display problemen of pub inbraak?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79116
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 11/09/06, 15:56

Targol schreef:Ik denk dat hij dacht aan een link in "terug naar boven"-stijl waarmee je terug kunt gaan naar de lijst met de laatste 15 berichten...


Ik begrijp het nog steeds niet...:D
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 11/09/06, 17:03

Als je op de laatste pagina van een onderwerp bent en het heeft 10 dikke berichten (zoals "gespierd met haar : Lol:), als je terug wilt naar de lijst met de laatste 15 berichten (bovenaan de pagina), moet je het wiel op volle snelheid draaien. Een "bovenaan de pagina"-link na het laatste bericht van een onderwerp zou het mogelijk maken om sneller van het ene onderwerp naar het andere te navigeren.
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79116
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 11/09/06, 17:12

Targol schreef:Als je op de laatste pagina van een onderwerp bent en het heeft 10 dikke berichten (zoals "gespierd met haar : Lol:), als je terug wilt naar de lijst met de laatste 15 berichten (bovenaan de pagina), moet je het wiel op volle snelheid draaien. Een "bovenaan de pagina"-link na het laatste bericht van een onderwerp zou het mogelijk maken om sneller van het ene onderwerp naar het andere te navigeren.


ok het is gemakkelijk om te doen dat ik ervoor zorg!
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 11/09/06, 17:34

Christophe schreef:ok het is gemakkelijk om te doen dat ik ervoor zorg!


Rhoooo, het was de aardige webmaster voor zijn cushy, dat, ja, ja, ja!!!
: Lol: : Lol: : Lol:
PS: daar, normaal gesproken, afhankelijk van je meer katten- of hondenkant, spin je of kwispel je met je staart :schok: : Lol:
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79116
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 11/09/06, 17:58

Targol schreef:...je kwispelt met je staart :schok: : Lol:


zonder commentaar :|
0 x
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 12/09/06, 07:49

Hallo,
Afgezien daarvan, is het echt nodig dat de Google-advertenties meerdere keren in de berichten worden gevonden?
Kunnen ze niet worden verbannen naar het einde van de thread, alleen onder het laatste bericht? :schok:
@+
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79116
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 12/09/06, 10:12

Ik heb je een privébericht gestuurd bibi...
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 12/09/06, 11:09

Christophe schreef:
Targol schreef:Als je op de laatste pagina van een onderwerp bent en het heeft 10 dikke berichten (zoals "gespierd met haar : Lol:), als je terug wilt naar de lijst met de laatste 15 berichten (bovenaan de pagina), moet je het wiel op volle snelheid draaien. Een "bovenaan de pagina"-link na het laatste bericht van een onderwerp zou het mogelijk maken om sneller van het ene onderwerp naar het andere te navigeren.


ok het is gemakkelijk om te doen dat ik ervoor zorg!


Onder de avatars vind je de link "Ga terug naar het begin van de pagina".

Wie zeggen we bedankt?
dank u Christophe : Mrgreen:
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 19/09/06, 00:55

Houla, ik heb zojuist mijn besturingssysteem bijgewerkt en daarom zijn alle configuraties die ik had gemaakt verloren.
En plotseling realiseer ik me dat de site nu wordt binnengevallen door advertenties :schok: :schok: :schok:
De Google-advertenties in de kop van de pagina waren acceptabel, maar als ik ze zelfs daar in de berichten plaats, vind ik het toch een beetje opdringerig nee :?

Dat er kroegen zijn vind ik niet erg, dat is begrijpelijk, maar het zijn er zo veel dat ik niet eens weet waar ik moet lezen! : Lol:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79116
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 24/10/06, 15:23

Google-advertentie-invoeging in onderwerpen is verwijderd...permanent...
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 273-gasten