Spanning met Rusland in Oekraïne

Humanitaire catastrofes (inclusief grondstoffenoorlogen en conflicten), natuurlijk, klimaat en industrieel (behalve nucleair of olie forum fossiele en nucleaire energie). Verontreiniging van de zee en de oceanen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Spanning met Rusland in Oekraïne




par Christophe » 23/03/23, 08:10

Verdomme neeeeee!!!

0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188

Re: Spanning met Rusland in Oekraïne




par Remundo » 23/03/23, 08:50

we gaan een paar Mirage 2000's uitschakelen om Zelenskiki en Biden geil te maken.

We zullen helemaal naakt zijn bij de uitgang...
0 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Spanning met Rusland in Oekraïne




par Christophe » 23/03/23, 09:09

We hadden er al niet veel... een paar dozijn...

Maar ach, het zal de Tsjetsjeense jihadisten zeker plezieren als ze ze terugkrijgen: moslims hebben van oudsher Mirage (en MIG) gevlogen! : Mrgreen:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Spanning met Rusland in Oekraïne




par Christophe » 23/03/23, 09:26

Ik plaats het hier opnieuw:

0 x
unpeusecenID
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 30
Inschrijving: 22/03/23, 18:31
x 25

Re: Spanning met Rusland in Oekraïne




par unpeusecenID » 23/03/23, 09:30

Christophe schreef:Verdomme neeeeee!!!


Waarom Nee ? Wat is er mis? (Afgezien van de oorlog is het slecht, waar iedereen het over eens zal zijn)
en als we verplicht zijn de vragen te beantwoorden...wat is anders het nut van een forum ?
0 x
unpeusecenID = Ouaf-Ouf, maar we sluiten binnenkort Permanente sluiting
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Spanning met Rusland in Oekraïne




par Christophe » 23/03/23, 09:32

Omdat het, een beetje meer, bijdraagt ​​aan de escalatie... met de gevolgen die we ons kunnen voorstellen!

Als FO en de CGT er niet waren... zouden ze nog geen banden hebben met Rusland... : Roll: : Roll: : Roll: : Roll:
Want een paar decennia geleden waren de banden sterk!

Dit mag dan de blinde wraak van Poetin op Macron zijn, er zullen er nog meer zijn! Maar dat binaire prouks niet kunnen begrijpen...
1 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Spanning met Rusland in Oekraïne




par izentrop » 23/03/23, 09:39

Oorlogsmisdaden tegen burgers gaan door, het front raakt uitgeput... Uiteindelijk zullen ze deze criminelen eruit schoppen, met behulp van democratieën...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Spanning met Rusland in Oekraïne




par Christophe » 23/03/23, 09:44

izentrop schreef:Oorlogsmisdaden tegen burgers gaan door, het front raakt uitgeput...


Het zijn geen oorlogsmisdaden, het is burgerschade zoals in alle oorlogen... dus wat?

Bovendien lijkt het mij dat de Oekraïense bevolking bijzonder gespaard blijft in vergelijking met andere conflicten... Ik zal u het bewijs leveren, omdat u deze verklaringen noodzakelijkerwijs zult betwisten!

U kunt al iets te weten komen over het bombardement op Dresden...
0 x
unpeusecenID
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 30
Inschrijving: 22/03/23, 18:31
x 25

Re: Spanning met Rusland in Oekraïne




par unpeusecenID » 23/03/23, 09:44

Christophe schreef:Omdat het, een beetje meer, bijdraagt ​​aan de escalatie..

zeker
Christophe schreef:met de gevolgen die we ons goed kunnen voorstellen!

dit is waar de Russische perversiteit verraderlijk is, verwacht u een (nucleaire?) escalatie aan Russische zijde?

moeten we de agressor laten doen, anders kan het erger zijn, al is het niet bewezen, misschien speelt juist de agressor in op angst zodat we hem straffeloos laten aanvallen?



Christophe schreef:Als FO en de CGT er niet waren... zouden ze nog geen banden hebben met Rusland... : Roll: : Roll: : Roll: : Roll:
Want een paar decennia geleden waren de banden sterk!

Ik ben misschien naïef, maar ik denk dat vakbonden integer zijn, net als de mods hier.
Dus als er Russische invloed is, zou dat zijn zonder hun medeweten uit eigen vrije wil.

De Russen hebben geen invloed op mij, ik haat deze Russische macht en toch sta ik van ganser harte bij de mensen op straat.Als Macron eruit zou kunnen komen, zal ik ademen.
Macron schiet zichzelf in zijn eentje in de voet, hij is ondrinkbaar.
Mensen worden niet gemanipuleerd, ze reageren op het ondraaglijke, nou dat is mijn mening.
1 x
unpeusecenID = Ouaf-Ouf, maar we sluiten binnenkort Permanente sluiting
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Spanning met Rusland in Oekraïne




par Christophe » 23/03/23, 09:51

unpeusecenID schreef:moeten we de agressor het laten doen, anders zou het erger kunnen zijn


Ja, want het was HUN probleem, maar onze clowneske leiders hebben het geglobaliseerd! Het is ONS probleem geworden, eindelijk dat van Europa!

Hadden we Tsjetsjenië, Georgië... of andere conflicten in de wereld de laatste tijd zoveel geholpen? Hebben we Irak gesteund tegen de Amerikaanse invasie?

Er zit iets stinkends achter dit alles: het verlangen om de wereld te destabiliseren en te veranderen! Luister NOA, hij stelt de juiste vragen, jammer dat we de antwoorden niet hebben!

Denkt u anders dat de Oekraïners een ander aangevallen land zouden hebben gesteund? Als je de klotementaliteit van de Oekraïense vluchtelingen hier ziet, die denken dat ze allemaal horen en mogen, kun je daar serieus aan twijfelen!

Heb je Dienaar van het Volk gezien? Ik doe...

unpeusecenID schreef:Ik ben misschien naïef, maar ik denk dat vakbonden integer zijn, net als de mods hier.
Dus als er Russische invloed is, zou dat zijn zonder hun medeweten uit eigen vrije wil.


: Mrgreen:

unpeusecenID schreef:Als Macron zou kunnen loslaten, zal ik ademen.
Macron schiet zichzelf in zijn eentje in de voet, hij is ondrinkbaar.
Mensen worden niet gemanipuleerd, ze reageren op het ondraaglijke, nou dat is mijn mening.


Hier zijn we het over één punt eens...
0 x

Terug naar 'humanitaire rampen, natuurlijke, klimatologische en industriële "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 118-gasten