Covid-vaccins: hoe effectief? Varianten, duur van de immuniteit, werkzaamheid bij besmetting en bij ernstige gevallen?

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Covid-vaccins: hoe effectief? Varianten, duur van immuniteit, werkzaamheid bij besmetting en bij ernstige gevallen




par ABC2019 » 21/10/21, 07:53

SixK schreef:
ABC2019 schreef:
SixK schreef:
Het vaccin heeft je gered!! :) je moet iets te dicht bij een niet-gevaccineerde persoon zijn geweest, ik zie geen andere mogelijkheid! ;)

Ik maak van een zaak geen statistiek ;). Maar goed, iedereen weet dat het vaccin niet 100% beschermt. Ik zou besmet kunnen zijn door een andere gevaccineerde persoon, het is mogelijk. Goed nu met 2 injecties en besmetting hoop ik stil te zijn!


Moet nog naar de 3e dosis! :)

Ik zie daar geen echte reden voor, aangezien een infectie waarschijnlijk meer immuniserend is dan een 3e dosis, maar het kan me waarschijnlijk geen kwaad doen, aangezien ik de eerste twee goed verdroeg.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Covid-vaccins: hoe effectief? Varianten, duur van immuniteit, werkzaamheid bij besmetting en bij ernstige gevallen




par Obamot » 21/10/21, 11:39

ABC2019 schreef:90% is geen 100% en het is de eerste paar weken...
Ah ja, het is een abonnement op veroudering in doses met geprogrammeerde afloop van de injecties, als we het goed hebben begrepen?
2 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Covid-vaccins: hoe effectief? Varianten, duur van immuniteit, werkzaamheid bij besmetting en bij ernstige gevallen




par Obamot » 04/11/21, 14:48

PS: en meer... het is bevestigd en verspreidt zich over de hele planeet : Arrowd:

Zoals hier al een hele tijd wordt weggespoeld:
De vervalste waarheid over bijwerkingen

Al, en niemand heeft erover gesproken, maar het is volkomen schandalig en onthutsend dat Pfizer processen heeft uitbesteed tegen de achtergrond van een wereldwijde pandemie, die alleen ongehoord is en herinnert aan de "disclaimer" (die niet erg legaal moet zijn!)

67C774B0-C165-48B7-AE5E-47E3467941A8.jpeg

https://www.lefigaro.fr/sciences/covid- ... r-20211103

Iemand daar ? DE "grappig"?
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14953
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4359

Re: Covid-vaccins: hoe effectief? Varianten, duur van immuniteit, werkzaamheid bij besmetting en bij ernstige gevallen




par GuyGadeboisTheBack » 04/11/21, 15:08

Vervalsingen, leugens, trucs, samenzwering, onthuld in januari (gekozen stuk):
De vaccins die in klinische onderzoeken werden gebruikt, hadden tussen 69% en 81% "integraal" RNA, dat wil zeggen de volledige sequentie die de productie van het Spike-eiwit mogelijk maakt. Daar staat tegenover dat de gegevens over de batches die in deze nieuwe productielijnen worden geproduceerd, lagere percentages laten zien, gemiddeld 59%. Sommige partijen gingen zelfs naar 51% en 52%. Een "blokkade", zei de EMA op 23 november.
https://www.lemonde.fr/planete/article/ ... _3244.html

In maart:
Een waakhondgroep heeft "bezorgdheid geuit dat AstraZeneca mogelijk verouderde informatie heeft gebruikt tijdens deze proef" in de Verenigde Staten, "wat mogelijk heeft geleid tot een onvolledige schatting van de effectiviteit" van het vaccin, zei het National Institute of Infectious Diseases and Allergies (NIAID), dat toezicht houdt op klinische proeven met vaccins.
https://www.latribune.fr/economie/inter ... 80610.html
3 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79356
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059

Re: Covid-vaccins: hoe effectief? Varianten, duur van immuniteit, werkzaamheid bij besmetting en bij ernstige gevallen




par Christophe » 06/11/21, 02:03

Blijvende afname van de werkzaamheid van vaccins:

0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Covid-vaccins: hoe effectief? Varianten, duur van immuniteit, werkzaamheid bij besmetting en bij ernstige gevallen




par Janic » 06/11/21, 09:36

eens geneukt, altijd geneukt! : Cry:
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79356
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059

Re: Covid-vaccins: hoe effectief? Varianten, duur van immuniteit, werkzaamheid bij besmetting en bij ernstige gevallen




par Christophe » 06/11/21, 11:15

Ik denk dat sommige mensen boven de 80 nog steeds graag geneukt willen worden...(maar niet op deze manier, ik denk aan de biologische methode!) : Mrgreen:
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13713
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1524
Neem contact op met:

Re: Covid-vaccins: hoe effectief? Varianten, duur van immuniteit, werkzaamheid bij besmetting en bij ernstige gevallen




par izentrop » 06/11/21, 11:34

Christophe schreef:Ik denk dat sommige mensen boven de 80 nog steeds graag geneukt willen worden...(maar niet op deze manier, ik denk aan de biologische methode!) : Mrgreen:
Ik hoop dat ik er niet meer ben, ik wil niet afhankelijk zijn...

U bent echter de andere leeftijdsgroepen vergeten:
0 x
SixK
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 670
Inschrijving: 15/03/05, 13:48
x 272

Re: Covid-vaccins: hoe effectief? Varianten, duur van immuniteit, werkzaamheid bij besmetting en bij ernstige gevallen




par SixK » 06/11/21, 11:50

Ik waardeer vooral de grafiek van slice <19:

1x meer ongevaccineerd dan gevaccineerd! :)
Of als je in de techniek zit besef je niet meer wat je zegt! :)

Kortom, er zijn 0 keer meer niet-gevaccineerden voor de plak of evenveel gevaccineerden als niet-gevaccineerden. (verhouding van 1 op 1)
--> Voordeel 0 voor wie onder de 19 is, zie zelfs de curve laat zien dat er in juli veel meer risico liep door gevaccineerd te worden!?? (kortom, ik snap het niet... er is iets mis --> 250 jonger dan 19 jaar toegelaten / dagen / 100k inwoners!?)
2 x
Optimisten uitgevonden vliegtuigen, parachutes pessimistisch. George Bernard Shaw.
Dacht persoonlijk, ik beter begrijpen waarom de grote bazen uitvinder van de gouden handdruk.
Robob
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 905
Inschrijving: 12/04/13, 14:28
x 1242

Re: Covid-vaccins: hoe effectief? Varianten, duur van immuniteit, werkzaamheid bij besmetting en bij ernstige gevallen




par Robob » 06/11/21, 12:27

Christophe schreef:Blijvende afname van de werkzaamheid van vaccins:



Afname van effectiviteit in de loop van de tijd of positieve verandering in de vax/novax-ratio in de loop van de tijd na rectificatie van onoplettendheid onvrijwillig in zijn sat? : Mrgreen:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 287-gasten