Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Re: Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET




par Nikolaj » 24/12/18, 18:50

hallo allemaal, (24-12-2018 ontvangst en installatie van mijn nieuwe groene sportfilter...)
daarom is hier de installatie van een nieuw groen sportluchtfilter van geolied katoen met roestvrijstalen inslagen, en een luchtcycloon, steek 23 mm, hoogte 60 mm, met winglets aan de rechterkant (Franse stijl), geïnstalleerd vlak voor de luchtstroommeter , in de luchtfilterkast, die de lucht wervelt met het corioliseffect (naar links) en heel weinig van de luchtstroommeter nodig heeft, die vervolgens informatie naar de computer stuurt om de brandstofstroom te verminderen, vanaf de eerste km, de 4 De Espace 2007 dci brengt het voertuig heel gemakkelijk voort, en dankzij de directe brandstofverbruiksindicator is het brandstofverbruik veel lager, vooral bij het accelereren en bij het optrekken... een perfect succes...
het verbruik van alles op alles gezet, 6.3 l / 100 ... wijzend en dan ...
toebehoren
GREEN SPORT LUCHTFILTER ESPACE 4 DCI 2007 geïnstalleerd op 24-12-2018.jpg
CYCLONE AIR steek 23 mm h 60 mm ruimte 4 dci 2007 24-12-2018.jpg
CYCLONE AIR nee 23 mm h 60 mm voor de luchtstroommeterruimte 4 dci 2007 24-12-2018.jpg
CYCLONE AIR dubbele lamellen steek van 23 mm h 55 mm na de luchtstroommeterruimte 4 dci 2007 24-12-2018.jpg
0 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)
Avatar de l'utilisateur
thibr
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 723
Inschrijving: 07/01/18, 09:19
x 269

Re: Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET




par thibr » 24/12/18, 21:11

...en maakt zeer weinig gebruik van de luchtstroommeter, die vervolgens informatie naar de computer stuurt om de dieselstroom te verminderen,...
Betekent dit niet dat de motor moet worden leeggelopen?
dus lager vermogen en verbruik
2 x
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Re: Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET




par Nikolaj » 24/12/18, 22:07

Thibr schreef:...en maakt zeer weinig gebruik van de luchtstroommeter, die vervolgens informatie naar de computer stuurt om de dieselstroom te verminderen,...
Betekent dit niet dat de motor moet worden leeggelopen?
dus lager vermogen en verbruik

hallo, de motor kreeg zelfs kracht tijdens het accelereren, met minder diesel op de meter, onmiddellijk...omdat de luchtdoorgang zich rond de twee elektroden wikkelt, waardoor ze minder trillen en hun temperatuur weinig varieert, dus alsof de luchtcycloon was de sonde aan het bluffen...
Ik werd geïnspireerd door de draden van hout- en metaalschroeven, hun "pitch" is anders, toegepast op de helicoiditeit van de luchtstromen veroorzaakt door de bladen en hun geometrische vormen, de lucht beweegt snel of minder snel, terwijl ze roteert... volgens de hoeken van de bladen en hun vormen, in de geleidende slangen...
voorbeelden op de bijgevoegde foto's...
toebehoren
CYCLONE dubbele bladen 44 en 55 mm.jpg
cycloon lucht vortex-nikolaj-1.PNG
cycloon lucht vortex-nikolaj-1.PNG (205.77 KiB) 7288 keer bekeken
cycloon lucht vortex-nikolaj.PNG
cycloon lucht vortex-nikolaj.PNG (208.82 KiB) 7288 keer bekeken
DUBBELE CYCLOON LUCHT H 120 mm diameter van 72-76 mm (13).jpg
0 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Re: Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET




par Nikolaj » 29/12/18, 09:02

hallo allemaal, hier is een zeer oninteressante video van de installatie van verschillende luchtcyclonen...
0 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Re: Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET




par Nikolaj » 08/01/19, 20:19

Dag iedereen...
vervaardiging van een luchtcycloon voor de onderkant van het luchtfilter (fiat ducato 2,5 l td 1998) 08-01-2019...roestvrij staal 1 mm hoogte 80 mm, 9 zeer lange bladen, met Engelse winglets (naar links) morgenochtend de montage aan de onderkant van het luchtfilter en het opstarten...
toebehoren
CYCLONE AIR 9 MESSEN diameter 72 mm hoogte 80 mm voor luchtfilterbodem, met winglets links, RVS 1 mm, 08-01-2019 (8).jpg
CYCLONE AIR 9 MESSEN diameter 72 mm hoogte 80 mm voor luchtfilterbodem, met winglets links, RVS 1 mm, 08-01-2019 (7).jpg
CYCLONE AIR 9 MESSEN diameter 72 mm hoogte 80 mm voor luchtfilterbodem, met winglets links, RVS 1 mm, 08-01-2019 (6).jpg
CYCLONE AIR 9 MESSEN diameter 72 mm hoogte 80 mm voor luchtfilterbodem, met winglets links, RVS 1 mm, 08-01-2019 (5).jpg
CYCLONE AIR 9 MESSEN diameter 72 mm hoogte 80 mm voor luchtfilterbodem, met winglets links, RVS 1 mm, 08-01-2019 (4).jpg
CYCLONE AIR 9 MESSEN diameter 72 mm hoogte 80 mm voor luchtfilterbodem, met winglets links, RVS 1 mm, 08-01-2019 (3).jpg
CYCLONE AIR 9 MESSEN diameter 72 mm hoogte 80 mm voor luchtfilterbodem, met winglets links, RVS 1 mm, 08-01-2019 (2).jpg
CYCLONE AIR 9 MESSEN diameter 72 mm hoogte 80 mm voor luchtfilterbodem, met winglets links, RVS 1 mm, 08-01-2019 (1).jpg
0 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Re: Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET




par Nikolaj » 08/01/19, 20:44

zoek constant, en je zult vinden ...
BRANDSTOFBESPARING EN VERONTREINIGING ZONDAG 23 DECEMBER 2018
hallo allemaal, het avontuur begon enkele jaren geleden, om brandstof te besparen, adviseerde mijn jongere broer, monteur, me om op internet te zoeken: "watermotor", en vloeistofmechanismen (lucht, water, brandstoffen, enz.), en, heel snel raadpleegde ik de technologieën van “waterdoping” en “luchtturbulatoren”, van de stijl turbines, turbo’s, WITH en CYCLONEN... Dus onderzoek naar verschillende ervaringen, op internet, YouTube en anderen forums, zoals:
verbruik-minder-auto/een-turbulator-vortex-brandstofbesparing-met-t2212-250.html ,
pantone https://www.google.com/search?newwindow ... ATPiKL7CEc
kwant'man http://www.quanthomme.info/ www.quanthomme.info www.quanthomme.com www.quanthomme.org ,
"MET" (Lucht + Vortex = Brandstofbesparing) https://www.google.com/search?newwindow ... bM5iBO15KA
en pantonevest... https://www.econologie.com/injection-ea ... r-pantone/
etc. ..
Ik heb deze technologieën ontdekt en er met succes mee geëxperimenteerd, dus heb ik ze zelf gemaakt... en geleidelijk aan andere uitgevonden... iedereen kan mijn modellen kopiëren, op associatieve basis, en niet commercieel... naar je tekentafels, naar je gereedschap, tot uw verbeelding, tot uw delen van publieke en private nutsprestaties... dus tot op heden (december 2018) staan ​​we voor het energietransitieproject en het RIC (burgerinitiatiefreferendum) op het punt, help ons om deze informatie te verspreiden, en ervoor te zorgen dat onze oude voertuigen behouden blijven (besparing verplicht voor bescheiden huishoudens) door ze uit te rusten met waterdampapparaten en uitgedeelde cyclonen, of door hulp te krijgen van onze vertrouwde monteurs, om er vervolgens bij de technische inspecties te komen , presto, meer vervuiling, en hoe meer we zo rijden, hoe meer onze motoren zichzelf reinigen...

gaan we deze innovaties voorstellen in het kader van de RIC? individueel of in verenigingsverband?
0 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13712
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1524
Neem contact op met:

Re: Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET




par izentrop » 08/01/19, 23:50

Hallo,
nikolaj schreef:het verbruik van alles op alles gezet, 6.3 l / 100 ... wijzend en dan ...
En daarna?
1 x
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Re: Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET




par Nikolaj » 09/01/19, 06:43

izentrop schreef:Hallo,
nikolaj schreef:het verbruik van alles op alles gezet, 6.3 l / 100 ... wijzend en dan ...
En daarna?

Hallo, de score wordt opgemaakt naarmate de km vordert, en aangezien ik nog niet veel heb gereden...zal ik ter vergelijking publiceren zodra er 1000 km zijn afgelegd...ok...
0 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Re: Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET




par Nikolaj » 15/01/19, 09:14

Hallo iedereen hier is:
Effecten van winglets (vinnen met verschillende vormen) en aerodynamica
0 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Re: Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET




par Nikolaj » 16/01/19, 07:00

izentrop schreef:Hallo,
nikolaj schreef:het verbruik van alles op alles gezet, 6.3 l / 100 ... wijzend en dan ...
En daarna?

hallo, tot nu toe, 16-01-2019, 6,5 l / 100 stadscursus ... alleen ...
0 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 189-gasten