Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13713
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1524
Neem contact op met:

Re: Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET




par izentrop » 16/01/19, 08:31

Hallo en bedankt voor de terugkeer,
nikolaj schreef:het verbruik van alles op alles gezet, 6.3 l / 100 ... wijzend en dan ...
En daarna?

hallo, tot nu toe, 16-01-2019, 6,5 l / 100 stadscursus ... alleen ...
Ik ben voorstander van de wetenschappelijke methode: volkomen identieke omstandigheden in vergelijkende tests ... dus in de stad is het praktisch onmogelijk. : Mrgreen: De rijmethode kan ook alle verwachte obstakels wijzigen en de motor stoppen bij verkeerslichten.

Ik weet niet hoe je je verbruik meet? als het zich bij de flowmeter bevindt, zijn er meetfouten, vooral tijdens acceleratie / vertraging. Ik doe het vol en haal het 3-pistool een keer op. Mijn reizen zijn veel meer weg dan stad en ondanks alles heb ik een constant verbruik van 5.2 l gemiddeld sinds de injectoren zijn veranderd. Eerder was het eerder in de 5.7 l, sinds de 2008 nieuwe aankoop van deze Ford Fusion 1.4 TDCI. Degenen die willen zeggen dat de nieuwe efficiënter zijn?
De 80 km / h heeft dit verbruik niet gewijzigd. : Wink:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Re: Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET




par Nikolaj » 16/01/19, 13:14

izentrop schreef:Hallo en bedankt voor de terugkeer,
nikolaj schreef:het verbruik van alles op alles gezet, 6.3 l / 100 ... wijzend en dan ...
En daarna?

hallo, tot nu toe, 16-01-2019, 6,5 l / 100 stadscursus ... alleen ...
Ik ben voorstander van de wetenschappelijke methode: volkomen identieke omstandigheden in vergelijkende tests ... dus in de stad is het praktisch onmogelijk. : Mrgreen: De rijmethode kan ook alle verwachte obstakels wijzigen en de motor stoppen bij verkeerslichten.

Ik weet niet hoe je je verbruik meet? als het zich bij de flowmeter bevindt, zijn er meetfouten, vooral tijdens acceleratie / vertraging. Ik doe het vol en haal het 3-pistool een keer op. Mijn reizen zijn veel meer weg dan stad en ondanks alles heb ik een constant verbruik van 5.2 l gemiddeld sinds de injectoren zijn veranderd. Eerder was het eerder in de 5.7 l, sinds de 2008 nieuwe aankoop van deze Ford Fusion 1.4 TDCI. Degenen die willen zeggen dat de nieuwe efficiënter zijn?
De 80 km / h heeft dit verbruik niet gewijzigd. : Wink:

Hallo, bedankt voor je tests. in dit geval heb ik nog geen 1000 km afgelegd en als ik GO oplaad, deel ik het door het aantal km X 100 dat ik heb gereisd, wat heel dicht bij mijn randindicator van de calculator ligt elektronisch, dus betrouwbaar genoeg, voor een 4 150cv ... 2007 spatie en 200 000 + XNUMX ...
Met vriendelijke groeten....
0 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Re: Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET




par Flytox » 16/01/19, 21:24

Hoe doet u het, het aantal prototypes dat u maakt om de "voordelen" op het verbruik van uw voertuig (en) te beoordelen.
Hieruit kon ik meten dat de afwijkingen van conso erg klein zijn in vergelijking met de oorsprong, en om de metingen betrouwbaar te maken, is het noodzakelijk om ze te vermenigvuldigen als de variaties van conso volledig zijn verdronken in het geluid van de metingen (dispersies). ...
Chui wacht altijd op een nauwkeurige beschrijving van je meetmethode. : Cry:
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Re: Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET




par Nikolaj » 17/01/19, 08:41

Flytox schreef:Hoe doet u het, het aantal prototypes dat u maakt om de "voordelen" op het verbruik van uw voertuig (en) te beoordelen.
Hieruit kon ik meten dat de afwijkingen van conso erg klein zijn in vergelijking met de oorsprong, en om de metingen betrouwbaar te maken, is het noodzakelijk om ze te vermenigvuldigen als de variaties van conso volledig zijn verdronken in het geluid van de metingen (dispersies). ...
Chui wacht altijd op een nauwkeurige beschrijving van je meetmethode. : Cry:

Hallo, op fabrikant, en door daadwerkelijk mijn cyclonen lucht te testen, doe ik het in de normale omstandigheden van elke dag, alle cursussen gecombineerd, en in andere gevallen op vaste afstanden, zak pican --- honfleur (420 km over a / r), met dezelfde koers (enkele variaties) dezelfde naderende snelheden ... de echte alle snelheden en alle cursussen dienen mij als gemiddelde tests, in verhouding tot het aantal liters diesel dat gebruikt wordt, het budget vereist besparingen ..
te volgen ... zodra de gebruikers van cyclonen (geïnstalleerd door mijn samenwerking) mij hun gemiddelden van conso zullen geven ...
Met vriendelijke groeten...
0 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Opnieuw:




par Nikolaj » 24/01/19, 09:22

rafpantone schreef:205 xs peugeot werd geëxperimenteerd met twee MET voor de luchtfilter de andere erna, ik maakte ze met roestvrijstalen strip 4 cm breed en 5 / 10 ° dikte, voor een zuivere snede zonder bramen j Ik heb de elektricienschaar verkozen boven de bandscharen.Nadat 4 vol is, zal ik de verbruikswaarden communiceren.


Hier zijn de details van de bouwstappen


1) Boren naar 3mm voor een schoon beitelsnijden en een goede vouwing
Beeld

2) Schaar-, rol- en slijpwerkzaamheden
Beeld

3) Buigen van de vinnen in een bankschroef
Beeld

4) 20 mn later
Beeld

5) De vortexklep wanneer gebogen
Beeld

6) In stap een tweede 30 mnmax
Beeld

Ik ben van plan om de meeste HV bobine aan te sluiten op het metalen deel van de AVEC om te zien of er een statisch elektrificatie-effect optreedt dankzij het piekeffect. Heb je al iemand om te proberen?

Let op het is een gevaarlijke manipulatie om alleen door ervaren mensen te realiseren. Plaats uw handen niet wanneer de motor loopt, want er is tussen 3000 en 5000 volt in het ontstekingscircuit.[/ Quote]
hello, mijn kant verbond ik alleen de aarddraad - de accu, de wrijving van de vochtige lucht op het vel gegalvaniseerd staal, roestvrij staal of magnetiseerbare, wekt een elektromagnetische flux (bijvoorbeeld de Foucault stromen) ...
0 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Re: Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET




par Nikolaj » 02/02/19, 14:06

leggen van een cycloon aerodynamische lucht op ford tdci van 2005 hoogte 60 mm pitch 20 mm
10-blades (01-02-2019)
de afbeelding toont de eerste positionering, voordat de geovaliseerde perimeter op deze luchtslang past ...
naar de mening van de eerste bestuurder, "de motor loopt beter en maakt minder geluid"...
hier zijn de andere foto's, details van de Engelse winglets (links) opgerolde uiteinden in de neustang, winglets met kanalen die blazen als fluiten, de lucht die naar de turbo gaat ... om het verbruik te volgen na een volle tank diesel ...
toebehoren
FORD TDCI 2005-01-02-2019-CYCLONE LUCHT Hoogte 60 mm 10 PALES geen 20 mm hoek 60 ° .jpg
FORD TDCI 2005-01-02-2019.jpg
details van Engelse gecanneleerde gerolde winglets (4) .jpg
details van Engelse gecanneleerde gerolde winglets (3) .jpg
details van Engelse gecanneleerde gerolde winglets (2) .jpg
details van Engelse gecanneleerde gerolde winglets (1) .jpg
0 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Re: Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET




par Nikolaj » 14/02/19, 22:06

goedemorgen aerodynamische lucht cyclonen bereiding diameter 58 60 mm hoogte mm, voor THANK MINIX (saxofoon VTS) (Réunion) in de cycloon Coriolis (links gedraaid) en andere rechtsom rotatierichting in preparaten ... geen 24 mm (8 vleugels) en geen 26 mm (7 vleugels)
toebehoren
Saxo VTS.jpg
Saxo VTS.jpg (24.35 KIO) Toegang tot 3912-tijden
cyclonen saxo vts 7 en 8 messen coriolis diameter 58 mm-3.jpg
cyclonen saxo vts 7 en 8 Coriolis bladen diameter 58 mm-3.jpg (24.37 KIO) 3912 keer bekeken
cyclonen saxo vts 7 en 8 messen coriolis diameter 58 mm-2.jpg
cyclonen saxo vts 7 en 8 Coriolis bladen diameter 58 mm-2.jpg (19.44 KIO) 3912 keer bekeken
cyclonen saxo vts 7 en 8 messen coriolis diameter 58 mm-1.jpg
cyclonen saxo vts 7 en 8 Coriolis bladen diameter 58 mm-1.jpg (22.33 KIO) 3912 keer bekeken
cyclonen saxo vts 7 en 8 bladen coriolis diameter 58 mm.jpg
cyclonen saxo vts 7 en 8 bladen coriolis diameter 58 mm.jpg (22.82 KIO) 3912 keer bekeken
cycloon bar pitch 24 mm h 60 mm.jpg
0 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET




par Janic » 15/02/19, 08:30

Wanneer de betekenis die aan de vortex wordt gegeven niet effectief is, geeft u deze gewoon terug.
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Re: Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET




par Nikolaj » 15/02/19, 09:09

Janic schreef:Wanneer de betekenis die aan de vortex wordt gegeven niet effectief is, geeft u deze gewoon terug.

hello, fabricage, op te sporen, wordt verwacht dat de hellingshoek van de bladen gevouwen of naar links of rechts, functies specifieke verzoeken echter kantelen naar links (cycloon vortex coriolis-noordelijk halfrond ) in gebruik is, en ik ben erg tevreden over ... dat is waarom ik de bars gesneden door geen 1 1 mm per mm van de progressie, en duplex lofts zijn spiegel ... ik zal de foto van deze te geven zodra Ik heb een tweerichtingsbalk voltooid ...
0 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET




par Janic » 15/02/19, 09:46

naar links kantelen (coriolis swirl cycloon-noordelijk halfrond)
in theorie is het geldig, maar alleen in theorie. het ontwerp van de motoren, inlaat, uitlaat, zuiger aangepast aan een goed gedefinieerde werveling, volgen niet noodzakelijk dit theoretische model. We zijn daarom gereduceerd tot vallen en opstaan ​​met succes of mislukking volgens deze parameters in kwestie. Toch is het belangrijkste belang van "VSLA's" het verminderen van inlaat-turbulentie, vooral door een werveling te veroorzaken die de kleppen omhult, in plaats van ermee te botsen en daardoor de turbulentie te vergroten.
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 207-gasten