Verbruiken minder met PC

Hi-tech elektronische en computerapparatuur en internet. Beter gebruik van elektriciteit, te helpen met het werk en de specificaties, apparatuur selectie. Presentaties armaturen en plannen. Golven en elektromagnetische vervuiling.
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 04/12/06, 17:18

Ja sorry : Cheesy: Maar er was meer vechten, ik probeerde alleen maar delnoram te helpen :P
Ga stoppen :)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79124
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 04/12/06, 17:35

NLC schreef:Ja sorry : Cheesy: Maar er was meer vechten, ik probeerde alleen maar delnoram te helpen :P


Het lijkt me dat de enige pb die hij had was met Linux ...: Mrgreen:

NLC schreef:Ga stoppen :)


Sage daadkracht!
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 04/12/06, 17:40

Ik wilde hem helpen het op te lossen : Oops:
0 x
nialabert
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 258
Inschrijving: 02/06/05, 22:32
Plaats: Genève




par nialabert » 04/12/06, 20:50

delnoram schreef:[...]

Aan de andere kant crashte LINUX Mandrake me 3 keer, opnieuw installeren vereist, sindsdien gebruik ik alleen de bootmanager om te kiezen tussen Win.Me "1" en Win Me "2" 8)


dit is ook een Windows SLR, hij crasht en wordt opnieuw geïnstalleerd en hop ....


Bovendien kan ik het helemaal goed vinden met NLC : Cheesy:



Ik ga niet zeggen dat ik Mac OS gebruik en geen vensters, die het debat zouden voeden ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2




par delnoram » 04/12/06, 21:00

Christophe schreef:Heb je niet gezegd dat je dit moest stoppen?

Of maak een ander onderwerp ... het gevecht WIN / NUX staat buiten het onderwerp van dit onderwerp ...

Niet echt van christophe af, pc down = pc die minder verbruikt : Mrgreen:
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '
"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79124
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 04/12/06, 21:34

delnoram schreef:Niet echt van christophe af, pc down = pc die minder verbruikt : Mrgreen:


In dezelfde geest vond ik de motor voor schoon water uit:
1) Neem een ​​motor, diesel of gas
2) Bereid een goede grote gieter voor met water (regen is groen) verwijder de diffuser indien nodig (of gebruik een tuinslang als de stroming groot genoeg is)
3) Open de kap en / of demonteer het luchtfilter
4) Als de motor een voertuigmotor is, heb je de hulp van een vriend nodig: vraag hem om de motor te starten, hem een ​​paar seconden te laten opwarmen en een flinke slag (leeg) te versnellen om naar 3000 te gaan tr en vraag je vriend om het dieet te stabiliseren. Als er geen toerenteller is, vraag dan uw vriend om het dieet "onderweg" te houden.
5) Wanneer het dieet goed is gestabiliseerd, giet je gieter zoveel mogelijk in het inlaatspruitstuk (of open de waterkraan in grote maat)
6) Je hebt een echt schone watermotor

ps: als je echt om je motor geeft om NIET te ervaren, zou dit een hydraulische aanscherping van je motor moeten veroorzaken, dus op z'n best: een biele gieten, in het slechtste geval een barst van de cilinderkop ... Dus je krijgt een motor schoon (bedankt) voor het water ...
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 04/12/06, 22:25

Christophe schreef:dit zou een hydraulische aanscherping van je motor moeten veroorzaken, dus in het beste geval: een biele gietbeurt, in het slechtste geval een barst van de cilinderkop ... Je krijgt een schone motor (bedankt) voor het water ...


Mening van de aanklager:
de officier van justitie schreef:Ik aarzel tussen het aanzetten tot zelfmoord en poging tot vernietiging van mechanische apparatuur met anti-progressieve doelen. Wel zal ik alleen de meest ernstige houden: de 2ème.
Daarom vraag ik 50ans niet-samendrukbare detentie hoge beveiligingsbuurt voor hoogverraad.


: Mrgreen:
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
saveplanet
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 128
Inschrijving: 10/11/06, 19:05
Plaats: Parijs




par saveplanet » 04/12/06, 22:26

Wat een demonstratie! Ik bewonder ... en zou het niet doen!
het zal niet zo'n "advies" geven? !!
0 x
Samen kunnen we het veranderen
visarend
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 16
Inschrijving: 10/11/06, 00:20




par visarend » 05/12/06, 01:19

Op Macs is het probleem wanneer je slaapt een oscillerend lampje continu aan. Nu, tijdens de lunchpauze op het werk, schakel ik het uit en weer aan. C nog steeds het meest effectief.
0 x
nialabert
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 258
Inschrijving: 02/06/05, 22:32
Plaats: Genève




par nialabert » 06/12/06, 14:06

Balbuzard schreef:Op Macs is het probleem wanneer je slaapt een oscillerend lampje continu aan. Nu, tijdens de lunchpauze op het werk, schakel ik het uit en weer aan. C nog steeds het meest effectief.



Ik zie niet waar het probleem zit. De led die oplicht tijdens de lunchpauze verbruikt. heel weinig energie. aan de andere kant als je terugkomt, zul je moeten wachten tot de computer herstart, om al je applicaties opnieuw te starten, verlies je een kostbare tijd.

Consumptie van een led tijdens 1h is echt te verwaarlozen in vergelijking met andere consomatie echt nutteloos.


Een voorbeeld, op de hasare, een prachtig gloednieuw voetbalstadion met het winkelcentrum ernaast. Ben daar kon de verlichting van de tribune niet doven zonder die van het winkelcentrum af te snijden.
Het is erg ecomomisch, we kopen een switch minder.
: Mrgreen:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Elektriciteit, elektronica en IT Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google [Bot] en 184 gasten