De website van Quanthomme

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: De Quanthomme-website




par Janic » 24/11/20, 17:25

Kijk naar de data ...
het is niet met een benadering en een volledige onwetendheid van het onderwerp.
Nieuwsgierigheid is geen slechte zaak in engineering!
precies! Nieuwsgierigheid en experimenteren!
Trouwens, voor iemand die een manipulator van de slinger als een symbool van pure en harde wetenschap beschouwt, moet die sterk zijn in tegenstrijdigheden. : Roll:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: De Quanthomme-website




par Exnihiloest » 24/11/20, 17:35

Ah, die ben ik vergeten! Gelukkig is Quanthomme hier! : Lol:
Viktor Stepanovich Grebennikov, bioloog en paranormaal onderzoeker, ontdekte antizwaartekracht in de jaren zeventig door de observatie van insecten. Sindsdien is hij met zijn machine over Rusland gevlogen, maar geen geluk, zijn camera is door elkaar gevlogen, onthulde hij, dus we hebben geen verslag van zijn openbare demonstraties.

Maar we hebben een foto waarop te zien is dat het hem onmiskenbaar is gelukt!

grebdemoplatefdecolle.jpg
grebdemoplatefdecolle.jpg (47.48 KiB) 2189 keer bekeken


Ik vermoed dat de uitvinding werd onderdrukt door de KGB omdat de Sovjets te gemakkelijk uit de USSR hadden kunnen ontsnappen, en dat de CIA heeft geholpen om de Amerikaanse olie-industrie te beschermen. Weer een geweldige uitvinding die door de politieke machten en de daarmee verbonden multinationals wordt onderdrukt!
: Lol: : Lol: : Lol:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: De Quanthomme-website




par Exnihiloest » 24/11/20, 17:48

Christophe schreef:Kijk naar de data ...

Nieuwsgierigheid is geen slechte zaak in engineering!

Zeker. Van daaruit naar reclame-onzin, want in het beste geval hebben we geen enkele analyse-inspanning gedaan, amha, er is nog een stap te vermijden.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044

Re: De Quanthomme-website




par Christophe » 24/11/20, 18:11

Exnihiloest schreef:Maar we hebben een foto waarop te zien is dat het hem onmiskenbaar is gelukt!


Er zijn redelijk betrouwbare beeldanalysatoren (99% lijkt mij) om te zien of een foto is geretoucheerd of niet ... we proberen het te analyseren?

Ik weet niet of het werkt met filmmontages ... ik kan het me voorstellen ... als de software goed is gedaan?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044

Re: De Quanthomme-website




par Christophe » 24/11/20, 18:15

Hier zijn 2:

http://fotoforensics.com/
https://www.impulseadventure.com/photo/jpeg-snoop.html

De eerste die ik zojuist bleef gebruiken, duidt niet op detecteerbare digitale retouchering ... het is stom hè !! : Mrgreen:
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: De Quanthomme-website




par Janic » 24/11/20, 18:26

deze man ziet eruit als ABC om zich te vergissen. Benadruk met overdrijving wat misschien niet werkt (en waarom niet?) Om te laten geloven dat ALLES daarom van dezelfde orde is.
En zodra hij geconfronteerd wordt met zijn tegenstrijdigheden, laat ook hij los!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9803
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2658

Re: De Quanthomme-website




par sicetaitsimple » 24/11/20, 18:40

Exnihiloest schreef:Ik vermoed dat de uitvinding werd onderdrukt door de KGB omdat de Sovjets te gemakkelijk uit de USSR hadden kunnen ontsnappen,


Absoluut niet, bovendien, waarom ontsnappen uit de USSR? In hun grote wijsheid hebben de visionaire Sovjetautoriteiten het apparaat verboden uit angst voor te veel scooterongelukken, die vervolgens tot domme vergelijkingen tussen de dodencijfers hadden kunnen leiden.
0 x
Avatar de l'utilisateur
gildas
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 880
Inschrijving: 05/03/10, 23:59
x 173

Re: De Quanthomme-website




par gildas » 16/12/21, 23:07

Ik dacht dat de Quanthomme-site inactief was, maar er was een kleine update in 2021:
http://quanthomme.free.fr/qhsuite/Retro ... nEther.htm
1 x
n.Chr. 44
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 648
Inschrijving: 15/04/15, 15:32
Plaats: Bij mij thuis
x 232

Re: De Quanthomme-website




par n.Chr. 44 » 18/12/21, 06:56

Christophe schreef:
Exnihiloest schreef:Maar we hebben een foto waarop te zien is dat het hem onmiskenbaar is gelukt!


Er zijn redelijk betrouwbare beeldanalysatoren (99% lijkt mij) om te zien of een foto is geretoucheerd of niet ... we proberen het te analyseren?

Ik weet niet of het werkt met filmmontages ... ik kan het me voorstellen ... als de software goed is gedaan?


Het is niet nodig om een ​​zeer diepgaande analyse te maken.

Gewoon iets te doen in de schaduw op de grond.
0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554

Re: De Quanthomme-website




par moinsdewatt » 18/12/21, 10:35

ja, bedankt Photoshop of iets anders.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 168 gasten