Toepassing van de Gezondheidspas. Voor wie ? Hoe?'Of' Wat? efficiëntie? Grenzen? Wettigheid?

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028

Betreft: Aanvraag van de Gezondheidspas. Voor wie ? Hoe?'Of' Wat? efficiëntie? Grenzen? Wettigheid?




par Christophe » 18/10/21, 17:49

De voornaam zegt niets meer want daar zit de valkuil van bekeerlingen: kijk naar Noorwegen...
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14915
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4338

Betreft: Aanvraag van de Gezondheidspas. Voor wie ? Hoe?'Of' Wat? efficiëntie? Grenzen? Wettigheid?




par GuyGadeboisTheBack » 18/10/21, 17:51

Christophe schreef:De voornaam zegt niets meer want daar zit de valkuil van bekeerlingen: kijk naar Noorwegen...

Hij geeft niets om Zemmour, hij wil dat buitenlanders Franse voornamen hebben. Dat is assimilatie volgens hem (onder andere)... dat wil zeggen als deze man dom is.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028

Betreft: Aanvraag van de Gezondheidspas. Voor wie ? Hoe?'Of' Wat? efficiëntie? Grenzen? Wettigheid?




par Christophe » 18/10/21, 18:07

Ik herinner me een Vietnamese studievriend (of Laotiaanse weet ik niet meer...) ... in de 6e en 5e klas heette hij "Tra-nioc" (fonetisch) en van de ene op de andere dag moesten we François bellen ... Het was raar voor een paar maanden...

De gewoonte om voornamen te veranderen om te assimileren is niet nieuw, maar ik heb nog nooit een Arabische of Turkse persoon hun naam zien veranderen! Toch heb ik de schouders gewreven met meer dan alleen Aziaten!

Je ziet wat ik bedoel ?
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14915
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4338

Betreft: Aanvraag van de Gezondheidspas. Voor wie ? Hoe?'Of' Wat? efficiëntie? Grenzen? Wettigheid?




par GuyGadeboisTheBack » 18/10/21, 18:13

Christophe schreef:Je ziet wat ik bedoel ?

Je bedoelt dat het belachelijk is om voornamen te willen veranderen omdat het niet de voornaam is die Frans maakt?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028

Betreft: Aanvraag van de Gezondheidspas. Voor wie ? Hoe?'Of' Wat? efficiëntie? Grenzen? Wettigheid?




par Christophe » 18/10/21, 18:16

keskidi?

Nee, ik zeg dat sommige gemeenschappen een natuurlijk verlangen hebben om meer te integreren in onze gewoonten en tradities dan andere!!

En daar dateert mijn zaak uit het midden van de jaren 90 en is de situatie (= haat tegen Frankrijk) in bepaalde gemeenschappen sterk verslechterd!
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14915
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4338

Betreft: Aanvraag van de Gezondheidspas. Voor wie ? Hoe?'Of' Wat? efficiëntie? Grenzen? Wettigheid?




par GuyGadeboisTheBack » 18/10/21, 18:19

Christophe schreef:keskidi? :pijl: :pijl: :pijl: :pijl: :pijl: :pijl: :pijl: :pijl: :pijl: :pijl: :pijl: :pijl: :pijl: :pijl: :pijl: :pijl: :pijl: :pijl: :pijl: :pijl: :pijl: :pijl: :pijl: :pijl: :pijl: :pijl: :pijl: : Arrowd:

Ik zeg dat sommige gemeenschappen de wens hebben om onze gewoonten en tradities meer te integreren dan andere!! : Arrowl: : Arrowl: : Arrowl:

Idi dat je hem daar niet mee naar binnen neemt ... Idi dat de keuze van een voornaam vrij is en idi dat hij niets geeft om iemands afkomst als het niet uitmaakt wie in de republiek integreert door de regels te accepteren.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028

Betreft: Aanvraag van de Gezondheidspas. Voor wie ? Hoe?'Of' Wat? efficiëntie? Grenzen? Wettigheid?




par Christophe » 18/10/21, 18:33

Dat is het: door de regels te accepteren...in het bijzonder die van het secularisme ... "Wij" verbieden onder druk van de gemeenschap steeds meer christelijke kinderdagverblijven ... maar "wij" wensen een goede Ramadan op de openbare vertoningen van de stadhuizen?

Oké, laten we ons opnieuw concentreren op het verleden?

Andere verstopping in Italië:

0 x
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3797
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1318

Betreft: Aanvraag van de Gezondheidspas. Voor wie ? Hoe?'Of' Wat? efficiëntie? Grenzen? Wettigheid?




par pedrodelavega » 18/10/21, 18:33

Christophe schreef:BMF, CNews en co... hebben ze het momenteel over wegversperringen in Italië?



(niet zeker of dit ALLEEN tegen de PASS is...)

Ze spraken erover voordat het gebeurde:
https://www.bfmtv.com/international/eur ... 40579.html
: Cheesy:
"Grapje terzijde,
In bijna elk land zijn er antipass- en/of antivaxprotesten. ze gaan niet de hele tijd voor elke demonstratie in elk land een verslag maken. : Wink:
Die zijn er al in Frankrijk:
https://www.bfmtv.com/societe/manifesta ... 90243.html
+ de terugkeer van de gele hesjes
https://rmc.bfmtv.com/emission/hausse-d ... 49844.html

En erger,
Je moet wat ruimte laten voor Zemmour en andere extremen : Mrgreen:
https://www.bfmtv.com/politique/electio ... 80399.html
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028

Betreft: Aanvraag van de Gezondheidspas. Voor wie ? Hoe?'Of' Wat? efficiëntie? Grenzen? Wettigheid?




par Christophe » 18/10/21, 18:36

Draghi's militie in Triëst is dit:



8u50 live (voor de dapperen!):

0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14915
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4338

Betreft: Aanvraag van de Gezondheidspas. Voor wie ? Hoe?'Of' Wat? efficiëntie? Grenzen? Wettigheid?




par GuyGadeboisTheBack » 18/10/21, 18:38

Het zijn agenten, wat, geen militie ... Anders verhongeren ze en scheuren ze ook hun handen?
0 x

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : gegyx, Remundo en 224 gasten