Ben je getest en wat zijn de resultaten?

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 14/08/07, 19:00

Dag
Oké, dus daar heb je het over het pantone-systeem, toch?
Als u tussen 6 en 7 liter voor 100km zegt, bedoelt u brandstoflijsten? of benzine + water?


Mercedes 300D(D) diesel hij rijdt op gebakken aardappelolie of diesel..
water ongeveer 1 liter per 100 km..
olie is niet verboden in Amerika, het is slechts een curiosum

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
toto65
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 490
Inschrijving: 30/11/06, 20:01




par toto65 » 15/08/07, 23:28

andere motor / energie en het is over deze technieken dat ik verbaasd ben en ik vraag me af of er mensen onder jullie zijn die al tests hebben gedaan ...


Ekinoks: als u perplex bent, is dit normaal. Lees de titel aandachtig om in dit enigszins marginale deel van de film te komen forum.
En om te citeren Kapitein Maloche: het werkt aaas! : Wink:

Deze processen blijven vaak erg mysterieus en zijn onderwerp van veel speculatie.... Dus: mythe of realiteit? De vraag blijft!
Het is aan jou om te oordelen over dit deel van de forum, processen zoals de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude fusie ... Hoe dan ook, de zoektocht naar eeuwigdurende beweging is al eeuwenlang een 'fantasme' van de menselijke geest ...
0 x
Ekinoks
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 13/08/07, 19:53




par Ekinoks » 16/08/07, 12:20

Christophe schreef:Nauwelijks toegankelijk voor individuen, maar dit onderwerp zou je dan moeten fascineren: https://www.econologie.com/forums/moteurs-ma ... t1646.html


Het is inderdaad heel interessant en heel ingenieus ^^
Is het iemand in de praktijk gelukt om een ​​wiel te laten draaien zonder externe energie?

toto65> oké, dus al die bovenunitaire dingen die we zien op Quanthomme of op de site van Jean-Louis Naudin of zelfs op verschillende video's hier en daar, is dat onzin? Of heeft tenminste niemand ze geprobeerd?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037




par Christophe » 16/08/07, 12:57

Ekinoks schreef:Is het iemand in de praktijk gelukt om een ​​wiel te laten draaien zonder externe energie?


Volgens de verschillende video's op internet ... ja !! : Mrgreen:

Maar eerlijk gezegd twijfel ik er nog steeds aan...

Aan de andere kant, als je een eenvoudig systeem wilt testen, raad ik de SMOT aan... er staat alle informatie op de site van JL Naudin...
0 x
Avatar de l'utilisateur
stef5555
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 151
Inschrijving: 15/01/07, 15:20




par stef5555 » 16/08/07, 13:46

Christophe schreef:
Ekinoks schreef:Is het iemand in de praktijk gelukt om een ​​wiel te laten draaien zonder externe energie?


Volgens de verschillende video's op internet ... ja !! : Mrgreen:

Maar eerlijk gezegd twijfel ik er nog steeds aan...



:? Nou, wie kan mij bewijzen dat het bestaat, tenzij je een idioot bent en hoewel ik ervan overtuigd ben dat het kan bestaan, heeft niemand iets concreets gezien behalve de video's op internet. Ik stel mezelf gewoon een vraag, met alle video's die we hebben zie op het net, hoe komt het dat er niets concreets was??? vertel me het geld niet, want sommige zogenaamde uitvindingen zouden niet duur moeten zijn. Dus voor mij zijn alle video's die over eenheden aankondigen en alle bla-bla gewoon pure "kut". Laten we ophouden naïef te zijn!!!!
0 x
Ekinoks
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 13/08/07, 19:53




par Ekinoks » 16/08/07, 14:20

Christophe> Als je mij adviseert om SMOT te doen, werkt het dan? Want als het niet werkt, wil ik geen tijd voor niets verspillen ^^


stef5555> Ja! Ik heb dezelfde mening als jij! en daarom heb ik dit bericht geschreven, om erachter te komen of mensen uit de forum wij hebben het al bereikt EU-MEME Eén van die over-unity-motoren...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037




par Christophe » 16/08/07, 15:03

Ekinoks schreef:Christophe> Als je mij adviseert om SMOT te doen, werkt het dan? Want als het niet werkt, wil ik geen tijd voor niets verspillen ^^


Hij loopt niet, hij rolt : Mrgreen:
0 x
Ekinoks
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 13/08/07, 19:53




par Ekinoks » 16/08/07, 19:55

Christophe> Ik heb net deze SMOT bekeken en... het is niets uitzonderlijks en er is nergens sprake van overeenheid... (of misschien heb ik het niet begrepen :^/)
0 x

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 137-gasten