De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9804
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2658

Re: De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...




par sicetaitsimple » 22/03/23, 19:29

Ahmed schreef:Shit!* Je bent ook een expert in waarzeggerij :? :schok:

Dit is de "nieuwe release" van ObaGPT. Het werd lange tijd aangenomen, maar nu is het officieel, ObaGPT wordt "expert in waarzeggerij".
5 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14931
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4346

Re: De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...




par GuyGadeboisTheBack » 22/03/23, 19:29

Ik vroeg me af wanneer deze biiiiiiiip zou reageren. Niet meer in staat om het uit te houden, durft hij nog steeds aan de kaak te stellen. In MP als in het openbaar. Zoals ik had aangekondigd, de forum stierf door deze biiiiiiip, lang leve het forum ! : Mrgreen:
4 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044

Re: De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...




par Christophe » 22/03/23, 19:35

Hoi Guy, hoe gaat het?

Niet zo dood, maar nu je het zegt, denk ik dat ik Obamot ga verbannen van parlementslid... 8)

Wat zeg jij ?
2 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...




par Obamot » 22/03/23, 19:39

O, nog een "nieuw" het zwermt : Mrgreen:

unpeusecenID

unpeusecenid-u24308/
Dernière édition par Obamot de 22 / 03 / 23, 19: 40, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14931
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4346

Re: De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...




par GuyGadeboisTheBack » 22/03/23, 19:40

Christophe schreef:Hoi Guy, hoe gaat het?

Niet zo dood, maar nu je het zegt, denk ik dat ik Obamot ga verbannen van parlementslid... 8)

Wat zeg jij ?

Ik zeg voor je gezond verstand, dat ik in de loop van de maanden heb zien afnemen, dat je het er voor eens en altijd uit moet schoppen. "Wat te doen met Obamot" was veelbelovend, maar Prometheus at je hersenen op... en nam wraak, resulterend in zijn perversie met een grote slag van waanzinnig lobbyen in MP (hij doordrenkte me ook met zijn onzin), sommige ledematen verzwakt of zwak in een ongemak dat zich blijft verspreiden en druipen van je arme stuk stront. : Mrgreen:
2 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...




par Obamot » 22/03/23, 19:42

... zeg de man die de fo-fo van esttremdroate behandelt, en die Did67 liet vertrekken enzovoort en de beste

En ik vermoedde dat achter dat alles de grootste verwarring van de fo-fo naar voren zou komen GUY
Dernière édition par Obamot de 22 / 03 / 23, 19: 44, 2 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044

Re: De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...




par Christophe » 22/03/23, 19:42

Ayy daar gaan we weer!! : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14931
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4346

Re: De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...




par GuyGadeboisTheBack » 22/03/23, 19:43

Christophe schreef:Ayy daar gaan we weer!! : Mrgreen:

Neen. Het is punctueel en nu "vind ik het leuk", of niet.

Ps: Als Did weg is, heb ik er NIETS mee te maken. Nog een leugen om toe te voegen aan de lijst met volledige beeeeeees. (Die twee keer edit omdat hij verdwaald is en niet weet wat hij moet zeggen of doen om uit zijn puinhoop te komen)
3 x
unpeusecenID
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 30
Inschrijving: 22/03/23, 18:31
x 25

Re: De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...




par unpeusecenID » 22/03/23, 19:47

Ouaf-Ouf de terugkeer heb ik in een bericht uitgelegd (meer gecensureerd), de technische redenen voor deze nieuwe bijnaam.
Je boft Obamot, je hebt matiging bij je, ik ben (was) onderhevig aan censuur, ik had een goed papier over je houding.
maar goed, normaal, ik zei het een beetje want, cricri van liefde maakte de idioot.
Iets serieuzer dan een valse bijnaam, bovendien zul je me het verschil tussen een echte en valse bijnaam moeten uitleggen.
een echte bijnaam is een valse naam. Is een valse bijnaam een ​​echte naam? je wilt mijn foto, toch?

Kortom, dit alles om je te vertellen dat je hebt verloren, ik ben Guy niet, ik ben Terremoto!
Dernière édition par unpeusecenID de 22 / 03 / 23, 19: 52, 1 keer bewerkt.
3 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...




par Obamot » 22/03/23, 19:50

Pffffff....

Hoe dan ook Jan....

GuyGadeboisLeRetour schreef:Ik vroeg me af wanneer deze sub-shit zou gaan reageren.


??? ??? ???

...een taal die belooft... En het zijn zelfs bekentenissen!

...niet moeilijk om nog een laptop en een ander IP-adres te hebben... Dat zeg ik... Ik zeg niets, daar is de volle tafel...

Sieg-vax koïncidenz : Mrgreen:
Dernière édition par Obamot de 22 / 03 / 23, 19: 52, 1 keer bewerkt.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 419 gasten