Nieuwe 4 takt motor (in het Engels)

Onderwerpen hierover forum en de econologie in het Engels voor mensen die geen begrijpelijke Franse taal spreken.
Avatar de l'utilisateur
uitvinder
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 570
Inschrijving: 02/03/05, 11:51
Plaats: Krakau, Polen
x 82

Re: Nieuwe 4-slagmotor




par uitvinder » 30/08/20, 22:03

Ja, hier is het een bron van onuitputtelijke energie .. De dichtheid is 1000 keer beter dan die van lucht .. dus de apparaten kunnen ook 1000 keer kleiner zijn


Beeld


Hier kan deze pier in plaats van een waterpomp, generatoren direct aandrijven in plaats van wielen.

Beeld


En hier is een filmpje dat laat zien dat zo'n motor (half rotatie) niet effectief kan worden afgeremd A voor golven, het is voldoende om voldoende lange armen te maken, en het zal ook met grote efficiëntie werken.

https://www.new4stroke.com/drezyna.mp4


Andrew
: Cheesy: : Cheesy:
0 x
Andrew Feliks
Avatar de l'utilisateur
uitvinder
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 570
Inschrijving: 02/03/05, 11:51
Plaats: Krakau, Polen
x 82

Re: Nieuwe 4-slagmotor




par uitvinder » 06/10/20, 09:48

Welnu, het hepatitis-virus circuleert in het bloed en wordt er ook doorheen overgedragen ... Dus nadat het uit het bloed is verwijderd, zou mijn methode van 'Trump's Medicine', met behulp van UVC-licht dat met een glasvezelkabel op een ader wordt aangebracht, theoretisch zijn dood, evenals afval van verschillende andere virussen in het bloed .. Over het feit dat dit een mogelijke methode is, ondanks het feit dat dit licht andere kleine organismen in ons bloed kan beschadigen, is het feit dat ondanks langdurige opslag van bevroren bloed, verdwijnen de basiswaarden ervan niet, maar waarschijnlijk verdwijnen de meeste deeltjes zoals virussen. Natuurlijk verdwijnen de kleine antilichamen ook zeker, omdat ze individueel zijn en de overdracht naar de ontvanger eerder niet is mogelijk volledig mogelijk, dus hun afwezigheid in het verkregen bloed is geen parameter die bloed kwalificeert als een levengevend voor ons de vloeistof ... na het ontdooien ... Zodat het reinigen van het bloed van deze deeltjes, goed en slecht, mogelijk is door een zachte methode van infl gebruik het UVC-platen. Tot nu toe gebeurt het gebruik van bloedzuivering extracorporaal, zoals nierdialyse of fotoplamaferese. Zoals gesuggereerd door deze zuivering van bloed op een intracorporale manier, zonder het naar buiten te verwijderen, wat een veel veiliger en sterielere methode is. UVC-licht kan microscopisch klein zijn, omdat de afstand van de optische vezel in de ader, tot het bloed, niet groter is dan 3 mm, en het vermogen om het te penetreren terwijl virussen worden geneutraliseerd, afneemt met een VIERKANTE afstand. Daarom denk ik dat zelfs een zeer kleine intensiteit van deze UVC kan in de orde van 1 tot 2 mW zijn en kan al een volledig genezend effect hebben .. Maar dit vermogen moet experimenteel worden vastgesteld om voldoende genezend en minst beïnvloedend te zijn voor andere elementen die goed zijn in ons bloed ... wat zeker geen jaren van onderzoek mag vergen. Ook de verbeterde methode, zoals het steken van een miniatuur "raam in de ader" van kwartsglas, dat ons levenslang zou kunnen dienen, om ons bloed te bestralen met een therapeutische dosis UVC in een absoluut onvruchtbare manier, is de verdere ontwikkeling van "Trump's Medicine", die ons een weg kan brengen van snel herstel van vele ziekten die ons teisteren. En het zou waarschijnlijk nuttig zijn als er zo'n moderne tak van geneeskunde werd gecreëerd, omdat deze misschien de minste bijwerkingen voor ons lichaam bevat. welke andere medicijnen en vaccinaties bevatten ..



https://www.nobelprize.org/prizes/medicine/



https://en.wikipedia.org/wiki/Plasmapheresis



https://en.wikipedia.org/wiki/Photopheresis



Andrew
0 x
Andrew Feliks
Avatar de l'utilisateur
uitvinder
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 570
Inschrijving: 02/03/05, 11:51
Plaats: Krakau, Polen
x 82

Re: Nieuwe 4-slagmotor




par uitvinder » 01/11/20, 02:22

Ik zou ook willen toevoegen, jonge mensen die voor de gek gehouden kunnen worden met maskers en zich hier strikt aan houden .. Zoals de professor terecht schrijft over de infectie en de ernst van de ziekte, beslist de HOEVEELHEID van het virus, Laten we ons nu eens voorstellen dat we al besmet zijn , maar asymptomatisch en zonder het te weten, dragen we een masker, dat bijna alle virussen die we uitademen tegenhoudt. Plotseling, met onze volgende INADEMING, neemt de hoeveelheid virus in ons lichaam toe, en natuurlijk worden we ernstig ziek. En daarvoor is het voldoende om vertrouwd te zijn met de basisgeneeskunde en een beetje gezond verstand te hebben ... als we geen masker zouden dragen, zouden dit de virussen die we uitademen ons lichaam volledig verlaten, en de virussen die hoogstens asymptomatisch zouden blijven. ziekte, de ziekte zou ondersteunen, of met kleine symptomen, omdat ons misschien niet eens het beste immuunsysteem ze zou kunnen verwerken ... Ja, zelfs als sommige virussen naar ons toekomen, kunnen ze niet in de vorm van van een masker, want gewoon te m uch. We willen hun hoeveelheid in ons lichaam vergroten, veel meer dan we van buitenaf zijn gekomen .. .. En deze simpele logica kan door IEDEREEN niet in twijfel worden getrokken .. Dus als je wilt LEVEN, draag dan geen masker, want zelfs als je wordt ziek, je komt met kleine symptomen aan, zoals bij de klassieke griep .. En het feit dat de hele wereld gek is geworden en je de plaatjes ziet zoals het nu is, wil niet zeggen dat je hetzelfde moet doen als op de foto's .. Omdat dit over JOUW LEVEN gaat. .



Gebruik alstublieft Google vertaler.

https://www.onet.pl/styl-zycia/onetkobi ... Co0UxcsGMI

Nou, ik denk dat ik tot nu toe het beste vaccin tegen Coronavirus heb bedacht ..! Vermoedelijk een vaccin, dat in het algemeen een kleine hoeveelheid virussen in het lichaam introduceert om ons immuunsysteem te stimuleren om deze ziekteverwekkers te bestrijden, en de productie van geschikte antilichamen, zodat ze, wanneer ze virussen tegenkomen, dergelijke virussen kunnen bestrijden . het hangt niet af van het "vaccin" als zodanig (waterige vloeistof), maar van onze eigen ANTILICHAAMS die erdoor worden geproduceerd, die ons theoretisch beschermen tegen ziek worden .. Dus we hebben ANTILICHAAMS nodig, geen "vaccins" ... Waar kunnen we ANTILICHAAMS krijgen van? . Nou, het is genoeg dat we besmet raken, maar met een WEINIG hoeveelheid virussen, en het lichaam zal deze antilichamen voor ons produceren ...! Wat is er nodig om besmet te raken met een WEINIG aantal virussen? Nou, we moeten de maskers van ons gezicht trekken! En vermijd dan natuurlijk langer dan 15 minuten bij ernstig zieke mensen te blijven, zoals de professor ons uitlegde. Dan kun je een tweedaagse zelfquarantaine doen zonder je huis te verlaten, zodat het lichaam de kracht heeft om deze antistoffen aan te maken, zelfs als je asymptomatisch ziek bent, .. en we zouden REEDS OMCIRCLEERD moeten worden door het coronavirus, waarvan de ziektekiemen hebben ons bereikt .. Ik denk dat zulke "vaccinaties" GEFORCEERD moeten worden, anders zal deze pandemie ons vernietigen! Nu we al "verslaafd" zijn, mogen we absoluut geen maskers dragen, omdat ze, ondanks vaccinatie, kunnen voorkomen dat we virussen verdrijven die ons niet in een kleine hoeveelheid schaden .. Ik denk dat er op 2 november een decreet zou moeten verschijnen, over zo'n VERPLICHTE "VACCINATIE", voor ALLE BURGERS. Ik wens je een goede gezondheid!

Andrew :D
1 x
Andrew Feliks
Avatar de l'utilisateur
uitvinder
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 570
Inschrijving: 02/03/05, 11:51
Plaats: Krakau, Polen
x 82

Re: Nieuwe 4-slagmotor




par uitvinder » 12/11/20, 03:56

Vandaag zal ik de snelste en krachtigste STEAM-locomotief ter wereld aanbieden. Hij bestaat uit twee delen: de eerste is de modernste elektrische locomotief die momenteel wordt geproduceerd. Het heeft zeker alle noodzakelijke dingen die tegenwoordig nodig zijn .. het tweede deel dat ermee verbonden is, is een stoomketel die een half-roterende stermotor aandrijft met veel "cilinders" (bijv. 60, of aan de andere kant 120)), die kan produceren ongeveer 10 MW vermogen .. En het drijft een gewone grote generator aan, ook met een vermogen in de orde van 10 MW, die elektriciteit levert aan het eerste segment - een elektrische locomotief .. Op deze manier vermijden we veel beperkingen van een klassieker locomotief, en de efficiëntie van een dergelijk systeem is groter, omdat de cilinders geen half draaiende kruiskoppen hebben, waarop veel energie verloren gaat ...
En zo is de leeftijd van het paar nog niet voorbij, en ik zal bijvoorbeeld vele jaren in zulk Afrika gebruikt worden. Groeten aan iedereen en laat je hart kloppen, dit is de manier waarop ik zal gaan ...

Nu kunnen we opgewonden raken, waarschijnlijk zullen we kunnen racen over de spoorbaan .. hier is de elektro-locomotief, die het wereldsnelheidsrecord van 357 km / u (ES64U4) vestigde. Gezien het gewicht is het een goed resultaat .. nu stelde ik voor dat ze het zou doen, zonder elektriciteit in het netwerk, maar alleen een aangehechte "stoomlocomotief" die elektriciteit voor haar opwekt ... voor een hoeveelheid van ongeveer 10 MW .


En ik denk dat zo'n set zuiniger kan zijn in termen van thermisch energieverbruik dan traditionele transmissie van elektriciteitscentrales via het elektriciteitsnet naar het spoor .. Hier hebben we met zo'n transmissie ongeveer 30% verliezen ..
Als we hier nu de afschrijving en het onderhoud van het dure transmissienet aan toevoegen, die misschien nog eens 20% bedragen, levert dat voor een dergelijke oplossing een besparing van 50% op.
En dit alles dankzij de half roterende motor (als een verdere ontwikkeling van de nieuwe 4-takt), als stoommachine, die ook efficiënter is, omdat zijn "zuigers" niet tegen de cilinderwanden schuren, en het heeft ook geen een kruishoofd hebben.

Beeld



Beeld



Beeld


Andrew
1 x
Andrew Feliks
Avatar de l'utilisateur
uitvinder
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 570
Inschrijving: 02/03/05, 11:51
Plaats: Krakau, Polen
x 82

Re: Nieuwe 4-slagmotor




par uitvinder » 15/11/20, 00:25

Nou, zulke vragen zijn gerezen, dus ik antwoord ...
Vragen.
1. Waarom is een elektrische overbrenging van je gekke oscillerende motor, een bijbehorende generator en de elektrische tractiemotoren efficiënter voor een stoomlocomotief dan direct mechanische traditionele dubbelwerkende stoomzuigers of een stoomturbine?
2. Waarom is de stoomopwekking aan boord met welke brandstof dan ook die wordt verbrand om het water in de ketel te verwarmen efficiënter dan een grootschalige elektriciteitscentrale en transmissie via bovenleiding of derde rail?
3. Welke brandstof gebruikt uw locomotief?
4. Waarom zou u uw motor niet gebruiken om de wielen rechtstreeks aan te drijven?
5. Wist u dat stoomturbine-elektrische locomotieven al eerder zijn uitgeprobeerd?


Ad.1. Hier heb je gelijk dat je het waanzinnig oscillerend noemt ... Want zoals je kunt zien komt de waanzin ervan vandaan, hij is 20 keer lichter dan een traditionele motor, voor dezelfde verplaatsing ... En hij is het resultaat van wiskunde en staat buiten kijf ... Of misschien zelfs 50 keer lichter, want dankzij het verminderde gewicht kunnen we veel meer toeren halen en dus meer vermogen krijgen, maar als we nog steeds hetzelfde vermogen nodig hebben als de traditionele, kunnen we het slagvolume en de motor verminderen zal lichter zijn dan 50 keer .. En zo noemde je het gekke eigendom .. Hier zijn enkele tekeningen om je te helpen het te begrijpen. En het feit dat de "cilinder" levenslang is, dat doet er ook toe en kan alleen worden bewerkt met een nauwkeurigheid van 0.5 mm. De "zuiger" schuurt niet tegen de cilinder en de methode om de werkende gaskracht over te brengen is veel efficiënter, omdat er geen traditionele doorsnede is waar ongeveer 20% van de energie verloren gaat.

Beeld

Beeld

Beeld

https://www.new4stroke.com/drezyna.mp4

Het is jammer dat Newcomen lange tijd niet met deze oplossing kwam, maar het was heel dichtbij ... : Lol:

Beeld

Beeld


Hier is een verhaal, zoals dit idee, ervan
motor werd opgericht.

http://www.new4stroke.com/images/Possib ... 0pivot.htm



Ad 2. Omdat we simpelweg door elektriciteit over grotere afstanden te transporteren, 30% verliezen hebben op netwerkweerstand en transformatoren .. Als je de kosten voor het bouwen en onderhouden van zo'n netwerk optelt, kunnen we 20% toevoegen ... dus hebben we 50% besparingen ..

Ad 3. Alles, zoals wij bij de hand hebben en voor ons het goedkoopst zijn .. Van hout, via kolen, olie, gas ..

Ad 4. ​​Ik heb eerder dergelijke oplossingen gepubliceerd .. U kunt kiezen wat ons gunstiger lijkt ..


Beeld

Beeld


Advertentie 5. Ja, maar ze sloegen niet aan, de stoomturbine heeft zo zijn nadelen aan zo'n oplossing .. vooral hij is niet zo efficiënt bij lage toeren .. hij kan niet gebruikt worden om achteruit te rijden, etc.
https://en.wikipedia.org/wiki/Steam_turbine_locomotive

Andrew :D


Beeld

Beeld
1 x
Andrew Feliks
Avatar de l'utilisateur
uitvinder
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 570
Inschrijving: 02/03/05, 11:51
Plaats: Krakau, Polen
x 82

Re: Nieuwe 4-slagmotor




par uitvinder » 04/12/20, 07:29

0 x
Andrew Feliks
Avatar de l'utilisateur
uitvinder
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 570
Inschrijving: 02/03/05, 11:51
Plaats: Krakau, Polen
x 82

Re: Nieuwe 4-slagmotor




par uitvinder » 27/12/20, 01:15

Welnu, aangezien we niet echt geloven in de oude regels van de warmtemotor * omdat het blijkt dat de "koude motor" ook bestaat, zal ik proberen uit te leggen waarom zulke unieke voordelen van mijn nieuwe 4-takt vandaan komen. .
Welnu, in een traditionele motor bereikt de snelheid van brandstofverbranding een snelheid van ongeveer 30 m / sec. mHet is niet zo veel en de duur van deze verbranding veroorzaakt een warmteoverdracht naar de wanden van de cilinder, de zuigerbodem en kleppen ... omdat het tijd is ... ik in mijn motor, per ongeluk (ik kon de ontsteking niet krijgen vonk, omdat de snelheid te hoog was in "kamer" zorgde ervoor dat de luchtionisatie, die nodig is voor de vorming van de ontstekingsvonk, niet kon plaatsvinden, omdat deze door een grote mechanisch geforceerde snelheid tussen de elektroden van de bougie. Ik kreeg zelfs één blauwe rook die zou getuigen van branden .. Als het niet voor mijn eerste prototype was, dat perfect ontstak bij de eerste omwentelingen, zou ik waarschijnlijk het verdere werk aan deze motor opgeven .. 1 4 dagen is echt lang periode van testen .. Maar ik begon plezier te hebben, zocht de Bijbelboeken over het mechanisme van vonkvorming, en ik vond de reden .. Overdracht Ik gebruikte de snelheid die had kunnen zijn in het kanaal waar de bougie contact maakte, en het bleek dat zelfs bij relatief lage toeren s die nodig zijn om te starten, was de snelheid in het bougiekanaal ongeveer 300 meter / sec, ofwel Mach 1.
Als er in plaats van de bougie een dieselverstuiver zou zijn, zou de motor waarschijnlijk onmiddellijk ontbranden en zou het toerental als een dieselmotor kunnen oplopen tot ongeveer 10,000 tpm. omdat de snelheid van 300 mtr / sec 10 keer hoger is dan de verbrandingssnelheid in een normale motor .. Maar ik had een benzineversie, ik moest de motor demonteren en dit kanaal in de kop graven, en misschien was de snelheid erin zo hoog als 100 m / sec, wat ontstekingsvonk en normaal motorwerk mogelijk maakte .. Maar toch 100 m / sec en 30 m / sec, het is 3 keer hogere verbrandingssnelheid, vanwege deze mechanische krachten .. En dit 3 keer hoger verbrandingssnelheid in reële termen, het kan de thermische efficiëntie motor zelfs beïnvloeden, en veel meer dan je zou verwachten .. Daarom zijn de huidige overwegingen over de thermodynamica van de motor grotendeels achterhaald in relatie tot mijn new4stroke .. die bovendien een unieke kleine verbrandingskamer onder de kleinste zuiger .. waar praktisch alleen verbranding plaatsvindt in een draaikolk van enorme snelheid die wordt gedwongen door zijn kleine cilinder

Beeld


bovendien. hier zijn twee video's, een over het experiment van vlamverspreiding in een pijp gevuld met een stoichiometrisch mengsel met brandstof,



en de andere over de voorkant van de vlam, die we gemakkelijk kunnen zien. Als de vlam 10 keer sneller zou bewegen, zoals voor mij mogelijk is, zou het niet zo gemakkelijk zijn om waar te nemen ...



Dat is het voor deze kerst dit jaar ...

Andrew : Cheesy:
1 x
Andrew Feliks
Avatar de l'utilisateur
uitvinder
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 570
Inschrijving: 02/03/05, 11:51
Plaats: Krakau, Polen
x 82

Re: Nieuwe 4-slagmotor




par uitvinder » 16/02/21, 11:03

Nou, eindelijk een filmpje dat laat zien dat er een koudgedreven motor is. dit weerlegt een beetje de huidige theorie van warmtemotoren, maar breidt het ook uit naar "koude" motoren. Dus de wetten van Lord Kelvin werken alleen in een smal bereik van de werkelijkheid. Hier wordt getoond hoe een strak gekurkte plastic fles het volume van sojabonen verandert als gevolg van het gieten van koud water. Er zit dus een vacuüm in. Deze onderdruk kan onder vacuüm in de motor worden gebracht, zoals in pneumatische luchtvaarttoepassingen die worden aangedreven door onderdruk van het Veturi-mondstuk tijdens de vlucht. en het is fantasierijk dat we echter zo'n motor kunnen maken met een paar flessen en kleppen, die de hele tijd, als de kou komt, een vacuüm zullen geven en de motor zal de hele tijd draaien. Hier is een filmpje en de principes van de werking van de motor bij onderdruk. Nou, misschien zal de opwarming van de aarde ons niet bedreigen.









Beeld


Andrew :D
1 x
Andrew Feliks
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16136
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5246

Re: Nieuwe 4-slagmotor




par Remundo » 16/02/21, 12:41

Hoi Andrew,

slimme manier om de kou te gebruiken, maar je moet niet denken dat het een puur koude motor is.

in feite gebruik je een warme bron (de atmosfeer) en een koude bron (het water). Het vermogen dat u eruit kunt halen is dus gratis, maar ook slecht omdat het verschil tussen warme / koude temperaturen klein is.
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
uitvinder
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 570
Inschrijving: 02/03/05, 11:51
Plaats: Krakau, Polen
x 82

Re: Nieuwe 4-slagmotor




par uitvinder » 29/03/21, 03:28

En ik moet weer helpen! Om het schip in het Suezkanaal te bevrijden, is het nodig om aan de voorkant onder de romp speciale airbags te plaatsen, die door reddingswerkers worden gebruikt tijdens bouwongelukken en deze met lucht te vullen. Ze zullen ze grootbrengen, maar misschien laten ze ze het water in rennen.
https://www.savatech.com/products/lifti ... 5-psi.html

Andrew : Cheesy:
1 x
Andrew Feliks

Terug naar "Econology forum in het Engels »

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 40-gasten