[Artikel] Analyse van wetenschappelijke popularisatoren op YouTube

Huidige Economie en Duurzame Ontwikkeling-compatibel? groei van het BBP (ten koste van alles), de economische ontwikkeling, de inflatie ... Hoe concillier de huidige economie met het milieu en duurzame ontwikkeling.
Avatar de l'utilisateur
thibr
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 723
Inschrijving: 07/01/18, 09:19
x 269

[Artikel] Analyse van wetenschappelijke popularisatoren op YouTube




par thibr » 24/05/21, 09:36



Hallo, een video die een beetje anders is dan normaal, ik hoop dat je het niet erg vindt (hij begint in het Engels, maar is in het Frans vanaf 27:30, sommigen hebben hem niet gezien). Ik probeer naast popularisering nog wat meer onderzoek te doen, en ook al is het niet makkelijk omdat je veel van mijn tijd neemt, YouTube is daar een perfect onderwerp voor! Dus hier is een kleine publicatie om de voet in de stijgbeugel te zetten. Ik hoop dat ik in 2021 andere projecten zoals deze kan starten, en als je wat vrije tijd en wat statistieken / programmeervaardigheden hebt, aarzel dan niet om contact met me op te nemen, ik zal altijd een handje nodig hebben! Kusjes.

Bewerken: ik ben behoorlijk verbaasd dat je dit formaat leuk vond! Ik deed dit voornamelijk voor de lol van het schrijven van een wetenschappelijk artikel over video zonder te verwachten dat je het bijzonder leuk zou vinden, maar de video lijkt net zo bekeken te worden als gewoonlijk, en afgezien van een paar traditionele knorrige feedback is het ook erg goed. Misschien stop ik de grappen van de geoloog en maak ik enkele echt sobere video's voor je met alleen afbeeldingen en gegevens.
0 x

Terug naar "Economie en financiën, duurzaamheid, groei, BBP, ecologische belastingstelsels"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 167-gasten