De legende van vaccinbescherming tegen ernstige covid-vormen wordt in twijfel getrokken!

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14825
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Re: De legende van vaccinbescherming tegen ernstige covid-vormen wordt in twijfel getrokken!




par GuyGadeboisTheBack » 03/02/22, 19:53

izentrop schreef:Met Omicron hebben niet-gevaccineerde jongeren heel weinig "kans" op een ernstige vorm, maar als ze gevaccineerd zijn, hebben ze toch minder kans om in het ziekenhuis te belanden en een lange covid...

Bla, bla, onbeholpen, proselitisme, kruistocht, manipulatie, leugens, kortom, de routine van een zombiepapegaai... :(
0 x
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3791
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1311

Re: De legende van vaccinbescherming tegen ernstige covid-vormen wordt in twijfel getrokken!




par pedrodelavega » 03/02/22, 19:55

Obamot schreef:Maar dat is eerlijk gezegd niet het probleem, de vaccinateur die het ziekenhuis binnenkomt met een gebroken been wordt niet uitgeroepen tot een "covid-geval" aangezien het niet nodig is om een ​​"covid-bonus" te geven aan een gevaccineerde persoon (en met een vaccinatiepas is het zegt niet eens dat het is "getest")
.

Over welke premie heb je het? Degene die vanaf het begin van de pandemie aan huisartsen werd gegeven (*)? (Ik weet niet of het nog relevant is?)

(*)die?
de verhoging "waardeert de aankondiging van de positieve test, het voorschrijven van tests voor gevallen van nauw contact (mensen die in het huis van de patiënt wonen), de informatie die aan de patiënt wordt gegeven over de barrièremaatregelen, de opname in de Contact Covid-tool van de patiënt- en nauwe contactgevallen". De behandelaar wordt inderdaad uitgenodigd om "het dossier van de patiënt te valideren" als deze positief wordt getest en om "het contactopsporingsproces te starten" of "door te zetten"
Deze verhoging, "MIS" genoemd omdat het een "eerste consultatie betreft om de patiënt te informeren en een therapeutische strategie op te stellen", is uitgebreid naar gevallen van Covid-19.
https://www.francetvinfo.fr/sante/malad ... 44267.html
0 x
jean.caissepas
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 660
Inschrijving: 01/12/09, 00:20
Plaats: R.alpes
x 423

Re: De legende van vaccinbescherming tegen ernstige covid-vormen wordt in twijfel getrokken!




par jean.caissepas » 03/02/22, 19:57

Hier is een gemeld geval van een patiënt die bij aankomst in het ziekenhuis in de categorie "niet-gevaccineerd" terechtkwam:

hij is positief voor COVID en heeft zijn vaccinatieboekje niet bij zich ==> NOVAX
Waarom: Ziekenhuizen willen het woord van hun patiënt niet geloven!

Ik vraag me af hoeveel mensen hun vaccinatieboekje bij zich hebben, en up-to-date!

Het enige dat u hoeft te doen, is een bevooroordeelde telpraktijk generaliseren om de gewenste getallen te krijgen... : Roll:

Had de regering ons niet al gewend aan werkloosheidscijfers waarmee geknoeid was door het verhogen van de uitsluitingsclausules van werklozen?
1 x
Verleden gewoonten moet veranderen,
omdat de toekomst mag niet sterven.
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: De legende van vaccinbescherming tegen ernstige covid-vormen wordt in twijfel getrokken!




par Janic » 03/02/22, 20:03

bovendien houden ze geen rekening met de bijwerkingen van de eerste 15 dagen na vaccinatie (30%) die vaak het ernstigst zijn! : Roll: : Cry: :onheil:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3791
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1311

Re: De legende van vaccinbescherming tegen ernstige covid-vormen wordt in twijfel getrokken!




par pedrodelavega » 03/02/22, 20:06

jean.caissepas schreef:Hier is een gemeld geval van een patiënt die bij aankomst in het ziekenhuis in de categorie "niet-gevaccineerd" terechtkwam:

hij is positief voor COVID en heeft zijn vaccinatieboekje niet bij zich ==> NOVAX
Waarom: Ziekenhuizen willen het woord van hun patiënt niet geloven!

Ik vraag me af hoeveel mensen hun vaccinatieboekje bij zich hebben, en up-to-date!


Ik ken geen covid-gevaccineerde die de covid-vaccinatie in zijn vaccinatieboekje zou hebben staan
Alle vax die ik ken (inclusief ikzelf) hebben een qrcode of een papieren certificaat. (beiden afgeleverd tijdens vaccinatie) geen enkele vaccinatiecentrum vraagt ​​om de vaccinatiekaart.

Aan de andere kant ben ik me bewust van gevallen van valse passen die als vax worden geteld terwijl ze dat niet zijn.
Dernière édition par pedrodelavega de 03 / 02 / 22, 20: 09, 3 keer bewerkt.
0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9774
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2638

Re: De legende van vaccinbescherming tegen ernstige covid-vormen wordt in twijfel getrokken!




par sicetaitsimple » 03/02/22, 20:06

jean.caissepas schreef:Hier is een gemeld geval van een patiënt die bij aankomst in het ziekenhuis in de categorie "niet-gevaccineerd" terechtkwam:
hij is positief voor COVID en heeft zijn vaccinatieboekje niet bij zich ==> NOVAX
Waarom: Ziekenhuizen willen het woord van hun patiënt niet geloven!


Je hebt het recht om alles te zeggen... Was je erbij?
En als het maar een pb is om zijn notitieboekje bij zich te hebben (het kan gebeuren, spoedopname of vergeetachtigheid), wordt het volgens jou niet geregulariseerd? Er is geen landelijke vaccinatiedatabank?

EDIT: om Pedro op te volgen: als ik "boek" zeg, is het het papieren certificaat of de QR-code.
Dernière édition par sicetaitsimple de 03 / 02 / 22, 20: 18, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: De legende van vaccinbescherming tegen ernstige covid-vormen wordt in twijfel getrokken!




par Obamot » 03/02/22, 20:08

4E0B8D6B-AAB6-43AE-98E9-9C5B62A03B28.gif
4E0B8D6B-AAB6-43AE-98E9-9C5B62A03B28.gif (585.91 Kio) Consulté 1313 fois
pedrodelavega schreef:
Obamot schreef:Maar dat is eerlijk gezegd niet het probleem, de vaccinateur die het ziekenhuis binnenkomt met een gebroken been wordt niet uitgeroepen tot een "covid-geval" aangezien het niet nodig is om een ​​"covid-bonus" te geven aan een gevaccineerde persoon (en met een vaccinatiepas is het zegt niet eens dat het is "getest")
.

Over welke premie heb je het? Degene die vanaf het begin van de pandemie aan huisartsen werd gegeven (*)? (Ik weet niet of het nog relevant is?)

Ik heb het over het verwijderen van je meerdere accounts hier

Het subsidiaire feit van het geven van een voorbeeld van "hoe statistieken bevooroordeeld kunnen zijn» is slechts anekdotisch, wat vooral nodig is, is om je te ontslaan als een absolute overlast, daar zijn we het over eens :?
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: De legende van vaccinbescherming tegen ernstige covid-vormen wordt in twijfel getrokken!




par izentrop » 03/02/22, 20:14

jean.caissepas schreef:hij is positief voor COVID en heeft zijn vaccinatieboekje niet bij zich ==> NOVAX
Je zit niet meer in het spel, het staat op de vitale kaart Beeld

Alles om het ongerechtvaardigde in dit onderwerp te rechtvaardigen : Roll:
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: De legende van vaccinbescherming tegen ernstige covid-vormen wordt in twijfel getrokken!




par Janic » 03/02/22, 20:23

pedoabcon
Alle vax die ik ken (inclusief ikzelf) hebben een qrcode of een papieren certificaat. (beiden afgeleverd tijdens vaccinatie) geen enkele vaccinatiecentrum vraagt ​​om de vaccinatiekaart.
Vaccinaties zijn alleen verplicht voor kinderen (11 'vaccinaties) dus voor volwassenen is inschrijven niet nodig. Momenteel zijn het inderdaad vitale kaarten die getuigen van vaccinaties

PS: hoeveel volwassenen hebben hun toegift gedaan?...bijna niemand!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9774
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2638

Re: De legende van vaccinbescherming tegen ernstige covid-vormen wordt in twijfel getrokken!




par sicetaitsimple » 03/02/22, 20:39

Janic schreef:pedoabcon
Alle vax die ik ken (inclusief ikzelf) hebben een qrcode of een papieren certificaat. (beiden afgeleverd tijdens vaccinatie) geen enkele vaccinatiecentrum vraagt ​​om de vaccinatiekaart.
Vaccinaties zijn alleen verplicht voor kinderen (11 'vaccinaties) dus voor volwassenen is inschrijven niet nodig. Momenteel zijn het inderdaad vitale kaarten die getuigen van vaccinaties

PS: hoeveel volwassenen hebben hun toegift gedaan?...bijna niemand!


Janic, we hebben het hier over COVID-vaccinatie... Voor het geval je het nog niet hebt gevolgd, maar de titel van de draad is duidelijk... We geven je een papier met een QR-code die je kunt flashen als je dat wilt bewaar het op je telefoon... Maar papier werkt ook.
0 x

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] en 252 gasten