Renteverhoging door de liberalisering

Olie, gas, steenkool, nucleair (PWR, EPR, hete kernfusie, ITER), thermische energiecentrales op gas en steenkool, warmtekrachtkoppeling, tri-generatie. Peakoil, uitputting, economie, technologieën en geopolitieke strategieën. Prijzen, vervuiling, economische en sociale kosten ...
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 18/06/12, 17:46

het is een onderwerp over de prijs van elektriciteit

dit off-topic over perpetuum mobile is hier te verwijderen!

er is hier een andere plaats forum daarvoor
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 18/06/12, 18:03

Het grootste off-topic hier zou niet degene zijn die (meerdere keren) een focuspunt gebruikt, alleen om stiekem zijn eigen accounts te regelen lijken het niet aan te raken?

Onnodig te zeggen dat ik nog steeds veel de voorkeur geef aan Dedeleco voor dergelijke rastaquouères. :?
0 x
RealWheel
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 205
Inschrijving: 04/07/09, 23:44
Plaats: Parijs




par RealWheel » 18/06/12, 19:32

Gaston schreef:
RealWheel schreef:Als we naar het wiel kijken op een tijdstip t, is het koppel aan elke kant van de rotatieas niet gelijk. Dus het wiel draait!
Inderdaad, het paar is niet gelijk voor alle posities.
Bijvoorbeeld in dit diagram (van de RealWheel-site),
Beeld
we zien heel duidelijk dat er afgezien van de massa boven de as die een nulkoppel heeft, er meer massa's zijn rechts van de as (6) dan naar links (5) die een paar zullen produceren draai de draairichting om die door de pijl wordt aangegeven, en stop het wiel ...


Je bent gebleven of zo! Als u twee symmetrische massa's neemt, is de projectie van de vector OM langs de x-as altijd hoger aan de linkerkant. Ik schreef de formules, dus stop het ondersteunen van het tegenovergestelde!
0 x
Toen we ble om motoren te bouwen in overeenstemming met de echte wiel van de natuur zal zijn, zullen we energie te produceren in onbeperkte hoeveelheden. Nikola Tesla
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 18/06/12, 19:49

de rest ben jij het die je tijd verliest om de verplaatsing van het andere stuk te berekenen

Ik ben tevreden om het zwaartepunt van het geheel te zien: zolang het zwaartepunt niet afdaalt, produceert de zwaartekracht geen energie

maar ik zou willen zeggen dat dit off-topic hier niets te doen heeft en dat alles moet worden verwijderd of verplaatst
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 18/06/12, 22:59

chatelot16 schreef:de rest ben jij die je tijd verspilt

Gelukkig is die chatelot, voorzichtig met een persoonlijke aanval, zet hij geen olie op het vuur, polemiseert hij niet, begrijpt hij "het principe van een forum"It ...> Ja, bedankt!

Beeld

Hier geven we hem graag een Godwin-punt, hij verdiende het: : Mrgreen:

Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 18/06/12, 23:36

in elk geval dateert de laatste echte boodschap van dit onderwerp van 2006 ... al het andere heeft niets te maken en moet worden verwijderd

iemand die zich bezighoudt met de overgeblevene die zijn valse en nutteloze berekening niet begrijpt, maakt me aan het lachen

nutteloos omdat het duidelijk is dat het zwaartepunt hoogtepunten en dieptepunten kan hebben, maar gemiddeld niet daalt: dus geen energie door zwaartekracht

verkeerd, omdat met de beweging van de hendel op en neer het wiel in balans blijft

met een beweging van de hendel aan de rechterkant en aan de linkerkant zal het wiel zeer rijden ... maar de bedieningshendels zouden energie vereisen ... geen wonder om een ​​bewegende massa van een wiel te laten draaien, moet energie leveren
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 18/06/12, 23:55

Je bent het niet eens met zijn ding-ding-ding, dat we begrepen.

Maar volgens uw belangrijkste principes, zou het één keer zeggen voldoende geweest moeten zijn Beeld

Bij jou is het daarom ... "doe wat ik zeg en niet wat ik doe". :onheil: Aan de onderkant, a forum voor jou is het om accounts te regelen!

Voor DreamWheel zou het voldoende zijn om hem het resultaat dan zelf te laten ontdekken!
0 x
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180




par plasmanu » 19/06/12, 07:50

chatelot16 schreef:... omdat met de beweging van de hendel op en neer het wiel in balans blijft

met een beweging van de hendel aan de rechterkant en aan de linkerkant zal het wiel zeer rijden ... maar de bedieningshendels zouden energie vereisen ... geen wonder om een ​​bewegende massa van een wiel te laten draaien, moet energie leveren


Dit is precies mijn mening.

Eigenlijk zal het wiel starten (links naar links), maar de kracht op de stator om het vlieggewicht te draaien zal minstens gelijk zijn aan de rotatie.
Dus op zijn best draait het niet meer dan een kwartslag, en in het slechtste geval blokkeert het.

De magie van dit systeem zou zijn om de gewichten met nulkracht te draaien: maar dat is magie.
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
bamboe
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1534
Inschrijving: 19/03/07, 14:46
Plaats: Breizh




par bamboe » 19/06/12, 09:08

Obamot schreef:Maar volgens uw belangrijkste principes, zou het één keer zeggen voldoende geweest moeten zijn Beeld

Jij zou het ook een keer kunnen zeggen.
En, tenminste, Chatelot heeft de verdienste iets te zeggen dat verondersteld wordt.
0 x
Solar Productie + VE + VAE = korte cyclus elektriciteit
Avatar de l'utilisateur
renaud67
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 638
Inschrijving: 26/12/05, 11:44
Plaats: Marseille
x 8




par renaud67 » 19/06/12, 09:13

Obamot moet altijd het laatste woord hebben!
0 x
De absurditeiten van gisteren zijn de waarheden van vandaag en morgen banaliteiten.
(Alessandro Marandotti)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Fossiele energieën: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en kernfusie)"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 163-gasten