Perpetuum mobile is?

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
roy1361
x 17

par roy1361 » 25/05/13, 18:56

Ehm, serieus surunitaire droom, geloof jij echt in eeuwigdurende beweging??
0 x
surunitairedream
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 31
Inschrijving: 11/11/12, 10:23

par surunitairedream » 25/05/13, 19:58

roy1361 schreef:Ehm, serieus surunitaire droom, geloof jij echt in eeuwigdurende beweging??


Terwijl ik me de “bliksemschichten” voorstel die voortvloeien uit mijn reactie:

Ja, ik geloof het!
.........................Erger nog, ik heb jaren gezocht!

Ik geloof erin en met een goede reden...............................Ik geloof er echt in!Het werkt en het werkt is beter, het is bovenunitair (nou ja, dat kan in ieder geval alleen maar zo zijn... een parlementslid moet noodzakelijkerwijs de fricties "dwingen") om te keren).
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

par Obamot » 25/05/13, 21:22

Waarvoor "bliksem", we vragen alleen om u de eer te geven die u verdient!

U vertelt ons dat u aan het experimenteren bent, dat "het werkt", heel goed...

Misschien is het de hoogste tijd om je profiel in te vullen: je kwalificaties. pluspunten, etc. wat is het?

PS: Even terloops: ik weet niet hoe het met de anderen zit, maar uw boodschap is onbegrijpelijk.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6

par Cuicui » 25/05/13, 21:46

surunitairedream schreef:Ik heb het echt! Het werkt
Wij vragen u alleen om u te geloven als u ermee instemt het ons te laten zien.
0 x
surunitairedream
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 31
Inschrijving: 11/11/12, 10:23

par surunitairedream » 25/05/13, 22:11

Obamot schreef:Waarvoor "bliksem", we vragen alleen om u de eer te geven die u verdient!


PS: Even terloops: ik weet niet hoe het met de anderen zit, maar uw boodschap is onbegrijpelijk.


Is het echt onverstaanbaar of ben jij degene die problemen heeft?

Hoe kunnen we hopen dat iets complex en subtiels binnen het begrip valt van de onbetwistbare ‘Koning’ van puur lineair en simplistisch redeneren, kortom, met de toegevoegde bonus van de ‘Nobelprijs’ van gemakkelijk oordeelsvermogen (maar nooit over zichzelf: nou ja !), uiterlijk, cliché etc....

Zoveel gebrek aan relevantie van de geest, intellectuele consistentie, inconsistentie in uw redenering, eigendunk en valse oordelen over uw werkelijke waarde en bruikbaarheid maken u de laatste persoon wiens interventies als "hier is de omvang" ervoor zorgen dat u er een vervolg aan wilt geven;
Zie je, ik maak gewoon een uitzondering om je neus te snuiten voor je systematische ironie, je chronische minachting die een gefrustreerd persoon waardig is, en je veelvuldige sarcasme dat symptomatisch is voor een vadersjongen die haar blijft 'geloven' omdat Popa en Moman heeft hem altijd beschermd tegen de klappen die hij verdient en heeft hem misleid met leugens als "Mijn zoon, jij bent de mooiste en de intelligentste!".

gematigde

Genieten!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

par Christophe » 25/05/13, 22:26

surunitairedream = Blablabla blablabla...
het ruikt naar een lockdown...

En dan, shit, kom op, ik sluit het een paar dagen op...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 143 gasten