Citroën C-Crosser: terug naar het verleden 2!

Transport en nieuw vervoer: energie, vervuiling, motor innovaties, concept car, hybride voertuigen, prototypes, bestrijding van verontreiniging, emissienormen, belasting. geen individuele vervoerswijzen: vervoer, organisatie, autodelen of carpoolen. Transport zonder of met minder olie.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Citroën C-Crosser: terug naar het verleden 2!




par Christophe » 09/01/07, 16:11

Omdat goed nieuws nooit alleen komt, is hier de Citroën-versie van de Peugeot 4007.

Foto's:

Beeld

Beeld

Krant:

https://www.econologie.com/file/construc ... e_2007.pdf

De tekst is bijna dezelfde als die van de 4007 (vgl https://www.econologie.com/forums/peugeot-40 ... t2853.html ). Wat betreft de 4007 zullen we waarderen dat Citroën het milieu respecteert, ik citeer:

Hij is voorstander van plezier en flexibiliteit in het gebruik en ontwikkelt een koppel van 380 Nm terwijl hij een goed milieurecord en gemeten verbruik laat zien.


Zelfde reactie als bij de 4007: Beeld BeeldBeeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2

Re: Citroën C-Crosser: terug naar de afgelopen 2!




par houthakker » 09/01/07, 16:42

Christophe schreef:[...] De tekst is bijna dezelfde als die van de 4007 [...]
Natuurlijk: het is dezelfde auto...

Doe je een post voor de release van de Mitsubishi OutBack? : Mrgreen:
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 09/01/07, 17:37

welkom

Slechte, geverfde verf, geen bodemvrijheid, band met laag profiel; ongeveer 300m voor de pauze op harde baan, geen grip in griesmeel of modder :onheil: :onheil: :onheil:

Schitterende machine om te parkeren op de crottoires in (doorhalen onnodige vermeldingen) parijs brussel marseille genève etc....... : Lol:

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 09/01/07, 17:51

zac schreef:welkom

Slechte, geverfde verf, geen bodemvrijheid, band met laag profiel; ongeveer 300m voor de pauze op harde baan, geen grip in griesmeel of modder :onheil: :onheil: :onheil:

Schitterende machine om te parkeren op de crottoires in (doorhalen onnodige vermeldingen) parijs brussel marseille genève etc....... : Lol:

@+


Zoals 99,9% van de momenteel verkochte 4x4's. Bij de meeste fabrikanten wordt dit type machine verkocht met wegbanden. Offroad-banden zijn optioneel.

Hoe dan ook, wie zo'n carrosserie koopt, gaat er niet mee door de modder: het vervuilt de carrosserie!!!
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 09/01/07, 18:11

Targol schreef: Bij de meeste fabrikanten wordt dit type machine verkocht met wegbanden. Offroad-banden zijn optioneel.


Op de meeting zijn de kangoo's van het postkantoor goed uitgerust met michelin M+S (sneeuwbanden); we zijn dichter bij een paradox :P

elke ochtend, middag en avond leg ik 800 meter spoor af met een clio of een c25 en elke dag verdubbel ik 3 of 4 4x4's; op 30 op de baan worden ze gek :P

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)

Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: Citroën C-Crosser: terug naar de afgelopen 2!




par Christophe » 09/01/07, 18:13

Houthakker schreef:Doe je een post voor de release van de Mitsubishi OutBack? : Mrgreen:


Goed idee zoals...nooit 2 zonder 3... : Cheesy:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 09/01/07, 22:27

zac schreef:welkom

Slechte, geverfde verf, geen bodemvrijheid, band met laag profiel; ongeveer 300m voor de pauze op harde baan, geen grip in griesmeel of modder :onheil: :onheil: :onheil:


Nou, dat is normaal: een stads-SUV is niet geschikt voor alle terreinen... dat is het ergste...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Nieuwe vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 239-gasten