De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79321
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...




par Christophe » 22/03/23, 19:52

GuyGadeboisLeRetour schreef:Ps: Als Did weg is, heb ik er NIETS mee te maken. Nog een leugen om toe te voegen aan de lijst met totale rotzooi. (Die twee keer edit omdat hij verdwaald is en niet weet wat hij moet zeggen of doen om uit zijn puinhoop te komen)


Het is niet verkeerd, ik zie niet in waarom je er iets mee te maken had (tenzij je de stomme dingen deed in PM...)...

Did67, zoals alle boomers, begreep het niet Macron gevaar....we waren vroeg (zoals gewoonlijk) en gezien de huidige gebeurtenissen hebben we gelijk (Macron is gek) en ik denk, ik hoop, dat hij begrijp zijn fout !

Maar hem kennende zal dat niet genoeg zijn voor hem om terug te komen...jammer...voor hem...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...




par Obamot » 22/03/23, 19:55

Eric Terremoto : Mrgreen:

poef-poef
Dernière édition par Obamot de 22 / 03 / 23, 19: 55, 1 keer bewerkt.
0 x
unpeusecenID
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 30
Inschrijving: 22/03/23, 18:31
x 25

Re: De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...




par unpeusecenID » 22/03/23, 19:55

GuyGadeboisLeRetour schreef:
Christophe schreef:Hoi Guy, hoe gaat het?

Niet zo dood, maar nu je het zegt, denk ik dat ik Obamot ga verbannen van parlementslid... 8)

Wat zeg jij ?

Ik zeg voor je gezond verstand, dat ik in de loop van de maanden heb zien afnemen, dat je het er voor eens en altijd uit moet schoppen. "Wat te doen met Obamot" was veelbelovend, maar Prometheus at je hersenen op... en nam wraak, resulterend in zijn perversie met een grote slag van waanzinnig lobbyen in MP (hij doordrenkte me ook met zijn onzin), sommige ledematen verzwakt of zwak in een ongemak dat zich blijft verspreiden en druipen van je arme stuk stront. : Mrgreen:

1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79321
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...




par Christophe » 22/03/23, 19:56

unpeusecenID schreef:Ouaf-Ouf de terugkeer heb ik in een bericht uitgelegd (meer gecensureerd), de technische redenen voor deze nieuwe bijnaam.
Je boft Obamot, je hebt matiging bij je, ik ben (was) onderhevig aan censuur, ik had een goed papier over je houding.
maar goed, normaal, ik zei het een beetje want, cricri van liefde maakte de idioot.
Iets serieuzer dan een valse bijnaam, bovendien zul je me het verschil tussen een echte en valse bijnaam moeten uitleggen.
een echte bijnaam is een valse naam. Is een valse bijnaam een ​​echte naam? je wilt mijn foto, toch?

Kortom, dit alles om je te vertellen dat je hebt verloren, ik ben Guy niet, ik ben Terremoto!


:schok: :schok: :schok:

Stop met de drugs, of neem ze liever! :onheil:

Er is geen censuur voor een bericht dat wacht op validatie door de moderatie en dat de moderatie vond dat het niet moest worden gevalideerd...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79321
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...




par Christophe » 22/03/23, 19:56

GuyGadeboisLeRetour schreef:(Ah dat is het, na de leugen, de inconsistentie, het delirium... MerdamoGPTfoireux is niet alleen GEK om te binden, PERVERS tot op het bot, maar bovendien is hij besmettelijk....)


?? Richt je op mij??
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14928
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4343

Re: De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...




par GuyGadeboisTheBack » 22/03/23, 19:58

Christophe schreef:
GuyGadeboisLeRetour schreef:(Ah dat is het, na de leugen, de inconsistentie, het delirium... MerdamoGPTfoireux is niet alleen GEK om te binden, PERVERS tot op het bot, maar bovendien is hij besmettelijk....)


?? Richt je op mij??

Is jouw naam biiip-obamoGPT-biiiip? : Mrgreen:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79321
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...




par Christophe » 22/03/23, 19:59

Je zegt dat het besmettelijk is... dus????

ps: ik heb de post net voor die van jou aangepast...
0 x
unpeusecenID
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 30
Inschrijving: 22/03/23, 18:31
x 25

Re: De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...




par unpeusecenID » 22/03/23, 19:59

Christophe schreef:
unpeusecenID schreef:Ouaf-Ouf de terugkeer heb ik in een bericht uitgelegd (meer gecensureerd), de technische redenen voor deze nieuwe bijnaam.
Je boft Obamot, je hebt matiging bij je, ik ben (was) onderhevig aan censuur, ik had een goed papier over je houding.
maar goed, normaal, ik zei het een beetje want, cricri van liefde maakte de idioot.
Iets serieuzer dan een valse bijnaam, bovendien zul je me het verschil tussen een echte en valse bijnaam moeten uitleggen.
een echte bijnaam is een valse naam. Is een valse bijnaam een ​​echte naam? je wilt mijn foto, toch?

Kortom, dit alles om je te vertellen dat je hebt verloren, ik ben Guy niet, ik ben Terremoto!


:schok: :schok: :schok:

Stop met de drugs, of neem ze liever! :onheil:

Er is geen censuur voor een bericht dat wacht op validatie door de moderatie en dat de moderatie vond dat het niet moest worden gevalideerd...

Nou, laten we zeggen dat je de truc met mij op re-Wow -Wow ook eerder hebt gedaan en dat het nooit is gepubliceerd. ongeveer hetzelfde als unpeusecenID, minus inderdaad wat "bloemen".
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...




par Obamot » 22/03/23, 20:03

Oh, waren er anderen? HOE VEEL ?

poef poef : Mrgreen:

In ieder geval is de manier om een ​​kabel scheet te laten, gekopieerd / geplakt

: Idee:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79321
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...




par Christophe » 22/03/23, 20:07

unpeusecenID schreef:Nou, laten we zeggen dat je de truc met mij op re-Wow -Wow ook eerder hebt gedaan en dat het nooit is gepubliceerd. ongeveer hetzelfde als unpeusecenID, minus inderdaad wat "bloemen".


We hebben Ouaf Ouaf niet gecensureerd, jij bent het die zelfmoord pleegde en je komt klagen? Ging je naar dezelfde school van waardeninversie als Macron?
1 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 384-gasten