Thermisch zonne-energieproject in Bretagne in combinatie met een warmtepomp van 11 kW

Thermische zonne-energie in al zijn vormen: zonne-energie, warm water, het kiezen van een zonnecollector, zonne-concentratie, ovens en zonne-fornuizen, zonne-energie-opslag door warmtebuffer, zonne-energie zwembad, airconditioning en zonne-koud ..
Hulp, begeleiding, programma's en voorbeelden van de prestaties ...
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14823
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Re: Thermisch zonne-energieproject in Bretagne in combinatie met een warmtepomp van 11 kW




par GuyGadeboisTheBack » 08/06/21, 13:05

Als de verkoper niet erg slim is, ligt de fout vooral bij de vervoerder. De meeste vrachtwagens zijn helemaal niet uitgerust en de goederen verplaatsen zich tijdens de levering in het ruim, niet geblokt, niet vastgezet naar keuze van bochten, remmen en uiteindelijk worden ze beschadigd. Het is echt schandalig. Ik sprak met enkele bezorgers, ze vertelden me allemaal dat hun bazen er niets om geven. Compartimentering is echter niet ingewikkeld!
1 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17

Re: Thermisch zonne-energieproject in Bretagne in combinatie met een warmtepomp van 11 kW




par PITMIX » 09/06/21, 12:13

Wat betreft de laatste bezorger, zelfs als hij zeker de pallet heeft gebroken, weet ik dat er in zijn vrachtwagen geen dergelijk probleem was. De pallet werd als laatste geladen en als eerste gelost.
Er kon niets op vallen omdat het de hele breedte van de kleine 3,5T in beslag nam.
Zonder verpakkingsprofessional zou het nooit in me zijn opgekomen om een ​​pallet slecht beschermde glazen buizen naar de andere kant van de aarde te sturen.
Vervoerders nemen zeer weinig voorzorgsmaatregelen omdat ze niet verantwoordelijk worden gehouden voor schade.
Ups is al meer dan 6 maanden een deel van de inhoud van een pakket kwijt.
Ze deden gewoon een enquête om de waarde van de inhoud te achterhalen en kwamen naar mijn huis om te zien wat ze me hadden bezorgd.
Ik weigerde en vroeg hen om mij terug te betalen of het ontbrekende deel van mijn pakket te bezorgen.
Het dossier werd gesloten en ik kreeg niets.
Anderzijds heeft mijn leverancier zich ingespannen om mij tegen lage kosten een nieuw pakket te bezorgen.
In een ander geval heeft Chronopost mijn Oscaro-pakket afgeleverd bij een andere klant. Na een onderzoek door Chronopost, vertelden ze me om met Oscaro te zien, niet wetende waar mijn pakket was gebleven.
Uiteindelijk stuurde Oscaro me een nieuw pakket en de man die mijn pakket per ongeluk had ontvangen, nam contact met me op om het terug te krijgen.
In beide gevallen kreeg ik niets van de bezorgdiensten.
1 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Zonnewarmte: zonnecollectoren CESI, verwarming, warm water, kachels en zonne-fornuizen"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 135-gasten