De fabriek van onwetendheid (Arte Reportage)

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

De fabriek van onwetendheid (Arte Reportage)




par Janic » 24/02/21, 09:20

1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: fabriek van onwetendheid




par ABC2019 » 24/02/21, 11:28

Janic, je denkt dat je beter bent in het voldoen aan wetenschappelijke standaarden dan degenen waar je tegen bent op de forum?
1 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79119
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: fabriek van onwetendheid




par Christophe » 24/02/21, 11:31

ABC2019 schreef:Janic, je denkt dat je beter bent in het voldoen aan wetenschappelijke standaarden dan degenen waar je tegen bent op de forum?


Roooh wat ben je ondeugend!

Want, sorry, maar zolang hij het niet heeft over wiskunde (oeps...) of natuurkunde of vaccins of medicijnen of evolutie of GGO's... vind ik hem behoorlijk overtuigend! : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

Ik denk bijvoorbeeld dat hij sterker is dan jij in metafysica :)
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: fabriek van onwetendheid




par ABC2019 » 24/02/21, 11:38

Christophe schreef:
ABC2019 schreef:Janic, je denkt dat je beter bent in het voldoen aan wetenschappelijke standaarden dan degenen waar je tegen bent op de forum?


Roooh wat ben je ondeugend!

Want, sorry, maar zolang hij het niet heeft over wiskunde (oeps...) of natuurkunde of vaccins of medicijnen of evolutie of GGO's... vind ik hem behoorlijk overtuigend! : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

Ik denk bijvoorbeeld dat hij sterker is dan jij in metafysica :)

Het is niet gemeen, het is gewoon een vraag. Men kan grote kwaliteiten hebben, bijvoorbeeld als kunstenaar, politicus, enz., zonder aanspraak te maken op grote wetenschappelijke nauwkeurigheid, en vice versa. Ik was gewoon nieuwsgierig om te weten hoe hij zichzelf zag in relatie tot het criterium van wetenschappelijke strengheid.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79119
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: The Factory of Ignorance (Arte Reportage)




par Christophe » 24/02/21, 11:47

Nou, ik denk dat ik op dit punt gemener was dan jij... plotseling! : Mrgreen:
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: The Factory of Ignorance (Arte Reportage)




par Janic » 24/02/21, 13:15

ABC2019 »24/02/21, 12:28
Janic, je denkt dat je beter bent in het voldoen aan wetenschappelijke standaarden dan degenen waar je tegen bent op de forum?
Alleen jij kunt het claimen, niet ik! Als ik mijn mening over een onderwerp geef, is dat slechts een mening, geen dogma. Dus als ik de vaardigheden of de kennis over een "wetenschappelijk" onderwerp niet heb, verwijs ik naar degenen die de vaardigheden hebben en niet naar degenen die denken dat ze de vaardigheden hebben.
Dus jij wie claim je wetenschapper en die een persoonlijke mening geeft van onwetendheid en desinteresse in een onderwerp als H, maar die zich gedraagt ​​alsof je het onderwerp kent en hebt bestudeerd, en einde van het einde van de wetenschapper, van hoog niveau, om een ​​publiek entertainer aan te spreken als een referentie, het is belachelijk! En dan ben je verrast dat je wordt aangezien voor een idioot en een narcistische perverseling!
En u wilt degenen berechten die, ZIJ, het onderwerp in kwestie hebben bestudeerd.
Het is niet gemeen, het is gewoon een vraag. Men kan grote kwaliteiten hebben, bijvoorbeeld als kunstenaar, politicus, enz., zonder aanspraak te maken op grote wetenschappelijke nauwkeurigheid, en vice versa. Ik was gewoon nieuwsgierig om te weten hoe hij zichzelf zag in relatie tot het criterium van wetenschappelijke strengheid.
Professioneel oefende ik een beroep uit gebaseerd op wetenschappelijke strengheid, niet op abstracte theoretische standpunten, anders is ontslag gegarandeerd, vraag Christophe en Remondo wat ze ervan zeggen. En jij ?

Christophe
Ik denk bijvoorbeeld dat hij sterker is dan jij in metafysica
Niet helemaal ! Voer de exegese uit van teksten zoals die van de verschillende bijbels die onze samenlevingen hebben beïnvloed en nog steeds beïnvloeden; dit vereist niet dat je begaafd bent in metafysica, maar eerder in de rationaliteit van de bestudeerde teksten. Als het nu helpt om een ​​meer metafysische perceptie van de werkelijkheid te hebben, is het interessanter en opent het de geest voor een begrip dat niet uitsluitend materialistisch is van zigotes zoals AFIS (of vergelijkbaar) en zijn pseudo-pseudo-wetenschappers.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: The Factory of Ignorance (Arte Reportage)




par ABC2019 » 24/02/21, 13:58

Janic schreef:
ABC2019 »24/02/21, 12:28
Janic, je denkt dat je beter bent in het voldoen aan wetenschappelijke standaarden dan degenen waar je tegen bent op de forum?
Alleen jij kunt het claimen, niet ik!

Ik beweer het niet, ik vraag je alleen wat je ervan vindt.
Als ik mijn mening over een onderwerp geef, is dat slechts een mening, geen dogma. Dus als ik de vaardigheden of de kennis over een "wetenschappelijk" onderwerp niet heb, verwijs ik naar degenen die de vaardigheden hebben en niet naar degenen die denken dat ze de vaardigheden hebben.

veronderstelt dat dat u denkt over de juiste criteria te beschikken om de twee te onderscheiden?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: The Factory of Ignorance (Arte Reportage)




par Janic » 24/02/21, 17:06

ABC2019 »24/02/21, 12:28
Janic, je denkt dat je beter bent in het voldoen aan wetenschappelijke standaarden dan degenen waar je tegen bent op de forum?
Alleen jij kunt het claimen, niet ik!
Ah, grappige kerel, je doet elke keer hetzelfde en ik heb al geantwoord, het is aan jou om eraan te beginnen!
Ik beweer het niet, ik vraag je alleen wat je ervan vindt.
Als ik mijn mening over een onderwerp geef, is dat slechts een mening, geen dogma. Dus als ik de vaardigheden of de kennis over een "wetenschappelijk" onderwerp niet heb, verwijs ik naar degenen die de vaardigheden hebben en niet naar degenen die denken dat ze de vaardigheden hebben.
veronderstelt dat dat u denkt over de juiste criteria te beschikken om de twee te onderscheiden?
Ik denk, in tegenstelling tot u, dat het de competente professionals zijn die hun goede criteria hebben, niet ik! Daarna kiest iedereen ter vergelijking wat het beste is! U kiest AFIS, zijn profeet en zijn grappenmakers, ik kies de echt bekwame professionals hen!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: The Factory of Ignorance (Arte Reportage)




par ABC2019 » 24/02/21, 17:40

Janic schreef:
ABC2019 »24/02/21, 12:28
Janic, je denkt dat je beter bent in het voldoen aan wetenschappelijke standaarden dan degenen waar je tegen bent op de forum?
Alleen jij kunt het claimen, niet ik!
Ah, grappige kerel, je doet elke keer hetzelfde en ik heb al geantwoord, het is aan jou om eraan te beginnen!

aangezien mijn vraag ging over jouw perceptie van jezelf, zie ik niet in hoe ik "ter zake zou kunnen komen"...

Ik denk, in tegenstelling tot u, dat het de competente professionals zijn die hun goede criteria hebben, niet ik!

dus je sluit uit dat er naïeven, oplichters of gewoon mensen zijn die te goeder trouw fouten maken?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: The Factory of Ignorance (Arte Reportage)




par ABC2019 » 24/02/21, 17:44

Janic schreef: Daarna kiest iedereen ter vergelijking wat het beste is!

maar u kunt zeggen op welk criterium u weet of "het u het beste uitkomt", als u bijvoorbeeld moet kiezen tussen twee professionals die elkaar als incompetent behandelen?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 323 gasten