Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
CHBY
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 07/11/17, 20:45
x 5

Re: Fuel Saver Turbulator: MET




par CHBY » 09/11/17, 00:02

Ik zou graag een grote motor testen en daarvoor heb ik een Chrysler-reizende 2.5 CRD (dus turbodiesel)
anders heb ik een kleine gasatmosfeer, 1.4l
Beste uitvoering op welk type?

erg interessant als link, als ik goed vertaalde is er een winst met een negatieve incidentie van de bladen (in het geval van de studie)

als het gaat om productie, ben ik niet uitgerust voor dit soort werk ...
1 x
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Re: Fuel Saver Turbulator: MET




par Nikolaj » 09/11/17, 10:21

chby schreef:Ik zou graag een grote motor testen en daarvoor heb ik een Chrysler-reizende 2.5 CRD (dus turbodiesel)
anders heb ik een kleine gasatmosfeer, 1.4l
Beste uitvoering op welk type?
erg interessant als link, als ik goed vertaalde is er een winst met een negatieve incidentie van de bladen (in het geval van de studie)
als het gaat om productie, ben ik niet uitgerust voor dit soort werk ...


Hallo, als je geen hulpmiddelen hebt om cycloonlucht te maken, vraag dan vrienden die metalen kunnen traceren en bewerken met precisie en kunsthandel, als ik niet, of anderen je kunnen maken (voor doeleinden profit) als u valt diameters waar wilt plaatsen (in de luchtinlaat van rubber buizen, wetende dat het vlak voor een luchtinlaat lucht cycloon luchtfilter moet worden geplaatst, een andere net bij de uitgang van het luchtfilter, en een derde bij de motor of turbo, in de luchtinlaatslangen gemaakt van rubber)
je kunt me per e-mail contacteren ...
veel succes voor je vrienden in onderzoekstechniek, dicht bij je ..
Met vriendelijke groeten...
0 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Re: Fuel Saver Turbulator: MET




par Nikolaj » 09/11/17, 10:22

Hallo, hier is:
tips en trucs om onze motorhome (en auto) motoren te optimaliseren
Hier zijn mijn tekeningen 40 50 diameter cyclonen en lucht mm, met lange bladen proportionele 5, 60 ° hoek ... alle kopiëren is toegestaan, en onder de verantwoordelijkheid van degene die maakt, maar als het metaal (bij voorkeur roestvrij staal) gebruikt is 0.5 of 0.75 of 1 mm dik, in de regels van de handel, deze cyclonen zijn zeer sterk en breken niet helemaal ... in de circulerende luchtstroom daar ... als iemand een fabriek in deze modellen, dank u contact met mij op voor zijn resultaten in de werkelijke of vermeende vermogen en het brandstofverbruik ... wetende dat het wenselijk is een plaats net voor de luchtinlaat lucht cycloon het luchtfilter, een ander recht op de luchtfilteruitlaat en een derde bij de motor of turbo, in de rubberen luchtinlaatslangen ... (effectief auteursrecht, non-profit lucratieve ...)
toebehoren
CYCLONE AIR 5 BLADEN 40 & 50 mm nikolaj 09-11-2017.jpeg
1 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)
Avatar de l'utilisateur
wirbelwind262
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 238
Inschrijving: 29/06/05, 11:58
Plaats: fouras
x 29

Re: Fuel Saver Turbulator: MET




par wirbelwind262 » 09/11/17, 19:38

Bonsoir
Nikolaj, de VSA voor en nadat het luchtfilter nutteloos is, kan de luchtstroomsensoren verstoren en de motorcomputer beschadigen. je hoeft het niet overal neer te zetten, je zult je hoofd onnodig op je hoofd nemen.
CHBY, op zoek naar bezuinigingen, interne beelden en foto's van je motoren, wat betreft de beste prestaties, ik kan niet zeggen, we laten het standaardgebruik achter, dus het is aan jou om te experimenteren. Ik hoop dat je de respectieve consumpties kent, om op een goede basis te vertrekken.
@+
1 x
Avatar de l'utilisateur
CHBY
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 07/11/17, 20:45
x 5

Re: Fuel Saver Turbulator: MET




par CHBY » 09/11/17, 20:41

wirbelwind262 schreef:Bonsoir
CHBY, zoek naar bezuinigingen, interne weergaven en foto's van uw motoren
@+

Bonsoir
Met welk doel? iets bijzonders om op te richten in deze zoekopdracht?

ja, een klein notitieboekje met de datums van vol, aantal en kilometerstand wordt verwacht. ODB's zijn succin op modellen via 15ans
0 x
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Re: Fuel Saver Turbulator: MET




par Nikolaj » 10/11/17, 06:16

wirbelwind262 schreef:Bonsoir
Nikolaj, de VSA voor en nadat het luchtfilter nutteloos is, kan de luchtstroomsensoren verstoren en de motorcomputer beschadigen. je hoeft het niet overal neer te zetten, je zult je hoofd onnodig op je hoofd nemen.
CHBY, op zoek naar bezuinigingen, interne beelden en foto's van je motoren, wat betreft de beste prestaties, ik kan niet zeggen, we laten het standaardgebruik achter, dus het is aan jou om te experimenteren. Ik hoop dat je de respectieve consumpties kent, om op een goede basis te vertrekken.
@+

hallo aan u, dank u voor uw antwoord en het uitzicht, maar ik vond dat de lucht cyclonen vóór geplaatst, in en na de luchtfilter, maken hem werken als onze longen te blazen en zijn elastisch, en mijn motor werkt wonderwel veel beter sinds dat ... :pijl:
Wat betreft de luchtstroomsensoren, hoe meer lucht er is, hoe beter het is, de motorbuizen ademen beter, anders stuurt de computer + brandstof om te compenseren voor versnellingen, behalve als de fabrieksinstellingen sensoren zijn te zwak gedoseerd ...
0 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Re: Fuel Saver Turbulator: MET




par Nikolaj » 11/11/17, 17:08

Hallo, hier zijn mijn tekeningen om te proberen (en slagen) om een ​​vouwmatrix van dubbele bladen lucht cyclonen te normaliseren ...
toebehoren
CYCLONE AIR getraceerd voor normalisatiematrices.jpeg
CYCLONE AIR onderzoekt frames 2 mm door 2 mm.jpeg
CYCLONE AIR 10-9-8 dubbele blades.jpeg
1 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)
Avatar de l'utilisateur
wirbelwind262
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 238
Inschrijving: 29/06/05, 11:58
Plaats: fouras
x 29

Re: Fuel Saver Turbulator: MET




par wirbelwind262 » 11/11/17, 20:59

goedenavond
Chby, doeltoelating, de vorm, sensoren en een mogelijke locatie voor een AVEC.
Nikolaj, het is goed om je plannen te maken, te delen!
kleine precisie op de longen, ze zwellen omdat spieren de nodige kracht leveren om lucht te pompen.
wat betreft de luchtstroom, er komt geen lucht meer binnen, mijn tests lieten me zien dat het min of meer de maximale snelheid remde, een model van MET "een beetje te geoptimaliseerd" voor de kousen snelheid beperkt tot maximaal 130 km / u : Cheesy: en injectiecomputers werken ook geen wonderen, ze hebben grenzen aan respect in hun programma's.
@+
0 x
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Re: Fuel Saver Turbulator: MET




par Nikolaj » 12/11/17, 06:25

wirbelwind262 schreef:goedenavond
Chby, doeltoelating, de vorm, sensoren en een mogelijke locatie voor een AVEC.
Nikolaj, het is goed om je plannen te maken, te delen!
kleine precisie op de longen, ze zwellen omdat spieren de nodige kracht leveren om lucht te pompen.
wat betreft de luchtstroom, er komt geen lucht meer binnen, mijn tests lieten me zien dat het min of meer de maximale snelheid remde, een model van MET "een beetje te geoptimaliseerd" voor de kousen snelheid beperkt tot maximaal 130 km / u : Cheesy: en injectiecomputers werken ook geen wonderen, ze hebben grenzen aan respect in hun programma's.
@+

Hallo, dit geldt voor mijn longen, is een voorbeeld, als voor de luchtinlaten in onze motoren, vond ik elk lucht cycloon installatie dubbele bladen van mijn maken, kracht en versnelling te krijgen onmiddellijk, van laag toerental, en telkens in elke versnellingspook naar de box ... elke versnelling brengt zijn luchtstroom automatisch en heel snel ... idem voor de uitlaat, omdat Ik heb ook cycloon lucht geïnstalleerd, om het gas snel te extraheren, in balans opname / uitlaat ...
als mijn plannen en modellen veel dienen, dan is het een vooruitgang ... Ik plak een foto van cycloon lucht dubbele bladen gemaakt op verschillende vlakken ..
als je me je post stuurt, heb ik een heel dossier over de brandstofbespaarders ... (10 maanden werk)
@+
toebehoren
CYCLONE LUCHT DUBBELE BLADEN 69-79 mm-5.jpg
CYCLONE LUCHT DUBBELE BLADEN 69-79 mm-4.jpg
CYCLONE LUCHT DUBBELE BLADEN 69-79 mm-2.jpg
0 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)
Olivier22
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 178
Inschrijving: 06/11/08, 16:41
Plaats: 35 / 22
x 6

Re: Fuel Saver Turbulator: MET




par Olivier22 » 12/11/17, 15:26

nikolaj schreef:Ik merkte bij elke installatie van cycloonlucht met dubbele messen, van mijn productie, een winst van vermogen en directe versnelling, bij lage snelheden, en elke keer in elke versnellingsbak veranderen ...
Heb je je auto op de powerbank gezet? Of doen metingen met Powerdyn of andere? Voor het goede, het gevoel ...

Je bedriegt jezelf volledig in het denken dat het toevoegen van drukdalingen (omdat het precies dat is) overal in het circuit alles kan redden.
Een wervelende stroom versnelt niet, het verliest energie door viskeuze wrijving en vertraagt ​​daarom.
En voor degenen die zich kunnen voorstellen dat een wervelende stroom het mengsel van geïnjecteerde brandstof (wat nog steeds de minst absurde hypothese is) kan verbeteren: het inlaatplenum verstrooit noodzakelijk elke turbulentie die stroomopwaarts is gecreëerd ...

Consumptiewinsten kunnen worden waargenomen omdat de motor is geflensd. Zet een blok onder het gaspedaal en je hebt hetzelfde effect.
Als u een beter antwoord op de versnelling ziet met een systeem dat de luchttoevoer vastklemt, is het dat de motor te slecht is in normale omstandigheden (vermoeide brandstofpomp of vuile injectoren of defecte drukregelaar)
1 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 253-gasten