreft, mijn veldmuis is nog nooit over de gevlogen Geile pagina.
Inderdaad is mijn jonge leeftijd op deze site zeker de reden.
Een beetje goed geplaatste legende, misschien..., voor de anderen!!!
A+
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 239 gasten