Gillier Pantone-GP-systeem: officiële naam van doping in het water!

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 14/11/07, 14:03

Christophe schreef:Ik denk dat we iets moeten zeggen over de gemeenschap die hieromheen is ontstaan forums (zonder hen zou Camel nooit zijn GV hebben bereikt...) en ook op Julien's theorie van ionisatie van waterdamp.
Ik ben ook van mening dat deze samenvatting meer onder de aandacht moet worden gebracht. Een link op de 1e pagina (ik heb deze pagina gecontroleerd om niet vervuild te raken, dus ik zal hem ergens toevoegen)

Tot uw beschikking als u op zoek bent naar een krabbelaar om een ​​paragraaf te herschrijven. Voor het overige laat ik de rest en de aanpassingen over aan de goede zorg van degenen die ideeën hebben. Ik kijk ernaar uit je te lezen. Kom op jonge mensen!
A+
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 20/08/08, 16:31

0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 130-gasten