Save 32% brandstof 2 takt motoren met aceton

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 04/08/07, 23:46

Bonjour à tous

Het is een forum 'groene trend' hier, die zich bezighoudt met mensen en hun min of meer 'duurzame' manier van leven in relatie tot onze planeet etc....

Het verbaast mij altijd om onderzoekers te zien die een product gebruiken dat zeer schadelijk is voor de gezondheid als brandstof. Dit product is in veel industrieën verboden, en met goede reden. :schok:

Je kunt het niet gebruiken, ermee omgaan zonder het in te ademen en anderen ervan laten profiteren.Technisch... niet te ontwikkelen. : Cry:

A+
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2




par delnoram » 05/08/07, 00:57

Flytox schreef:Het verbaast mij altijd om onderzoekers te zien die een product gebruiken dat zeer schadelijk is voor de gezondheid als brandstof. Dit product is in veel industrieën verboden, en met goede reden. :schok:


Ik ben het tot op zekere hoogte met je eens.
Het "zeer schadelijk" onder de voorwaarde van hoge doses in een gesloten omgeving, laten we niet vergeten dat planten en dieren (dus wijzelf, ja : Cheesy: ) produceren aceton.voir

Zoals hierboven gezegd zijn doseringen van minder dan 1% wat leidt tot een verbruiksreductie van 4 tot 5% niet zo erg, echter als mijn berekeningen kloppen is 0.78 liter aceton om een ​​verbruiksreductie te verkrijgen 1.2 liter benzine een verhouding van 2.5 (1.98 liter benzine / 0.78 liter aceton), terwijl "homeopathie" mij een verhouding van 20 geeft (0.2 liter brandstof / 0.01 liter aceton - ervaring met en zonder nu iets meer dan 2 jaar).

Maar is het niet de beste vermindering van het verbruik als u een voertuig alleen gebruikt als het echt nodig is?
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '
"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 05/08/07, 10:08

Hallo Delnoram

delnoram schreef:Ik ben het tot op zekere hoogte met je eens.
Het "zeer schadelijk" onder de voorwaarde van hoge doses in een gesloten omgeving, laten we niet vergeten dat planten en dieren (dus wijzelf, ja : Cheesy: ) produceren aceton.voir


Een ‘grappige’ anekdote. Een paar jaar geleden bezocht ik een klein verfbedrijf dat trichloorethyleen en aceton gebruikte om onderdelen schoon te maken vóór het schilderen.

Het zijn 2 meiden die dit (de hele?) dag hebben gedaan. Toen de feestdagen aanbraken, hebben ze, voordat ze vertrokken, een klein flesje gevuld met de 2 producten om tijdens de vakantie op te snuffelen want ze waren snel in gebreke !!!!!! :schok:

Deze anekdote heeft geen statistische waarde en is, naar ik hoop, een op zichzelf staand geval, maar het veiligheidsinformatieblad benadrukt niet de kant van verslaving, wat zeker het gevaarlijkste is!

A+
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2




par denis » 05/08/07, 17:27

aceton, mmm het ruikt fris!! : Cheesy:
om terug te komen, de beste economie, is het groeperen van de reizen, carpoolen; (de jetskie?? :| ) niet voor niets rijden, maar wat vrije tijd hebben...
0 x
Wit zou niet bestaan ​​zonder het donker, maar toch!


http://maison-en-paille.blogspot.fr/
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 05/08/07, 20:38

Dag
aceton, mmm het ruikt fris!!


Nog iemand die in glasvezel werkt : Cheesy:

Het is waar dat dit product giftig is, als je er te veel van ruikt op een plaats met onvoldoende ventilatie, aangezien ik het in 4 liter gebruik om aluminium te wassen vóór het schilderen, borstels voor polyester, enz.
In de motoren was het een curiosum, om alles te controleren wat er op de motor gezegd wordt forum , maar geen gewoonte.
de economie is niet mijn prioriteit, maar de ervaringen...
Als ik van alles ga aantrekken, weet ik niet of het de panton is of iets anders dat het verschil maakt en blijf ik in cirkels ronddraaien.

Een van de bijzonderheden van aceton is dat het alle sporen van vocht op een metalen stuk verwijdert, tandartsen gebruiken een acetonderivaat om een ​​tand te (wassen) voordat ze een witte epoxy aanbrengen om een ​​tand weer op te bouwen.. (zonder wat niet goed past)


Andre
0 x
raph94z
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 03/08/07, 19:15
Plaats: 94500 Organische student.




par raph94z » 23/06/08, 19:39

Welnu, na een zekere afwezigheid... zou ik graag willen dat dit onderwerp helemaal wordt verwijderd...

Het is een slecht idee, want in minder dan 500 terminals is de motor van de scooter vastgedraaid.
Het vreet de motorolie op... en het verslijt de segmenten 100 keer sneller dan normaal...

Toen besefte ik dat ik minder consumeerde omdat ik in feite tegelijkertijd de rijkdomschroef had aangeraakt...dus de resultaten betekenen niet veel meer...


Als je minder wilt verbruiken, moet je op een 4-takt 125-scooter rijden, die minder verbruikt dan een 2-takt-kit met 70...
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 24/06/08, 10:00

raph94z schreef:Toen besefte ik dat ik minder consumeerde omdat ik in feite tegelijkertijd de rijkdomschroef had aangeraakt...dus de resultaten betekenen niet veel meer...


Excuseer mij, maar jij bent het niet die veel meer betekent?
nee omdat het lijkt alsof je het een beetje lukraak hebt gedaan, ik bedoel: verpest de pogingen van anderen niet en handel niet te snel; met andere woorden: hoeveel % was je alsjeblieft?

je zegt dat je scooter is vastgedraaid wegens gebrek aan motorolie, dito gezwollen segmenten, niets met aceton te maken?

Wat heb je met de rijkdomschroef gedaan?

anders eet de actéone de olie, dat wil zeggen? verdampt het?
0 x
raph94z
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 03/08/07, 19:15
Plaats: 94500 Organische student.




par raph94z » 24/06/08, 13:06

Ik gebruikte 30% aceton...

De aceton lost de olie op, en de olie wordt verbrand in plaats van te blijven zoals hij is, dus geen smering meer van de zuigercilinder...
Bovendien rookt de scooter niet voor niets veel minder tijdens het rijden met aceton.

De rijkdomschroef had ik 1 of 2 slagen losgedraaid.


Als je me niet gelooft, probeer het gewoon eens... en kom niet klagen dat je een hoge motor hebt vastgedraaid en de krukaslagers moet vervangen... :|
Ik denk niet dat het ecologische evenwicht interessant is als je elke 500 terminals de topmotor vervangt.
Zeker als je ziet wat er gedaan moet worden..
http://forum.motoservices.com/viewforum.php?f=36

Kom anders eens hierover praten forum..
http://forum.motoservices.com/forum-sco ... 3-vf2.html
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 24/06/08, 13:20

Maak je geen zorgen, ik geloof je helemaal: het is volkomen onverantwoord om 30% aceton te gebruiken!

waar heb je deze verhouding gelezen?

de dosis voor benzine is 0.23% :
Beeld

een link :
http://www.nrjrealiste.fr/econo/aimants_acetone.html

dus het spijt me oprecht voor u, het is noodzakelijk om goed gedocumenteerd te zijn voordat u aan iets begint, als het gezonde verstand niet de overhand heeft :|
0 x
raph94z
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 03/08/07, 19:15
Plaats: 94500 Organische student.




par raph94z » 24/06/08, 14:56

We mogen niet vergeten dat het een 2-taktmotor is en geen 4-takt... dus ik betwijfel of de waarden hetzelfde zijn om prestatiewinst te behalen...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 134-gasten