De graancirkels (graancirkel) Wat denk jij?

Algemene wetenschappelijke debatten. Presentaties van nieuwe technologieën (niet direct gerelateerd aan hernieuwbare energie of biobrandstoffen of andere thema's ontwikkeld in andere subsectoren) forums).
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12




par abyssin3 » 08/08/07, 10:32

Eerlijk gezegd vind ik het behoorlijk mooi. En het is niet slecht voor het milieu (alleen voor de boer)
Maar vanaf nu te denken dat een beschaving voldoende is geëvolueerd om duizenden lichtjaren te doorkruisen, is niets anders te doen dan cirkels in de velden of afkortingen "Weetabix Energy", zou niet moeten overdrijven ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79147
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10978




par Christophe » 08/08/07, 11:28

+ 1 met Elephant leuk experiment A2E

Anders zou dit onderwerp in hetzelfde "waanvoorstellingen" onderwerp veel moeten lachen: https://www.econologie.com/forums/les-plans- ... t2185.html : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
A2E
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 235
Inschrijving: 15/12/04, 11:36
Plaats: de hal deur 16




par A2E » 09/08/07, 08:49

Christophe schreef:+ 1 met Elephant leuk experiment A2E

Anders zou dit onderwerp in hetzelfde "waanvoorstellingen" onderwerp veel moeten lachen: https://www.econologie.com/forums/les-plans- ... t2185.html : Cheesy:

Ja leuk, maar helaas heeft dit experiment weinig wetenschappelijke waarde en niet zonder reden:
1 °: de samenstelling van mijn aarde en die van het gewas zijn anders.
2 °: ik ken de variëteit van tarwe of de getuige niet, dus de vergelijking kan niet in goede omstandigheden worden gedaan.
3 °: het klimaat van de gewassen en dat van het experiment is anders.
4 °: de precocity van 2-regio's met bijna 3 weken voor de boeg.
5 °: de verschillende toevoegingen van kunstmeststoffen en fytosanitair en niet-bestaand in mijn experimenten.

Tot slot zijn er zoveel verschillen dat alles achterhaald is! :|
0 x
Avatar de l'utilisateur
A2E
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 235
Inschrijving: 15/12/04, 11:36
Plaats: de hal deur 16




par A2E » 09/08/07, 09:01

elephant schreef:interessant experiment maar niettemin twijfelachtig:

men kan met recht aannemen dat de liggende oren "bestraald" zijn (wat er ook gebeurt), maar komen uw controleoren van hetzelfde veld en werden ze geoogst binnen een zeer korte tijd nadat de graancirkel was gevormd?

wanneer je objecten zichtbaar zijn op digitale foto's, zou je een link kunnen geven.


Eigenlijk Olifant! Mijn experimenten zijn twijfelachtig en op meer dan één manier zoals ik in het vorige bericht heb uitgelegd.

Betreffende de controle-oren: ja ze komen uit hetzelfde complot en zijn gestolen vóór de oogst.

Voor voorwerpen zichtbaar in gewassen: zie de verschillende artikelen in het uitstekende tijdschrift "Lumières Dans La Nuit" (LDLN) en voor degenen die het ontvangen :|
0 x
thomas430
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 03/04/11, 13:49




par thomas430 » 03/04/11, 16:44

Voor diegenen die geïnteresseerd zijn in het onderwerp, hier is een artikel dat de verschillende waargenomen verschijnselen in graancirkels goed samenvat: http://www.inexplicable.legtux.org/article.php?id=2. Het is waar dat er veel bevindingen nogal verontrustend zijn ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 03/04/11, 20:11

Het is bewezen dat mensen dit kunnen, maar het is niet omdat ze zijn dat de auteurs geen buitenaardse wezens zouden zijn (plaats de laatste twee woorden in de gewenste volgorde ^^)

Zal de wetten zo moeten veranderen "De aanval op eigendom" is van toepassing op aliens. En verander de naam van de TPI, die zou worden: de "Interplanetary Criminal Court" ^^

Met een uitzondering voor José Bové zodat hij alles wat hem zingt kan snijden : Cheesy:
0 x
thomas430
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 03/04/11, 13:49




par thomas430 » 03/04/11, 22:42

Het is duidelijk !! Ik stel me voor dat José Bové met zijn tractor een graancirkel scheert die hij natuurlijk eerder voor de media had gewaarschuwd;) Als het de Amerikanen zijn die kiffs maken van hun satelieten! :D Ik zeg het ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
pluesy
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 291
Inschrijving: 26/11/04, 22:39
Plaats: 88 Saint Dié Vogezen
x 1




par pluesy » 04/04/11, 10:07

waouuuu 3 jaar dejas

een post unearthing plaat die ik denk het niet? in deze eer Ik vraag de aliens om een ​​graancirkel Econological nemen op basis van het aantal 3 .... : Idee:
0 x

"Er zijn slechts twee dingen oneindig, het universum en de menselijke domheid ... maar voor de wereld, ik heb geen absolute zekerheid."
[Albert Einstein]
thomas430
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 03/04/11, 13:49




par thomas430 » 05/04/11, 21:49

Het maakte me niet uit. Welnu, als dat van belang is voor degenen die lezen.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79147
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10978




par Christophe » 05/04/11, 21:54

Nou ik vind het leuk als we oude topcis in de war maken!

Na! : Cheesy:

Het 1er-bericht dateert van augustus 2006, 4 jaar 1 / 2 !!

pluesy schreef:op basis van het 3-nummer .... : Idee:


Wat betekent het?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Wetenschap en Technologie"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 80-gasten