Elektrolyse en gas scooter

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 21/04/08, 14:31

abyssin3 schreef:
NLC schreef:Hij zei dat de watermotor werkte, ik vroeg alleen of hij er een zag werken. Hij zegt dat hij aan het onderwerp werkt, we vragen hem gewoon om ons meer te vertellen, dat is alles!

Begin het onderwerp vanaf het begin, hij vertelde je dat: ja, hij had één werk gezien ...


Ja, ik zag dat hij ja zei, en?

abyssin3 schreef:Wat betreft Alfwilly, wat hij ook heeft gezegd of geschreven, het is moeilijk te zeggen wat hij wel of niet concreet heeft gedaan. . . zonder te controleren. Van mijn kant heb ik gecontroleerd en als wat hij deed de wereld niet revolutionair heeft veranderd, zeker, wordt het nog steeds op de markt gebracht en geïnstalleerd op verschillende voertuigen (en functioneel bovendien).
Niet iedereen kan hierover opscheppen.

PS: in dit geval denk ik niet dat hij het elders over dit onderwerp is.

Ach, dit is iets interessants! Heeft u daar informatie over of links?


Anders moet je dit steriele debat absoluut stoppen!

Ik ben een concreet persoon en ik heb een open source-filosofie. Ik hou van het delen van ideeën en teamonderzoek.
Maar wat me opblaast, is simpelweg wanneer iemand beweert dat iets werkt, wanneer hij niets te laten zien. Ofwel omdat hij niets te tonen heeft, ofwel omdat hij het niet wil laten zien ...
Dat is het!

En bovendien kunnen we te goeder trouw zijn en zeggen dat het werkt, terwijl het in feite werkt of niet werkt. Daarom moeten we rigoureus zijn en maatregelen nemen.

We zien te veel dingen op het internet die worden gegeven om te lopen, maar die niet werken
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 21/04/08, 14:33

oké nl
maar je kunt niet zeggen dat het meyer niet lukt, na een elektrolyse te hebben gedaan, alles wat toch het meest prehistorisch is zonder elektronica!
+ op benzinevoertuig ...

trouwens wat geeft het op 306 diesel?
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 21/04/08, 16:17

Laten we voor eens en voor altijd gaan!

1) Ik vind je echt ironisch en ... onnodig hard in je woorden (vervelende limiet!?)

2) Heb ik ergens bevestigend gezegd dat Meyer niet werkte?
Neen. Ik heb gewoon altijd duidelijk alles vermeld wat ik had opgemerkt tijdens mijn vele uren experimenteren. In tegenstelling tot velen heb ik mijn experimenten altijd gedaan door zo rigoureus mogelijk te zijn, zowel bij het opzetten van tests als bij metingen.

In tegenstelling tot wat je misschien denkt, concentreerde ik me niet alleen op "prehistorische elektrolyse zonder elektronica" om jouw termen te gebruiken.
De elektronica, het is precies mijn taak, u, en ik heb ook een onberekenbaar aantal uren besteed aan het testen van elektronisch beheerde elektrolyse, met name gepulseerde stroom / spanning.

En het werkt! Ja je leest het goed, het werkt! Behalve dat ik bij alle tests die ik deed nooit beter kon dan een eenvoudige prehistorische elektrolyse.
Het is om deze eenvoudige en goede reden dat ik bijvoorbeeld nooit over al deze tests op mijn site heb gesproken, omdat het absoluut geen interesse heeft, hoewel er nog steeds gas uit de elektrolyser!

Met alle uren ervaring die ik kon doen, heb ik veel dingen geleerd die ik naast het onderwerp "verbeterde elektrolyse" heb doorgegeven, in het bijzonder over de werking van een standaard elektrolyse, dus in de huidige modus .
Als je het onderwerp vanaf het begin hebt gevolgd, zul je zelf zien dat ik nooit de deur heb gesloten voor de mogelijkheid om surunity te maken. Ik heb het zelfs gehaald, maar over een zeer korte periode van enkele ms.

Het was in deze tijd, en nadat ik had begrepen dat we faraday niet kunnen laten liggen op standaard elektrolyse in stroom (zelfs gepulseerd), legde ik uit wat naar mijn mening de enige techniek was die het mogelijk maakte om vaste eenheid, of blijf op zijn minst de prestaties verbeteren.
Faraday loog nooit, zelfs niet in pulserende modus (op het moment dat de stroom voorbijgaat), ik concludeerde dat om de opbrengst te verbeteren, het eerder nodig was om te werken aan het verminderen van de voedingsspanning.

Ik had gemerkt dat helemaal aan het begin van een elektrolyse, wanneer de elektroden nog niet met gas zijn bedekt, er een sterke stroom door de elektroden kan gaan, zelfs als de spanning lager is dan de theoretische drempelspanning. (Het is tijdens deze zeer korte periode dat er een "overunit" is, omdat er gas wordt gegenereerd terwijl de voedingsspanning onder de drempelspanning ligt). Deze drempelspanning komt van het feit dat zodra de elektroden aan de ene kant zijn verstopt met zuurstof en aan de andere kant waterstof, het zich gedraagt ​​als een batterij. Om stroom in de elektrolyse te blijven circuleren, is de enige oplossing dan om een ​​voedingsspanning te hebben die groter is dan de spanning van het batterijeffect.

Dus om de efficiëntie van een elektrolyse in de huidige modus te verbeteren, is naar mijn mening de enige oplossing om te slagen in het doorgeven van de stroom onder een lagere spanning. En gepulseerde elektrolyse kan een heel goede manier zijn om het te doen! Ik heb het nooit ontkend, daarom heb ik de vraag eigenlijk veel gegraven! Het doel zou inderdaad zijn dat we gedurende de tijd dat de stroom verstrijkt zuurstof en waterstof produceren, maar dat ze gedurende de tijd van de platen worden geëvacueerd of dat de stroom niet weggaat. Bij de volgende AAN-tijd hebben we minder batterijeffect, waardoor we meer stroom en met een lagere spanning kunnen doorgeven.
Dus ik graaf deze vraag daar veel, maakte veel maatregelen (daar ben ik redelijk goed voor uitgerust: voeding, digitale oscilloscoop, enz ...), maar ik kon nooit beter doen dan de beroemde prehistorische elektrolyse, voor de simpele reden dat de UIT-tijd van de gepulseerde stroom niet toelaat dat de gassen voldoende ontsnappen om de spanning van het batterijeffect te beïnvloeden. We hebben al verschillende technieken blootgelegd die de gepulseerde elektrolyse kunnen verbeteren: om ervoor te zorgen dat de pulsatie ook de platen in resonantie doet trillen om te proberen gassen van de elektroden vrij te maken, om echo's in evenwicht te brengen om ook het gas af te voeren, om snel te laten circuleren een stroom van elektrolyt om het gas uit de muren te halen, enz.

Dus mijn conclusie over de huidige modus elektrolyse (gepulseerd of niet), is altijd geweest om te zeggen dat je, om de efficiëntie te verhogen, erin moet slagen de spanning te verlagen door het batterij-effect te verminderen. Om het stapeleffect te verminderen, zijn er geen 36 oplossingen, het is absoluut noodzakelijk om deze verdomde waterstof en verdomde zuurstof uit de platen te halen. Inderdaad, Faraday liegt helaas nooit voor elektrolyse die op stroom loopt.

Voor de elektrolyse van het Meyer-type, die een andere techniek lijkt te gebruiken, namelijk het "kraken" van het watermolecuul door hoogspanning, heb ik nooit gezegd dat het nooit zou werken. Ik heb er zelf tests op gemaakt en ik heb zelfs gedemonstreerd (zie op de forum motor), digitale oscillo-curven ondersteund, die we daadwerkelijk konden realiseren om sterke overspanningen te creëren met een lage spanning aan het begin en een LC-resonantiesysteem.

Behalve dat ik deze tests heb uitgevoerd met een luchtcapaciteit (de 2 elektrolyseplaten maar zonder water), en ik heb aangetoond dat zodra we water hebben gedaan, het meest gedestilleerd is, hebben we een weerstand die resonantie en spanningsopbouw voorkomt.
Van daaruit heb ik de meyer-tests laten vallen omdat er naar mijn mening iets mis is met al zijn patenten, of in ieder geval elementen ontbreken, omdat het onmogelijk is om een voldoende hoge weerstand tussen de elektroden zodat ze kunnen worden beschouwd als een perfecte condensator en geïntegreerd in een resonantiesysteem waardoor de spanning kan worden verhoogd tot enkele duizenden volt.

Ik ben nog steeds heel dicht bij wat er in het veld wordt gedaan, het enige dat me stoort is dat ik meer nodig heb dan "het werkt" om het te geloven. Ik hou ervan dingen te begrijpen. Ik wil dat het werkt, maar er is meer voor nodig om het te begrijpen en maak het reproduceerbaar. Of begrijp niet precies wat er gebeurt (abnormaal hoge gasstroom in vergelijking met het elektriciteitsverbruik, enz ...)

Nou, ik hoop dat de dingen nu duidelijk zijn, en als je meer informatie wilt, aarzel dan niet om het te vragen!
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 21/04/08, 16:20

jonule schreef:trouwens wat geeft het op 306 diesel?


Afgelopen vrijdag kreeg ik de reactor die ik had uitgeleend aan een ex-stagiair die demonstreerde op Science Days.

Ik moet het goed schoonmaken, ik moet een ander elektronisch controlesysteem opnieuw uitvoeren (stroombeperking door pulsstroom precies ...), en vooral dat ik toestemming vraag aan de stiefvader (er zou geen probleem moeten zijn) omdat het zijn auto is, niet de mijne : Mrgreen:
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 21/04/08, 16:28

sorry als je het voor je nam nlc het was niet het geval voor jou maar een algemene houding tegenover meyer hierover forum, waar olifant ook deel van uitmaakt, en anderen hier.
neem het niet ironisch of ondeugend, laten we zien dat het belachelijk is, het is gewoon om de nieuwe te verdedigen en ze een kans te geven voila alles anders zullen ze veranderen en zouuuu ...
het moet niet slecht worden begrepen, het moet worden begrepen voor degenen die aankomen en die iets anders zullen proberen om het onderwerp verder te brengen!

het is jammer dat de hoge spanning niet werd behouden in de experimenten, de microgolven, de resonantiefrequentie van het water, het tesla-schakelsysteem enz ...

goede experimenten voor iedereen 8)
0 x
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12




par abyssin3 » 21/04/08, 16:40

NLC schreef:Ach, dit is iets interessants! Heeft u daar informatie over of links

Mijn antwoord is hetzelfde als op de andere forum maanden geleden (het bewoog trouwens niemand): vraag het hem direct (e-mail of telefoon). Dit is wat ik lang geleden heb gedaan.
Nu links: geen omdat hij voor zover ik weet geen site heeft gemaakt.
Info natuurlijk (geen massa, we hebben net een half uur gepraat), maar ik ga geen mes in zijn rug steken, zo heeft hij genoeg gehad.
Ten derde: "Heeft u daar informatie over of over links": minuut! Ik ben zijn secretaris niet in Alfwilly, en ik heb andere dingen te doen. Als je info wilt, pak dan je telefoon, zo eenvoudig is het. En naar mijn mening zou je meer bewust zijn (zonder met woorden te spelen) dan ik om te begrijpen waar hij het over heeft: elektronica, het is niet mijn ding ...
Dernière édition par abyssin3 de 21 / 04 / 08, 16: 48, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 21/04/08, 16:45

Uiteraard heb ik het voor mezelf genomen, omdat ik het was die het onderwerp beantwoordde ...

Van alles wat ik in ieder geval heb gezien, over verbeterde elektrolyse in ieder geval, zegt niemand dat een Meyer-elektrolyse bijvoorbeeld geen kans heeft om te werken.

Over het algemeen betreft de algemene houding waarover u spreekt vaak mensen die echt tests en metingen hebben gedaan en dus weten waarover ze praten.

We zeggen gewoon dat het prima is om te zeggen dat het werkt, maar dat we de beweringen een beetje moeten ondersteunen, anders is het te gemakkelijk ...
Heel vaak zijn de mensen die dat te goeder trouw zeggen, maar dat is niet genoeg, het is voldoende om ervan overtuigd te zijn om te kijken naar het aantal sites dat valse claims doorgeeft en regelingen die niet werken.

Dan doet iemand de bewerking, voedt het, er komen 3 bubbels uit, zegt dat het werkt, enzovoort. Het is niet serieus, dat is alles wat "we" proberen te zeggen, want we hebben urenlang onze kont gebroken door serieuze tests uit te voeren die aantonen dat in de huidige stand van zaken elektrolyse prehistorisch met een betere opbrengst.

Maar we vragen alleen om het tegenovergestelde te ontdekken, of zelfs om te helpen bij de ontwikkeling, het is duidelijk, maar we hebben meer nodig dan een simpele "het werkt", het is nog steeds niet ingewikkeld om te begrijpen !!

Concluderen: een "het werkt" is goed, maar het brengt de dingen niet vooruit
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 21/04/08, 16:51

Abessijn: ik weet niet eens wat ik moet antwoorden, ik zit op mijn reet.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188




par Remundo » 21/04/08, 17:15

Hallo iedereen,

Nou, het is hier levendig!

Het enige dat ontbreekt, is dat ik Jonule op Meyer of kernenergie aansluit en het is elektronische oorlogsvoering : Cheesy:

Ontspan jongens 8)

Ik wist NLC niet, dat je je bal goed hebt aangeraakt in elektriciteit en hydrolyse ... Ik vermoedde het een beetje met je prestaties van scooter / fiets.

Veel succes allemaal met je onderzoek en coooooloolll :D
0 x
Beeld
Tom
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 56
Inschrijving: 14/09/05, 23:47
Plaats: oise




par Tom » 21/04/08, 18:36

Remundo schreef:
Ik wist NLC niet, dat je je bal goed hebt aangeraakt in elektriciteit en hydrolyse ... Ik vermoedde het een beetje met je prestaties van scooter / fiets.



Ik kan zelfs zeggen dat de experimenten van nlc van zeer goede kwaliteit zijn.
Ik bezoek vaak zijn site, alles wordt goed uitgelegd, hij is een goede klusjesman die het idee heeft 8)
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 192-gasten