Verticale muis

Hi-tech elektronische en computerapparatuur en internet. Beter gebruik van elektriciteit, te helpen met het werk en de specificaties, apparatuur selectie. Presentaties armaturen en plannen. Golven en elektromagnetische vervuiling.
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14931
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4346

Verticale muis




par GuyGadeboisTheBack » 04/03/21, 13:34

Omdat ik problemen had met het chronisch worden van mijn handen/polsen/ellebogen, schakelde ik over van de traditionele muis naar de verticale muis en daar verdwenen op wonderbaarlijke wijze de symptomen één voor één na... twee dagen gebruik.
Ik heb de Logitech genomen, maar er zijn andere, goedkoper en net zo effectief, ook al zijn ze van lagere kwaliteit.
Beeld
Een verticale muis uitproberen betekent hem adopteren. Probeer er een te vinden die goed bij je hand past, want sommige "passen groot", andere "passen klein".
1 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Verticale muis




par Janic » 04/03/21, 15:32

ergonomie in vooruitgang...niet dat waarvan u weet!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6515
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1637

Re: Verticale muis




par Macro » 04/03/21, 15:49

Ik werk in de industrie....En ons HSE-beleid beveelt altijd de oplossing aan om het risico bij de bron te elimineren....En het werkt....Persoonlijk heb ik besloten om veel minder op de website te posten. forums...En geen TMS meer gekoppeld aan het gebruik van de muis in de pols... : Cheesy:
2 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

Re: Verticale muis




par Christophe » 04/03/21, 18:42

Ik wist niet dat dit mij interesseerde...

GuyGadeboisLeRetour schreef:Ik heb de Logitech genomen, maar er zijn andere, goedkoper en net zo effectief, ook al zijn ze van lagere kwaliteit.


Gezien de duurzaamheid van Logitech-muizen (sommige ervan gebruik ik al 8 jaar, elke dag...) zijn ze uiteindelijk veel goedkoper dan de concurrentie!

Mijn Amiga-balmuizen (dat is niet vies, dames) gingen als we geluk hadden maximaal 1 jaar mee (met elke 2 maanden schoonmaken)... het was een ander tijdperk en we gebruikten veel minder dan vandaag. : Cheesy:

Ik denk dat veel mensen hier dat tijdperk hebben meegemaakt!

Heeft u bepaalde modellen die u kunt aanbevelen?
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14931
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4346

Re: Verticale muis




par GuyGadeboisTheBack » 06/03/21, 12:41

Christophe schreef:Heeft u bepaalde modellen die u kunt aanbevelen?

Ik heb er nog een geprobeerd, maar de constructie ervan leek mij erg "licht" en paste niet bij mijn kleine handboei. Ik vind de Logitech perfect.
De andere zijn degenen die je voor minder dan 20 roro's op Amaz kunt vinden... (bijvoorbeeld).
Zoals deze die ik terugstuurde:
Beeld
CSL - TM137U Optische muis - Verticaal model
0 x

Terug naar "Elektriciteit, elektronica en IT Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 208-gasten