Perpetuum mobile is?

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6931
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870

par gegyx » 24/05/13, 19:36

Zouden we daarheen kunnen gaan?

Met een Air Fonce-charter

En terug met een bovenunitair vrachtvliegtuig... : Cheesy:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

par Christophe » 24/05/13, 22:21

Artikel om te lezen (of op zijn minst door te bladeren): http://www.wikistrike.com/m/article-85824877.html

Exclusief voor WikiStrike: Boze natuurkundige praat over vrije energie en doet een beroep op de wetenschappelijke gemeenschap


Een boze natuurkundige praat over vrije energie 29-11-2012:

We keren vandaag terug naar deze boze natuurkundige die enige tijd geleden contact met ons opnam, omdat hij opnieuw contact met ons heeft opgenomen. Met de dood bedreigd, achtervolgd tot in het tropische woud, vraagt ​​de moedige man de wetenschappelijke gemeenschap ongehoorzaam te zijn, hun hart zich te laten uiten en 'eindelijk' te handelen voor het welzijn van iedereen. De pionier van de opstand, die volgens hem in opkomst is onder onderzoekers over de hele wereld, gecensureerd, altijd met een pistool tegen zijn hoofd, doet een beroep op hen om wat meer gewetensbevrijding:

"Ik vraag mijn vrienden om niet bang te zijn, om moedig te zijn, om te handelen in het belang van iedereen (...) Collectieve ongehoorzaamheid is een wapen waar je al lang van droomt, het moet effectief zijn, in welk geval de volkeren zullen blijven wat ze al eeuwen zijn, slaven. We weten allemaal dat een ander leven, veel beter, voor hen mogelijk is, jij hebt de sleutel. (...) Deze strijd die jullie moeten voeren is humanistisch, democratisch, van vitaal belang. (...) ".) Het is tijd, beste collega's, om de wetenschap te bevrijden via jullie geweten. Als het mijne vrij is, blijft het zonder vlucht. (...) Vrije energie is een realiteit, jij bent nu de drijvende kracht ervan."

(...)


Hier wordt gesproken over de pantone in het artikel : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

par Obamot » 25/05/13, 03:41

Welnu, hij zal gaan voorstellen wat hij voorstelt aan de Chinezen (die gigantische energiebehoeften hebben). Ik ben er absoluut ZEKER EN ZEKER van dat ze zeer geïnteresseerd zullen zijn...

: Lol: En zelfs bij EPFL/EPFZ (sponsors van Solar Impulse) ontvangen we hem graag in mijn hoek... http://epfl.ch/
0 x
surunitairedream
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 31
Inschrijving: 11/11/12, 10:23

par surunitairedream » 25/05/13, 09:58

Beeld

Hun machine is echt té mooi!

De bouw vordert....eindelijk binnenkort ecologische en rendabele energie!

Verkoop snel uw aandelen van Total, windturbines, fotovoltaïsche panelen, dit alles heeft binnenkort geen enkele waarde meer!!!!!!

Het is de Effeil Toren van Superuniteit, het is een gigantisch orgaan van vrije energie!!!!

Eindelijk heeft de mens over de grenzen van de mens gezegevierd!!!

Het is op zijn minst een wonder!!!!!!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

par Christophe » 25/05/13, 11:34

Obamot schreef:Welnu, hij zal gaan voorstellen wat hij voorstelt aan de Chinezen (die gigantische energiebehoeften hebben). Ik ben er absoluut ZEKER EN ZEKER van dat ze zeer geïnteresseerd zullen zijn...

: Lol: En zelfs bij EPFL/EPFZ (sponsors van Solar Impulse) ontvangen we hem graag in mijn hoek... http://epfl.ch/


Ja, bovendien is zijn anonimiteit belachelijk... als je hem wijd openzet, tekent, neem je aan... dat is ook "een man" zijn!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

par Christophe » 25/05/13, 11:38

surunitairedream schreef:(...)

Hun machine is echt té mooi!

(...)


Ironie of niet jouw boodschap?

surunitairedream schreef:Dit is Op z'n minst..............een wonder!!!!!!!


Wat vindt de belanghebbende ervan? : Mrgreen:
0 x
roy1361
x 17

par roy1361 » 25/05/13, 12:50

En toch bestaat er eeuwigdurende beweging, maar niet met deze machine die ik nog steeds niet heb zien werken (maar niets dat als je denkt aan de energieverliezen bij de wrijving van de gewrichten, je denkt dat het ding maar 'een grapje' is... )

Nee, het ziet er eigenlijk zo uit:

chevesne51 schreef:Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

par Obamot » 25/05/13, 15:19

Te lekker, die houden we! : Cheesy:

Christophe schreef:
surunitairedream schreef:(...)

Echt te mooi leur machine!

(...)


Ironie of niet jouw boodschap?

surunitairedream schreef:Dit is Op z'n minst..............een wonder!!!!!!!


Wat vindt de belanghebbende ervan? : Mrgreen:

: Mrgreen: Gebrek aan Frans?!?!?

Ik had liever geschreven:

- Echt zo mooi, het is er lokmachineI
Het blijft bij één wonder!

Gezien de aanwezige zwaartekracht- en wrijvingskrachten, die niemand uitlegt, hoe zouden ze bestreden moeten worden!
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12

par Andre » 25/05/13, 17:23

Dag
In de commentaren
Om de vorige opmerking compleet te maken: er staan ​​ook te veel spelfouten in om door een natuurkundige te zijn geschreven, misschien is het een vertaling?

Nog nooit dit soort commentaar gezien op A forum Amerikaans.
Dit zal deze Frans-Franse beoordeling niet veranderen.
Hij maakt fouten zo slecht opgeleid, hij heeft geen mooie schoenen zo slecht opgeleid, soms voelt het alsof de tijd van de in het rood geklede kardinaal zo respectabel geloofwaardig is en toch gaf de geschiedenis ons een ander verhaal over hoogwaardigheidsbekleders..
Hij heeft diploma's, hij is gekleed in een witte jas in zijn gerenommeerde laboratorium, gefinancierd door... dus hij is geloofwaardig, respectabel.
Als de auteur zijn tekst echt wil verzinnen, is niets makkelijker dan zijn tekst te laten corrigeren door een ervaren secretaris.
verander zelfs de wending van de zin. (niets vertelt ons dat het geen opname is, geschreven door een andere persoon)
Ik had liever commentaar gelezen op de genoemde principes of op zijn ideeën, dan op het karakter of zijn beheersing van het Frans.


Wat ontbreekt is het gereduceerde model met de numerieke waarden van de resultaten. Ik denk dat ze slim genoeg zijn om er een te hebben gemaakt, de vraag blijft waarom ze voor een grote build zouden kiezen als ze weten dat het niet werkt? wie is bereid zoveel geld te investeren, energie te steken in een soortgelijke fabriek, als de operatie niet wordt bevestigd op een gereduceerd model?
Om in een walserij te werken ziet deze machine eruit als een staafwikkelaar, de constructiekosten moeten ongeveer een paar miljoen dollar bedragen, SIMAC doet dit soort constructies.

Andre
0 x
surunitairedream
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 31
Inschrijving: 11/11/12, 10:23

par surunitairedream » 25/05/13, 17:53

@Obamot:>"Deze is te goed, we houden hem! : Cheesy:

Echt te mooi leur automaat!"

Ik > Natuurlijk! Ik heb het gepost voor je "verzameling"!

@Obamot:>"Gezien de aanwezige zwaartekracht- en wrijvingskrachten, die niemand uitlegt, hoe zouden ze worden bestreden!"

Ik>Geduld Obamot!Geduld!De “soap opera” is nog niet voorbij, binnenkort zal “JR” andere foto's plaatsen....!

@Christophe
:>"Ironie of niet jouw boodschap?

>Eén>het is om je reacties te zien (ik zie je graag springen)
Twee> het kan geen kwaad om een ​​beetje te dromen!
Drie >Ironie natuurlijk, dit lijkt mij gewoon een "COM-plan": Of de vraag is eerder: wat zijn de 3 broers (?) Ribeiro de http://www.rarenergia.com.br/ wisten het de rijke eigenaar te vertellen http://www.incobrasa.com/ om hem zijn geld zo te laten verliezen?
http://www.incobrasa.com/index.html
Vier > Maar toch, nadat ik hun hele mechanisme opnieuw heb geanalyseerd via hun laatst geposte foto's, ben ik verscheurd!

Evenzeer het idee dat ze hebben dat de armen die tijdens de afdaling worden ingezet winst kunnen opleveren vergeleken met de armen die tijdens de klim van bovenaf worden ingetrokken en een aberratie (: dubbele parallelle armen veroorzaken) voor mij, maar door het extrapoleren van consequenties (variabelen) mogelijk voor de constructie in de komende tijd, zelfs als ik er hier opnieuw in slaag andere onmogelijkheden van "eigendommen" te ontdekken, stel ik mezelf nog steeds de vraag: "zouden ze er niet in zijn geslaagd de obstakels te omzeilen?"

Omdat tenslotte... deze machine vanwege zijn architectonische kwaliteit, zijn complexiteit en zijn noodzakelijke bewerkingswaarden alleen het werk kan zijn, in de studie, van een ingenieur! Deze laatste zou de onmogelijkheid van fysieke "claims" niet hebben ontdekt! ?

Om je de waarheid te zeggen: als ik dit alles goed bekijk, betekent het dat ik me zorgen maak. Op de een of andere manier is het 'eerste' belangrijk, ook al is mijn constructie gebaseerd op een heel ander principe en heeft het bovendien geen enkele "voorwaarde" van grootte is geldig, in tegenstelling tot het Braziliaanse systeem, volgens hen!

Ik weet dat je gaat zwaaien met je favoriete "DouDou" (Mdr) > de thermetoussaToussa..... Ja maar!!!!! wordt vervolgd...
,
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 155 gasten