Gillier Pantone-GP-systeem: officiële naam van doping in het water!

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 13/11/07, 23:45

Nou, we kunnen het later naar eigen inzicht aanpassen... dat is het principe van een wiki...
0 x
Avatar de l'utilisateur
camel1
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 322
Inschrijving: 29/01/05, 00:29
Plaats: Loire
x 1
Neem contact op met:




par camel1 » 13/11/07, 23:54

Hoi Cuicui!

Cuicui schreef:...Enthousiastelingen plaatsten vervolgens plannen op internet voor een stoomgenerator (SG) die in de uitlaat zou worden geplaatst, eenvoudiger en efficiënter dan de bubbler.


Ik annoteer deze passage uit uw artikel, dat een eervolle synthese biedt van de geschiedenis van Pantone.

Zoals ik echter hierboven in mijn interventie al zei, herinner ik u eraan dat de G+ (GP+nu : Lol: ) valt onder het Copyleft-regime.

Dit geeft iedereen het recht om het te reproduceren of zelfs op de markt te brengen. mits de bron wordt vermeld , in dit geval ik (dit is de spelregel met gratis licenties!)
Ik ben blij om als een liefhebber te worden beschouwd, maar ik zou graag willen dat, in een artikel dat de evolutie van Pantone sinds het begin in Frankrijk probeert te presenteren, en met betrekking tot de evolutie van de "stoomgenerator", mijn naam en een verwijzing naar mijn site vermeld worden, omdat ik geen afstand doe van het auteurschap van dit voorschot wat doorslaggevend blijkt te zijn voor de implementatie van Pantone bij dampdoping op auto's.

Omdat ik me realiseer dat deze informatie meestal verborgen wordt gehouden door de "replicators", vooral wanneer hun exploits in verschillende media worden gerapporteerd, zeg ik tegen mezelf dat deze informatie in ieder geval hier op Econologie en daar op Quanthomme aanwezig zou moeten zijn. ...mensen hebben vaak de neiging om op te treden als de uitvinders van het systeem, en ik moet zeggen dat het me een beetje irriteert...

Anders nikkelchroom! : Cheesy:

A+

Michel
0 x
We waren op het randje, maar we hebben een grote stap voorwaarts ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 13/11/07, 23:58

+1 met Camel1 (u zult opmerken dat u niet duidelijk werd geciteerd in de Vitry Press-kit, hoewel ik uw site als "referentie" had opgegeven: https://www.econologie.com/vitry-sur-orn ... -3403.html maar ok...)

Vergeet het dus niet te zeggen Stoomgenerator ontworpen door Chameau1 : Cheesy:
Dernière édition par Christophe de 14 / 11 / 07, 00: 01, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 13/11/07, 23:59

Christophe schreef:Nou, we kunnen het later naar eigen inzicht aanpassen... dat is het principe van een wiki...

Het werkt.
Aan de andere kant, om het niet rommelig te maken forum, Ik stuur u ook per PM de correspondentie die ik had met Quant'Homme. Het is heel eenvoudig en ik ben blij om te zien dat iedereen het snel eens was.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 14/11/07, 00:05

camel1 schreef:Ik ben blij dat ik als liefhebber word beschouwd, maar ik wil graag dat mijn naam en een verwijzing naar mijn site vermeld worden

Onnodig te zeggen. Kunt u er alstublieft voor zorgen? Ik heb je contactgegevens niet. Je kopieert en plakt mijn proza ​​en wijzigt en voltooit wat er moet gebeuren.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 14/11/07, 00:11

Maar gebruik de didiou wiki!!

Het is GEMAAKT voor schrijven in de gemeenschap...
0 x
Avatar de l'utilisateur
camel1
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 322
Inschrijving: 29/01/05, 00:29
Plaats: Loire
x 1
Neem contact op met:




par camel1 » 14/11/07, 00:12

Salut!

Cuicui schreef: Je kopieert en plakt mijn proza ​​en wijzigt en voltooit wat er moet gebeuren.


Dit was wat ik wilde doen in de sectie "Marketing van het waterdoping- of injectiesysteem" van de wiki, omdat er een fout is, de Copra is GP+ (met gv.. .) dus geen bubbler..

Waar heb je anders je artikel in de wiki neergezet?
0 x
We waren op het randje, maar we hebben een grote stap voorwaarts ...
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 14/11/07, 00:15

camel1 schreef:Waar heb je anders je artikel in de wiki neergezet?

Voorlopig heb ik helemaal niets gedaan, omdat ik niet weet hoe het werkt. Kan iemand dit voor mij doen of het mij uitleggen?
0 x
Avatar de l'utilisateur
camel1
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 322
Inschrijving: 29/01/05, 00:29
Plaats: Loire
x 1
Neem contact op met:




par camel1 » 14/11/07, 00:17

Cuicui schreef:
camel1 schreef:Waar heb je anders je artikel in de wiki neergezet?

Voorlopig heb ik helemaal niets gedaan, omdat ik niet weet hoe het werkt. Kan iemand dit voor mij doen of het mij uitleggen?


ARFF! : Cheesy: : Lol:

hier: https://www.econologie.com/wiki-moteur-pantone/index.php/Comment_utiliser_le_wiki_pantone
0 x
We waren op het randje, maar we hebben een grote stap voorwaarts ...
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 14/11/07, 00:25

4) Om een ​​nieuwe pagina te maken, maakt u eenvoudigweg een interne link met het pictogram: button_link.png

Waar is dat verdomde 'AB'-pictogram?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 100-gasten