bezinning over een gecombineerde besparingen boostage

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Buga
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 115
Inschrijving: 24/02/05, 11:53




par Buga » 18/04/07, 12:48

en ik veronderstel dat tolueen en afgaz duur zijn per liter???
0 x
gek energie-onafhankelijkheid, Deuches van Bugatti ....
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 18/04/07, 18:17

als je tolueen bij de plaatselijke bouwmarkt koopt ja, maar per vat van 60 liter is het goedkoper dan benzine.
affgaz voor professionals 35 cent per liter, voor toeristen 1.80 €.
aansluiten bij een vliegtuigtaxi betaal je contant en je maakt de factuur op zijn naam hij verdient aan deze kosten en jij verdient aan de prijs.
shhh zeg niet :P :P :P

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Buga
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 115
Inschrijving: 24/02/05, 11:53




par Buga » 18/04/07, 19:29

OK...
Ik veronderstel dat de verhoudingen die je geeft het resultaat zijn van serieuze studies, en dat we de motor niet binnen 200 km kapot maken als we hem alleen op heuvels gebruiken????
specifieke instellingen???? problemen met afdichting??slijtage???
Wat de vervuiling betreft, ik veronderstel dat deze met een penton zal worden verminderd.
waardoor ik alles zou kunnen combineren, meer macht zou kunnen verkrijgen, terwijl ik minder zou verbruiken en minder zou vervuilen.
Ja, ik weet het, ik droom graag...
en ik beloof dat ik hem alleen zal gebruiken als ik een zware aanhanger of caravan trek, want ik heb genoeg van de snelheid, ik ga liever wandelen onder de douche...maar ik maak ook graag lange beladen ritten, dat is alles. is leuker dan alleen maar rondslenteren met een grote diesel.....
"WWWAAAHHH DE DEUCH DIE EEN CARAVAN TREKT"..daar heb ik plezier..
maar rijden op 160 maakt mij niet uit, het wordt gevaarlijk qua veiligheid...
en maak je geen zorgen, als ik eerst wat tests doe, zal dat uiteraard discreet zijn..
en als het mij interesseert, zal het met een nog discreter tikmechanisme zijn....
en afneembaar bij inspectie...
erger nog, er zit altijd benzine in mijn tank....
voor rare doe-het-zelfzaken, ik ben de koning van de douche...hahaha
en erger nog, zac, als je wilt, kunnen we om uur verder gaan... alleen maar om geen risico's voor de mods te creëren...
$
0 x
gek energie-onafhankelijkheid, Deuches van Bugatti ....

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 186-gasten