Elektrolyse en gas scooter

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12




par abyssin3 » 21/04/08, 18:48

Abessijn: ik weet niet eens wat ik moet antwoorden, ik zit op mijn reet.

brommenmmmm ...
Ja, ik was vergeten dat de communicatie tussen jullie twee niet zo goed verliep (nou ja, ik crois dat het bij jou was). Helaas kan ik er niet veel aan doen, het is niet mijn verantwoordelijkheid. Dus ik bemoei me er liever niet mee (ook al is het een beetje laat).
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 21/04/08, 19:10

tussen de vof twee? Tussen nof twee bedoelde je?

Ik weet het niet, het zegt mij toch niets!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15989
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5187




par Remundo » 21/04/08, 19:43

Tom schreef:Ik kan zelfs zeggen dat de experimenten van nlc van zeer goede kwaliteit zijn.
Ik bezoek vaak zijn site, alles wordt goed uitgelegd, hij is een goede klusjesman die het idee heeft 8)


Absoluut Tom!

Ik ben erheen gegaan, het is heel goed uitgelegd en gedocumenteerd.

Dus als ik het goed begrijp, Nlc, maak je ter plaatse in je Laguna een H2 1/2 O2-mengsel en zuig je het op natuurlijke wijze op via een pijp die door het luchtfilter gaat.

Zeker is dat je invloed hebt op de lambdasonde en dat de motor mogelijk niet reageert om het verbruik te verlagen.

Bovendien is het probleem nog steeds: om 100 J thermische verbranding te hebben, haal je minimaal 100 J elektrisch uit de accu.

Maar deze thermische 100 J genereert mechanisch slechts 35 J... het is ter plaatse niet zuinig, het "vreet" brandstof om de batterij op te laden

Wat we nodig hebben is dat we de H2 in een fles hebben en deze thuis hydrolyseren... Maar dit is niet zonder risico en zonder problemen. Zoals je ermee geconfronteerd werd, Nlc...

Vraag het ook aan BMW, zij zagen er nog enkele om hun 7 Hydrogen-serie te ontwikkelen! :D

Ik vind je werk echter zeer interessant, Petje af Nlc 8)
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 21/04/08, 22:17

hehe :)
Het doel is niet om energie toe te voegen in de vorm van waterstof, omdat de energie die wordt verbruikt om het te produceren noodzakelijkerwijs lager is dan de energie die opnieuw in de motor wordt geïnjecteerd...

Nee, het idee is om waterstofdoping zo te doen de verbranding verbeteren originele brandstof. En daarom de vervuiling verminderen door onverbrande brandstof te verminderen, en bijgevolg minder verbruiken omdat meer van de oorspronkelijke brandstof wordt verbrand. In feite is het precies hetzelfde principe als Pantone.

Bij mijn auto komt het probleem niet alleen door de lambdasonde. Omdat ik ook heb getest door hem los te koppelen en ik heb ook geen verbetering. Trouwens, vreemd genoeg op mijn lichaam consumeer ik niet meer zonder de lambdasonde.

Voor mij is “het probleem” simpelweg dat de motor al een heel groot deel van de brandstof verbrandt en daardoor heb ik weinig onverbrande brandstoffen. Er valt dus niet veel te verbeteren op deze manier.

Dit is de reden waarom, naar mijn bescheiden mening, waterstofdoping en/of het Pantone-systeem waarschijnlijker zullen werken op een diesel die een langzame verbranding heeft en daarom waarschijnlijker onverbrande stoffen uit de uitlaat zal vrijkomen.

Maar ik herhaal: het doel is niet om energie toe te voegen via waterstof (met een stroomsnelheid van 80 l/u is dat erg laag...), maar om als doteermiddel te fungeren en de verbranding van de oorspronkelijke brandstof te verbeteren.

Anders bedankt voor je felicitaties :D
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 22/04/08, 09:31

voor de lambdasonde bestaat er een manier om H2 van O2 te scheiden door middel van magnetisme.

Dit is bijvoorbeeld te zien bij vloeibare zuurstof, en ter illustratie: zelfs een straaltje water is gevoelig voor het elektrostatische veld.
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 22/04/08, 09:40

Ja, behalve dat, zoals vaak uitgelegd over het onderwerp van verbeterde elektrolyse, de zuurstoftoevoer door elektrolyse belachelijk laag is vergeleken met de enorme hoeveelheid zuurstof die de motor op natuurlijke wijze door de omgevingslucht opslokt.
0 x
gaudet86
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 31
Inschrijving: 03/05/08, 06:05

..




par gaudet86 » 10/10/08, 05:28

: Cheesy:
Dernière édition par gaudet86 de 19 / 10 / 08, 05: 45, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42

Re: waterstofscooter: makkelijk!!




par Capt_Maloche » 10/10/08, 09:45

gaudet86 schreef: Bekijk dit kleine filmpje, het zal je misschien overtuigen..
http://fr.youtube.com/watch?v=dFCyZmiIdCE
pm beschikbaar www.pwm2008.com

ioi goede rit!!


welkom

Zorg ervoor dat u zich niet laat misleiden door vacuümelektrolyse
bij een gasproductie van 0.1 bar lijkt 10 keer belangrijker
het is in Normo m3 (debiet bij atmosferische druk) dat we cijfers moeten geven

jonule schreef:voor de lambdasonde bestaat er een manier om H2 van O2 te scheiden door middel van magnetisme.

Dit is bijvoorbeeld te zien bij vloeibare zuurstof, en ter illustratie: zelfs een straaltje water is gevoelig voor het elektrostatische veld.


Bewijs het... en we moeten een magnetisch veld en een elektrisch veld niet verwarren

Het is het H2O-molecuul dat diamagnetisch is
O2 is in balans http://fr.wikipedia.org/wiki/Oxyg%C3%A8ne
en H2 lijkt mij ook http://fr.wikipedia.org/wiki/Hydrog%C3%A8ne

O2Elektronegativiteit (Pauling) 3,44
Soortelijke warmte 920 J/(kg·K)
Elektrische geleidbaarheid — S/m
Thermische geleidbaarheid 0,02674 W/(m·K)
1e ionisatiepotentieel 1 kJ/mol
2e ionisatiepotentieel 3 kJ/mol
3e ionisatiepotentieel 5 kJ/mol
4e ionisatiepotentieel 7 kJ/mol


H2
Elektronegativiteit (Pauling) 2,2
Soortelijke warmte 14 J/(kg·K)
Elektrische geleidbaarheid — S/m
Thermische geleidbaarheid 0,181 5 W/(m·K)
1e ionisatiepotentieel 1 kJ/mol


Dipolaire aard van water

model van waterstofbruggen tussen watermoleculen belangrijk kenmerk van water is zijn polaire karakter. Het watermolecuul vormt een hoek, met waterstofatomen aan de uiteinden en zuurstof aan de top. Omdat zuurstof een hogere elektronegativiteit heeft dan waterstof, de kant van het molecuul met het zuurstofatoom heeft een gedeeltelijke negatieve lading. Een molecuul met een dergelijk ladingsverschil wordt genoemd een dipool.

Beeld
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Elect.eco
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 16/11/08, 17:18
Plaats: nancy

waterstof productie




par Elect.eco » 16/11/08, 17:46

hallo
na uw onderzoek is dit een zeer interessante site
http://www.conspiration.cc/energie/Frank%20Roberts.pdf
meer
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 16/11/08, 17:49

Je stelt mijn kleintje uit! Uw link is zeer bekend en zeer teleurstellend!
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 170-gasten