Artikel "landbouwmachines"

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
JKG
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 28
Inschrijving: 26/02/05, 21:22
Plaats: Rodez

Artikel "landbouwmachines"




par JKG » 05/04/06, 12:08

Hallo,
Er staat een artikel over de pantone in het tijdschrift Agricultural Equipment.
Hij zegt dat het niet werkt, het is onzin

Beeld
Beeld

Wat denk jij?

@+
0 x
De aarde is niet van ons dat we lenen van onze kinderen
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79327
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 05/04/06, 12:17

We hebben de scan nodig zodat we deze kunnen beoordelen en toevoegen aan deze pagina: https://www.econologie.com/forums/revue-de-p ... 65-30.html

Het is natuurlijk bullshit...anders zouden de fabrikanten (die de review financieren) het al lang gebruiken... : Mrgreen: hihihihihi

Nou, serieuzer, de journalist van dit tijdschrift nam contact met me op om veel technische informatie te krijgen. Toen ik hem vertelde dat alles op de site of de forum Ik heb nooit een antwoord gekregen.... :|
Dernière édition par Christophe de 05 / 09 / 09, 11: 13, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse

Re: Artikel "landbouwmachines"




par lau » 05/04/06, 12:27

jkg schreef:Hallo,
Er staat een artikel over de pantone in het tijdschrift Agricultural Equipment.
Hij zegt dat het niet werkt, het is onzin

Wat denk jij?

@+

Ik durfde nooit in te grijpen op de forum "grote passie voor tractoren" waar mijn collega's over dingen en andere praten... er is een pantone-sectie en het is gek hoe sceptisch ze zijn, zoals: "als het zou werken, zou iedereen het weten"..
Ik nodig alle sceptische boeren uit die aarzelen om hun tractor te pantoniseren om naar de Vaucluse te komen, waar ik verschillende tractoren ken die 50% diesel besparen voor hetzelfde werk; er is ook een fendt vigneron die al 3 of 4 maanden loopt met een spit en die 60% spaart.
Dernière édition par lau de 05 / 04 / 06, 21: 35, 1 keer bewerkt.
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79327
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 05/04/06, 13:02

Ik ben gewoon moe van het verspillen van mijn tijd met het overtuigen van sceptici die dat niet willen zijn... het is simpel: laat ze sterven in hun onwetendheid!

Pantone is niet zo eenvoudig als je denkt, maar de resultaten zijn er zeker... of deze verliezers het nu leuk vinden of niet... als ze er niet in zijn geslaagd om resultaten te behalen, is het dat mensen gewoon beter zijn dan zij... We moeten onszelf een paar keer in vraag stellen, toch?

En dan het niet toepassen (of andere systemen die het mogelijk maken om substantiële oliebesparingen te realiseren) is nu eenmaal toekomst Misdaad tegen de mensheid. Nogmaals bedankt heren politici en industriëlen voor het verdedigen van uw belangen door intelligentie en gezond verstand te negeren... We zullen het onthouden....
Dernière édition par Christophe de 05 / 09 / 09, 11: 14, 1 keer bewerkt.
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 05/04/06, 14:55

Dag

Waarom zou je je tijd verspillen met uitleggen dat het werkt voor al deze ongelovigen, laten we ons in plaats daarvan concentreren op het verfijnen van onze montages
zodat het altijd operationeel is.
Het is niet zoals het paradijs, je moet erin geloven om gered te worden!
het is het beste om contact te houden met degenen die experimenteren, degenen die onderzoek doen en een bijdrage leveren, iedereen die geïnteresseerd is om dingen vooruit te helpen.
In de huidige staat van de assemblages is het grootste probleem om meer dan 30% te overschrijden op een motor bij halve belasting zoals een auto.
Al het andere is dat veel mensen reageren met de media. (Als het in het dagboek staat, is het waar)
Voor al diegenen die specifieke feiten hebben ervaren wanneer we een artikel onderzoeken, beseffen we de oppervlakkigheid van journalisten.

Ik heb amper de helft van de link gelezen om te begrijpen dat alles 100% doping is gemengd met water dat de man, en het is het herstel van de traditionele bla bla bla licht op, plasma, magnetisme eindelijk zo mysterieus.
Ze begrepen niet dat waterdoping en 100% panton totaal verschillend zijn.

Mijn meting is elke keer als ik naar de pomp ga.
Alle andere druk- en temperatuurmetingen dienen als maatstaf voor verbetering van het systeem.
Ik heb niets om de vervuiling te meten, mijn enige maat is hoeveel liter per 100km.

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12




par abyssin3 » 05/04/06, 16:57

Weet je, je moet bepaalde regels begrijpen die iedereen die er niet in gelooft je zal vertellen (en dat zijn over het algemeen degenen die het niet hebben geprobeerd):
1- "Si het werkte, het zou bekend zijn"
2- "trouwens, Si het werkte, iedereen zou het gebruiken en vooral industriëlen en oliemaatschappijen aangezien het is minder vervuilend
3-vervolgens zijn er tal van ongegronde "uitspraken" zoals (voor de HVB): "Het is welbekend dan olie casse motoren"

Over het algemeen zijn dit soort argumenten van toepassing op alles wat in tegenspraak is met het FRIC-systeem (HVB, pantone of andere) en naar voren worden gebracht door degenen die in het nadeel zouden zijn als dergelijke dingen wijdverbreid zouden worden. Als bonus wordt het ondersteund door alle gemiddelde consumenten die geen vragen willen stellen, zowel over het heden als over de toekomst. U begrijpt dat als deze mensen geen vragen stellen, er geen moeite meer hoeft te worden gedaan om een ​​oplossing te vinden, aangezien wij geen probleem meer zien...

Dit is vergelijkbaar met wat ik op deze site zag:
http://www.namecapspaceman.org/pquoi.htm

het "compliceert" hun bestaan ​​alleen maar. En aangezien ze er niet zullen zijn als de problemen zich voordoen... : Cry: het zijn degenen die daarna komen die zullen proosten, maar het kan ze niet schelen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
JKG
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 28
Inschrijving: 26/02/05, 21:22
Plaats: Rodez




par JKG » 05/04/06, 20:37

Natuurlijk is het onzin ... zo niet de industriëlen (die de recensie financieren)


En het is waar.
Nog 10 pagina's voordat u een advertentie heeft voor JD met de nieuwe motor met EGR-klep!
En weer praten ze over de HVB's die nog steeds grote problemen hebben met JD in de Sarrans-fabriek

In het artikel hervatten ze auto moto.
De tractor staat op de middelbare school van Bapaume.

@+
0 x
De aarde is niet van ons dat we lenen van onze kinderen
phil 14
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 93
Inschrijving: 27/06/05, 12:28
Plaats: Calvados

artikel landbouwwerktuigen




par phil 14 » 30/04/06, 16:21

Bonjour à tous

Tenzij ik me vergis, werden de tests uitgevoerd op apparatuur die was uitgerust met de door Albéric verkochte kit ???

a+
phil 14
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 30/04/06, 16:26

welkom

Zal niet werken of zo slecht presteren als we de crobar volgen.
@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 30/04/06, 16:42

welkom
Ik heb bijna beide pagina's gelezen; er staan ​​drie onzin op het spel :onheil:
y z slaagde er zelfs in om van pantone een ingenieur te maken : Lol:
@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)

Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 209-gasten