Covid-19 en het renine-angiotensinesysteem / Jean-Marc Sabatier

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Covid-19 en het renine-angiotensinesysteem / Jean-Marc Sabatier




par Obamot » 18/01/22, 19:48

sicetaitsimple schreef:
Obamot schreef:Het is JOUW pathologische pijn in de kont en nog steeds niets aan DE ONDERKANT (wikipagina fouten) re-CQFD


Ik citeerde de Wiki-pagina alleen om te bewijzen dat je het had geplagieerd door tekstelementen aan jezelf toe te kennen zonder het te citeren, om "slim te spelen" als je er absoluut niets van af weet.
Op de achtergrond van de Wiki-pagina heb ik absoluut geen mening, omdat ik in tegenstelling tot jou geen zogenaamd "wetend" personage op dit gebied heb uitgevonden forum.
Gast, je bent helemaal gek. Het is alsof ik zeg dat water een vaste toestand heeft, en je gaat naar een willekeurige site en zegt dat ik het heb geplagieerd. U heeft de mogelijkheid om overal dezelfde informatie te vinden. Wat niets verandert aan de waarde van degenen die de moeite nemen om de juiste dingen te posten.

Waar al je ondermijnende gepraat niet opgaat, is dat 1) je nog steeds moet WETEN WELKE INFORMATIE RELEVANT IS om het te brengen, als je het niet weet, kun je er gewoon niet over praten. En dan 2) is er alle meedogenloosheid die je erin stopt door je intimidatie tot misselijkheid te herhalen: en 3) het is nu al meer dan 2 jaar aan de gang - je kreeg het zodra ik terugkwam - zelfs vóór de opkomst van de covid crisis. En ik wil anderen die je ook lastigvalt niet vergeten. Dus nu zeg ik STOP.

Je bent echt een donkere zee en ik ga je vragen om ontslagen te worden na deze post.
Dernière édition par Obamot de 18 / 01 / 22, 20: 17, 1 keer bewerkt.
1 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Covid-19 en het renine-angiotensinesysteem / Jean-Marc Sabatier




par Janic » 18/01/22, 20:06

eenvoudig »18/01/22, 18:40
Nee, je bent te bescheiden.
altijd!
Zo'n som van kennis die is verzameld na lange uren studie, jarenlang, archieven niet alleen Frans maar ook als ik het goed begrijp Europees, deze dagen van reizen, deze syntheses zijn niet per se vanzelfsprekend, vooral als men de lokale taal niet beheerst, dit alles echt verdient dat je het aan de wereld "nalaat", al was het maar door een Wikipedia-artikel.
oh, de grappenmaker die ABCile wil doen omdat hij niet wil leren, van internet. Het is uw keuze! Maar als je wil echt weet, ga ze raadplegen, ik ben geen wetenschappelijke referentie, dit zijn deze archieven, niet ik, noch jij, noch iemand anders. en zelfs als het je irriteert, zijn de statistieken in kwestie vergelijkbaar in de meeste landen die ze archiveren. Dus schud je kont van je stoel, lui, en ga het bekijken met de organisaties die ze vasthouden! 8)
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9792
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2648

Re: Covid-19 en het renine-angiotensinesysteem / Jean-Marc Sabatier




par sicetaitsimple » 18/01/22, 20:16

Er gaat zoveel essentiële kennis en synthesewerk verloren, het is echt zonde!
Goedenacht opa.
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Covid-19 en het renine-angiotensinesysteem / Jean-Marc Sabatier




par Janic » 18/01/22, 20:27

eenvoudig »18/01/22, 21:16
Er gaat zoveel essentiële kennis en synthesewerk verloren, het is echt zonde!
hoe vermoed je dat de archieven in kwestie vernietigd zullen worden om de waarheid te verbergen? Zelfs als een of twee landen gek genoeg zouden zijn om het te doen (en dat zijn ze niet), zouden de anderen blijven en ook door jou kunnen worden geraadpleegd. maar blijkbaar ben je echt te simpel om het te bereiken."ik ben een simpele ziel te dom om onderzoek te doen"Binnen het bereik van de eerste imbeciel die komt! Dus blijf de zwendel spelen, het staat je zo goed! : Roll:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9792
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2648

Re: Covid-19 en het renine-angiotensinesysteem / Jean-Marc Sabatier




par sicetaitsimple » 18/01/22, 20:33

Obamot schreef:en ik ga je vragen om ontslagen te worden na deze post.


En de mopshond om aan te dringen..

Hier, laat ons je CV zien op het gebied van medische studies en het behalen van bijbehorende graden, om te zien?

Ik heb en heb het bij meer dan meerdere gelegenheden bevestigd, geen claim op dit domein. Aan de andere kant denk ik dat ik cijfers en statistieken kan interpreteren.

Aan de andere kant faalt u niet om medische informatie te plagiaat door te willen suggereren dat ze afkomstig zijn van uw grote persoonlijke kennis in het veld.
Ga je gang, laat ons je opleiding en diploma's zien.
Dernière édition par sicetaitsimple de 18 / 01 / 22, 20: 37, 2 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14911
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4338

Re: Covid-19 en het renine-angiotensinesysteem / Jean-Marc Sabatier




par GuyGadeboisTheBack » 18/01/22, 20:35

Janic schreef:Archief, advies, enz...

Trouwens, heb je ze zelf geraadpleegd, de papieren archieven? Zo ja, welke en waar?
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Covid-19 en het renine-angiotensinesysteem / Jean-Marc Sabatier




par Janic » 18/01/22, 20:52

door GuyGadeboisLeRetour »18/01/22, 21:35

Janic schreef:
Archief, advies, enz...

Trouwens, heb je ze zelf geraadpleegd, de papieren archieven? Zo ja, welke en waar?
Ik ben misschien oud en nog steeds actief, maar ik ben geen superman en ik ben beperkt tot het gebruik van bronnen waarnaar wordt verwezen, zoals hier.
Die? Die van de officiële statistieken organisaties! Had ik dat al ergens gezegd?
en of? In de rijksarchieven enz... zijn er niet veel!
nu herhaal ik het; wie kan bewijzen dat er cijfers voorhanden zijn aangezien de archieven bestaan ​​(de enige getuigen van het verleden tot heden) dat een vaccin epidemieën heeft voorkomen of verminderd; het is echter eenvoudig!
Dernière édition par Janic de 18 / 01 / 22, 21: 05, 1 keer bewerkt.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14911
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4338

Re: Covid-19 en het renine-angiotensinesysteem / Jean-Marc Sabatier




par GuyGadeboisTheBack » 18/01/22, 20:54

Niet begrepen...
1 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Covid-19 en het renine-angiotensinesysteem / Jean-Marc Sabatier




par Janic » 18/01/22, 21:07

GuyGadeboisLeRetour »18/01/22, 21:54
Niet begrepen...
niet begrijpen wat? Dat gaan we morgen zien!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Covid-19 en het renine-angiotensinesysteem / Jean-Marc Sabatier




par Obamot » 18/01/22, 21:11

sicetaitsimple schreef:
Obamot schreef:en ik ga je vragen om ontslagen te worden na deze post.


En de mopshond om aan te dringen..

Hier, laat ons je CV zien op het gebied van medische studies en het behalen van bijbehorende graden, om te zien?

Ik heb en heb het bij meer dan meerdere gelegenheden bevestigd, geen claim op dit domein. Aan de andere kant denk ik dat ik cijfers en statistieken kan interpreteren.

Aan de andere kant faalt u niet om medische informatie te plagiaat door te willen suggereren dat ze afkomstig zijn van uw grote persoonlijke kennis in het veld.
Ga je gang, laat ons je opleiding en diploma's zien.
Sorry, ik heb niets om te bewijzen (pronk ermee, bah!). Nog minder tot een TDC. Dus maak je niet druk.
Aan de andere kant heb je nooit iets kunnen bewijzen. Nogmaals, je bent alleen maar aan het schoppen. Zonder enig argument, niet in staat om iets te beantwoorden, van ongelooflijke vulgariteit en slechtheid, met als enig doel uw "tegenstanders" pijn te doen! (Ik ben niet de enige, zo doe je zelfs met Christophe of Remundo...) Zo zielig.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 190-gasten