Covid-vaccinatie: wie wil er uit voorzichtigheid niet worden gevaccineerd?

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: re-re- wie wil er niet gevaccineerd worden, uit voorzorg?

par Christophe » 05/03/21, 19:08

1 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14931
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4346

Re: Covid: wie wil er nu niet gevaccineerd worden, uit voorzorg?

par GuyGadeboisTheBack » 06/03/21, 13:22

Mijn ouders zijn gevaccineerd met Pfizer. Geen nevenreacties. Een buurman ook, eerste injectie, nikkel, tweede injectie, hel voor tien dagen: hoofdpijn, spierpijn, maagpijn, "flitsen in de hersenen", onbalans, angst, verlies van eetlust en slaap.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Covid: wie wil er nu niet gevaccineerd worden, uit voorzorg?

par Obamot » 06/03/21, 13:35

Gevaccineerd worden is geen triviale handeling, als het een anafylactische shock kan veroorzaken! Of ziekenhuisopnames...
En dit zelfs onder zorgpersoneel dat niet onderhevig is aan psychische stoornissen bij het zien van een simpele injectiespuit.

0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Covid: wie wil er nu niet gevaccineerd worden, uit voorzorg?

par Janic » 06/03/21, 16:24

GuyGadeboisLeRetour »06/03/21, 14:22
Mijn ouders zijn gevaccineerd met Pfizer. Geen nevenreacties. Een buurman ook, eerste injectie, nikkel, tweede injectie, hel voor tien dagen: hoofdpijn, spierpijn, maagpijn, "flitsen in de hersenen", onbalans, verlies van eetlust en slaap.
Hé, hij moet zijn pseudo-immuniteit verdienen, hij had naar het ziekenhuis moeten gaan waar ze hem zouden hebben verteld dat het normaal was! Zelfs tot op het punt van de intensive care! Vaccinaties zijn als vakanties: in het begin ben je blij, maar als je terugkomt, ben je van streek!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14931
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4346

Re: Covid: wie wil er nu niet gevaccineerd worden, uit voorzorg?

par GuyGadeboisTheBack » 06/03/21, 16:30

Janic schreef:GuyGadeboisLeRetour »06/03/21, 14:22
Mijn ouders zijn gevaccineerd met Pfizer. Geen nevenreacties. Een buurman ook, eerste injectie, nikkel, tweede injectie, hel voor tien dagen: hoofdpijn, spierpijn, maagpijn, "flitsen in de hersenen", onbalans, verlies van eetlust en slaap.
Hé, hij moet zijn pseudo-immuniteit verdienen, hij had naar het ziekenhuis moeten gaan waar ze hem zouden hebben verteld dat het normaal was! Zelfs tot op het punt van de intensive care! Vaccinaties zijn als vakanties: in het begin ben je blij, maar als je terugkomt, ben je van streek!

Voor mijn ouders stelde het feit dat ik erin geloofde hen gerust. Ze zijn beter, zijn niet langer vatbaar voor angstaanjagende toespraken en staan ​​ons toe ze weer te omhelzen, ondanks de geldigheid of anderszins van hun handelen of de werkelijke of veronderstelde effectiviteit van het vaccin. Alleen al daarom was het de moeite waard.
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Covid: wie wil er nu niet gevaccineerd worden, uit voorzorg?

par Janic » 06/03/21, 16:47

Voor mijn ouders stelde het simpele feit dat ik erin geloofde hen gerust: ze zijn beter, zijn niet langer vatbaar voor angstaanjagende toespraken, staan ​​ons toe ze weer te omhelzen, ondanks de geldigheid of anderszins van hun actie of de werkelijke of veronderstelde effectiviteit van hun gedrag. het vaccin. Alleen al daarom was het de moeite waard.
Dit is precies wat ik al vanaf het begin (al tien jaar geleden) zeg: het vaccin werkt als een placebo door mensen gerust te stellen die bang zijn ziek te worden, en dit is het belangrijkste en enige voordeel. Helaas is de bruid vaak te mooi en brengt haar soa's in de luier (hetzelfde geldt uiteraard voor de bruidegom) en dan huilen we, maar te laat! : Cry:
Ik hoop voor hen en voor jou dat alles goed gaat, maar zij zijn waarschijnlijk aan het einde van de race (net als ik! : Cheesy:) de vraag betreft vooral andere generaties voor wie niemand iets weet over een GMO-product dat rechtstreeks in het lichaam wordt geïntroduceerd, waarbij de natuurlijke beschermende barrières worden genegeerd en daardoor de verlaging of oververhitting van het autofagische immuunsysteem! :?
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14931
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4346

Re: Covid: wie wil er nu niet gevaccineerd worden, uit voorzorg?

par GuyGadeboisTheBack » 06/03/21, 16:51

Ah maar “ik”, ik laat me niet vaccineren. Ik heb alles wat ik nodig heb in huis om voor mezelf te zorgen. : Mrgreen:
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Covid: wie wil er nu niet gevaccineerd worden, uit voorzorg?

par Janic » 06/03/21, 17:15

door GuyGadeboisLeRetour »06/03/21, 17:51
Ah maar “ik”, ik laat me niet vaccineren. Ik heb alles wat ik nodig heb in huis om voor mezelf te zorgen.
Ik sprak in algemene zin, voor alle bevolkingsgroepen waarvan we over een tijdje zullen zien of ze gelijk hadden om gevaccineerd te worden of het tegenovergestelde.
Dus als we het hebben over anti-vaxxers (een uitdrukking die is bedacht door borderliners), gaat het meestal alleen over pro-vaccinatieouders (aangezien het de kinderen zijn die de eerste slachtoffers zijn) die de gezondheid van hun kinderen hebben zien verslechteren. na een vaccinatie en die vervolgens achterdochtig worden tegenover de volgende en die het moeilijk hebben met de persoon die zijn neus heeft laten snuiten door dit gif in kwestie, vaak zijn hele leven, als hij niet ‘geluk’ heeft om te sterven voor
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Covid: wie wil er nu niet gevaccineerd worden, uit voorzorg?

par Obamot » 07/03/21, 01:53

Covid: wie wil zich niet laten vaccineren, uit voorzichtigheid? - Beeld
CEO van Pfizer zag reis naar Israël afgelast omdat hij 'niet echt gevaccineerd' was -Beeld

6FADD136-0274-4BE6-8F1C-097386032E18.jpg
6FADD136-0274-4BE6-8F1C-097386032E18.jpg (364.48 Kio) Consulté 900 fois
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Covid: wie wil er nu niet gevaccineerd worden, uit voorzorg?

par Janic » 07/03/21, 07:34

het is algemeen bekend dat zij de schoenmakers zijn met de slechtste schoenen! : Cheesy:
Bovendien is hij niet gek, hij kent zijn product!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 259-gasten