Haguenauer elektromagnetische motor: het verkeerde om gelijk te hebben

Algemene wetenschappelijke debatten. Presentaties van nieuwe technologieën (niet direct gerelateerd aan hernieuwbare energie of biobrandstoffen of andere thema's ontwikkeld in andere subsectoren) forums).
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: elektromagnetische motor: verkeerd om gelijk te hebben




par eclectron » 05/03/21, 12:30

Haguenauer schrijft:Ik heb dat net beantwoord met electron. Bedankt voor het kijken naar het antwoord dat ik hem zojuist heb gegeven

In principe plaats ik meestal geen persoonlijk bericht. (in tegenstelling tot anderen ... : Roll: )
Als je wilt, kun je je antwoord later plaatsen. : Wink:
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
Haagnauer
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 04/03/21, 13:58
x 4

Re: elektromagnetische motor: verkeerd om gelijk te hebben




par Haagnauer » 05/03/21, 12:36

eclectron schreef:
Haguenauer schrijft:Ik heb dat net beantwoord met electron. Bedankt voor het kijken naar het antwoord dat ik hem zojuist heb gegeven

In principe plaats ik meestal geen persoonlijk bericht. (in tegenstelling tot anderen ... : Roll: )
Als je wilt, kun je je antwoord later plaatsen. : Wink:

Kunt u zo vriendelijk zijn om het voor mij te doen? Ik ben geen professional forum​ Ik kan het antwoord dat ik je heb gestuurd niet vinden en eerlijk gezegd heb ik echt het gevoel dat ik mijn tijd verspil met praten over dingen terwijl ik veel andere dingen te doen heb. DANKJEWEL.
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: elektromagnetische motor: verkeerd om gelijk te hebben




par ABC2019 » 05/03/21, 14:01

Haguenauer schrijft:t Ik heb echt het gevoel dat ik mijn tijd verspil met praten over dingen terwijl ik veel andere dingen te doen heb. DANKJEWEL.

Ik denk daarentegen dat je veel tijd zou besparen die je onnodig zou verspillen door je af te vragen hoeveel energie er verdwijnt als je het uit je motor haalt, maar het is jouw tijd, het is aan jou.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: elektromagnetische motor: verkeerd om gelijk te hebben




par Obamot » 05/03/21, 14:23

Het is niet vals!
Dat neemt een zekere welwillendheid en diplomatie niet in de weg (de moeilijke weg is nauwelijks verenigbaar met creativiteit)
0 x
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: elektromagnetische motor: verkeerd om gelijk te hebben




par eclectron » 05/03/21, 14:28

Haguenauer schrijft:Kunt u zo vriendelijk zijn om het voor mij te doen? ... DANKJEWEL.

Pas de soucis : Wink:
Hallo,
Bedankt voor de waardering. Zoals ik eerder zei. Tot nu toe heb ik kunnen aantonen dat het rijprincipe werkt. Wat was niet voor de hand liggend, ook al zijn uiteindelijk de werkingsprincipes eenvoudig. De energiebalans is nog niet geoptimaliseerd en ik zoek geld om een ​​demonstratiemodel te maken dat kan worden geverifieerd door alle wetenschappelijke autoriteiten die dat willen. Bij veel mensen is er zo'n verlangen om vooruitgang in de kiem te smoren dat het vervelend is dat het resultaat alleen wordt vrijgegeven als het meer dan bevredigend is. Waar ik natuurlijk geen moment aan twijfel, maar ...
Helaas zorgen de omstandigheden ervoor dat ik geld moet zoeken om het af te maken. waardoor ik tijd verspil en me dwingt te beseffen dat Einstein opnieuw gelijk had :Ddie dingen zijn eindeloos: het universum en de menselijke domheid. Maar wat het heelal betreft, heb ik nog geen absolute zekerheid verworven. '
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: elektromagnetische motor: verkeerd om gelijk te hebben




par ABC2019 » 05/03/21, 14:32

ABC2019 schreef: En de enige mensen die er belang bij hebben in de wind te geloven, zijn de boeven en de manipulatoren.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: elektromagnetische motor: verkeerd om gelijk te hebben




par eclectron » 05/03/21, 14:34

ABC2019 schreef:
ABC2019 schreef: En de enige mensen die er belang bij hebben in de wind te geloven, zijn de boeven en de manipulatoren.

Men kan zich ook te goeder trouw vergissen en er vast in geloven, totdat zijn schuld bewezen is. : Wink:
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: elektromagnetische motor: verkeerd om gelijk te hebben




par ABC2019 » 05/03/21, 14:41

eclectron schreef:
ABC2019 schreef:
ABC2019 schreef: En de enige mensen die er belang bij hebben in de wind te geloven, zijn de boeven en de manipulatoren.

Men kan zich ook te goeder trouw vergissen en er vast in geloven, totdat zijn schuld bewezen is. : Wink:


als u weigert te luisteren naar de argumenten die u worden aangedragen, handelt u voor mij niet te goeder trouw.

Ik stel de heer Haguenauer een simpele vraag: als hij beweert dat het energie bespaart, waar ging de energie dan heen toen zijn motor werkte? bijvoorbeeld een massa van 1 kg tillen vanaf 1 m, wat 9,8 J oplevert: waar komen deze 9,8 J vandaan?

als hij geen antwoord heeft, kan hij niet doen alsof het energie bespaart, of hij handelt niet te goeder trouw.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: elektromagnetische motor: verkeerd om gelijk te hebben




par Obamot » 05/03/21, 14:48

ABC2019 schreef:
eclectron schreef:
ABC2019 schreef:omdat ik niet redeneer op basis van "overtuigingen", maar op basis van gevestigde en bewezen feiten. ​

Is een ...


het is een overtuiging om te zeggen dat de vastgestelde feiten waar zijn :schok: ?

Maar als je dat denkt grafeen kan een gelijkstroom produceren, door te zeggen dat het "waar" zou kunnen zijn, denk je dan dat het volgens mij "een vaststaand feit" zou kunnen zijn?

Deze bewering lijkt mij verkeerd. Het lijkt mij dat jij het was die haastig dit idee introduceerde dat we dat dachten. Of kun je ons één bericht laten zien waar iemand dat zei?
Als dat zo was, zou ik scherp hebben gereageerd,

eclectron schreef:
Haguenauer schrijft:Kunt u zo vriendelijk zijn om het voor mij te doen? ... DANKJEWEL.

Pas de soucis : Wink:
Hallo,
Bedankt voor de waardering. Zoals ik eerder zei. Op dit moment Ik heb kunnen aantonen dat het motorprincipe werkt​ Wat was niet voor de hand liggend, ook al zijn uiteindelijk de werkingsprincipes eenvoudig. De energiebalans is nog niet geoptimaliseerd en ik zoek geld om een ​​demonstratiemodel te maken dat kan worden geverifieerd door alle wetenschappelijke autoriteiten die dat willen. Bij veel mensen is de wens om vooruitgang in de kiem te smoren, dat het vervelend is dat het resultaat alleen wordt vrijgegeven als het meer dan bevredigend is. Waar ik natuurlijk geen moment aan twijfel, maar ...
Helaas zorgen de omstandigheden ervoor dat ik geld moet zoeken om het af te maken. waardoor ik tijd verspil en me dwingt te beseffen dat Einstein opnieuw gelijk had :Ddie dingen zijn eindeloos: het universum en de menselijke domheid. Maar wat het heelal betreft, heb ik nog geen absolute zekerheid verworven. '

Wat demonstreren? Ik ben er nog niet uit of ik wil investeren, zou ik eerst willen begrijpen.
Het hangt ervan af wat het te bereiken doel is, of, zoals ABC2019 zei - het doel is om een ​​beetje elektriciteit in een elektromagnetische motor te blazen, gebaseerd op het principe om hem te laten draaien met een minimum aan verlies, zonder voor jou net zo goed claim een ​​exponentiële winst zodra het apparaat onderweg is - er is niets anders om aan te tonen dat deze machine niet meer kan beloven dan hij kan produceren ... In dit geval hoeft u geen geld te hebben, uw werk is serieus en je bent er zeker van, je gaat met je project vrij officieel naar een hogeschool en ze meten je alles wat je wilt weten, ze zijn uitgerust - je kunt dat doen in de vorm van een samenwerkingsproject, een partnerschap (of wat dan ook) het kan worden opgenomen in het schoolcurriculum, wie weet? ​ er zijn professoren die ervan dromen hun naam te associëren met nieuwe ontdekkingen (sommigen zoeken daar niet eens naar), nodig sommigen uit in je lab, ze zullen je vertellen wat ze denken en het kan je zelfs wat ideeën opleveren, en bovenal "cool" blijven.
Ik weet het omdat er precedenten zijn zoals bij Solar Impulse: groot partnerschap https://actu.epfl.ch/news/solar-impulse ... epfl-on-2/
Als het doel daarentegen niet duidelijk is, vrees ik dat het beter moet worden uitgedrukt.
2 x
Haagnauer
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 04/03/21, 13:58
x 4

Re: elektromagnetische motor: verkeerd om gelijk te hebben




par Haagnauer » 05/03/21, 15:37

Obamot schreef:
ABC2019 schreef:
eclectron schreef:Is een ...


het is een overtuiging om te zeggen dat de vastgestelde feiten waar zijn :schok: ?

Maar als je dat denkt grafeen kan een gelijkstroom produceren, door te zeggen dat het "waar" zou kunnen zijn, denk je dan dat het volgens mij "een vaststaand feit" zou kunnen zijn?

Deze bewering lijkt mij verkeerd. Het lijkt mij dat jij het was die haastig dit idee introduceerde dat we dat dachten. Of kun je ons één bericht laten zien waar iemand dat zei?
Als dat zo was, zou ik scherp hebben gereageerd,

eclectron schreef:
Haguenauer schrijft:Kunt u zo vriendelijk zijn om het voor mij te doen? ... DANKJEWEL.

Pas de soucis : Wink:
Hallo,
Bedankt voor de waardering. Zoals ik eerder zei. Op dit moment Ik heb kunnen aantonen dat het motorprincipe werkt​ Wat was niet voor de hand liggend, ook al zijn uiteindelijk de werkingsprincipes eenvoudig. De energiebalans is nog niet geoptimaliseerd en ik zoek geld om een ​​demonstratiemodel te maken dat kan worden geverifieerd door alle wetenschappelijke autoriteiten die dat willen. Bij veel mensen is de wens om vooruitgang in de kiem te smoren, dat het vervelend is dat het resultaat alleen wordt vrijgegeven als het meer dan bevredigend is. Waar ik natuurlijk geen moment aan twijfel, maar ...
Helaas zorgen de omstandigheden ervoor dat ik geld moet zoeken om het af te maken. waardoor ik tijd verspil en me dwingt te beseffen dat Einstein opnieuw gelijk had :Ddie dingen zijn eindeloos: het universum en de menselijke domheid. Maar wat het heelal betreft, heb ik nog geen absolute zekerheid verworven. '

Wat demonstreren? Ik ben er nog niet uit of ik wil investeren, zou ik eerst willen begrijpen.
Het hangt ervan af wat het te bereiken doel is, of, zoals ABC2019 zei - het doel is om een ​​beetje elektriciteit in een elektromagnetische motor te blazen, gebaseerd op het principe om hem te laten draaien met een minimum aan verlies, zonder voor jou net zo goed claim een ​​exponentiële winst zodra het apparaat onderweg is - er is niets anders om aan te tonen dat deze machine niet meer kan beloven dan hij kan produceren ... In dit geval hoeft u geen geld te hebben, uw werk is serieus en je bent er zeker van, je gaat met je project vrij officieel naar een hogeschool en ze meten je alles wat je wilt weten, ze zijn uitgerust - je kunt dat doen in de vorm van een samenwerkingsproject, een partnerschap (of wat dan ook) het kan worden opgenomen in het schoolcurriculum, wie weet? ​ er zijn professoren die ervan dromen hun naam te associëren met nieuwe ontdekkingen (sommigen zoeken daar niet eens naar), nodig sommigen uit in je lab, ze zullen je vertellen wat ze denken en het kan je zelfs wat ideeën opleveren, en bovenal "cool" blijven.
Ik weet het omdat er precedenten zijn zoals bij Solar Impulse: groot partnerschap https://actu.epfl.ch/news/solar-impulse ... epfl-on-2/
Als het doel daarentegen niet duidelijk is, vrees ik dat het beter moet worden uitgedrukt.



aangezien er geen slechtere blinden zijn dan degene die niet wil zien, zal dit mijn laatste bijdrage hieraan zijn forum.
zoals te zien is in de eerste video van mijn bericht, draait de motor. Terwijl tot nu toe iedereen zwoer dat het onmogelijk was om een ​​motor te laten draaien met de aantrekking en afstoting van magneten.
Ik weet dat er een tweak is die ervan uitgaat dat ik een verborgen motor heb geplaatst waar ik niet weet wat anders, maar laten we het aan zijn kleinheid overlaten
Ik ga Einstein opnieuw citeren: "Uitvinden is terzijde denken", maar iedereen die onderzoek doet, of het nu gaat om een ​​universiteit of privé, weigert buiten de kaders te denken door simpelweg te proberen een kleine stap verder te gaan in grotendeels bewegwijzerde richtingen. Natuurlijk kwamen we door het nemen van kleine stapjes - vaker bij toeval - uit op grote ontdekkingen. Maar zeker niet om te werken aan een overgang van schaarse, dure en gecontroleerde energie naar overvloedige, zeer goedkope energie die autonomie geeft aan individuen en bedrijven. Onthoud: "Energie is kracht"

Wat is het probleem vandaag? Het feit dat magnetische velden niet worden geclassificeerd als 'energie' maar 'kracht' (hoewel de Griekse etymologie van het woord energie betekent: kracht in beweging)
Of het nu een sterk thema is wiens enige obsessie is om te slopen wat anderen het willen of niet, deze aantrekkingskracht of afstoting is een constante die wordt gemeten in honderden Nm volgens de afmetingen van magneten en de luchtspleten ertussen. Het blijft aan mij om deze posities en de overgang van aantrekking naar afstoting te optimaliseren met een minimum aan koppel / verbruik van kleine motoren. Die ook deel uitmaakt van de volgende simulatie / studie.

Door cashflowproblemen zal dit waarschijnlijk nog langer duren dan nodig, maar niets staat de evolutie in de weg
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Wetenschap en Technologie"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 160-gasten