Welke isolatie moet je een bt vloerverwarming plaatsen

Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ... korte thermisch comfort. Isolatie, hout energie, warmtepompen maar ook elektriciteit, gas of olie, VMC ... helpen bij het kiezen en implementeren, problemen oplossen, optimalisatie, tips en trucs ...
fanatiek
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 11/01/21, 23:11

Welke isolatie moet je een bt vloerverwarming plaatsen




par fanatiek » 11/01/21, 23:51

hallo, ik heb al een gezien forum over het onderwerp, maar ik kan het niet vinden ...
Ik ben bezig met het inrichten van een kamer in de schuur van een boerderij. Ik wil de vloerverwarming die al aanwezig is in de aangrenzende kamer verlengen, de leidingen waren al door de muur gegaan, in afwachting van de voortzetting van de werkzaamheden (20 jaar geleden gestart) .. Ik heb gedaan kom een ​​verwarmingsmonteur die de haalbaarheid heeft gecontroleerd, en het is ok. Mijn zorg is dat de audit die ik heb aangesproken mij adviseert om een ​​'transpirerende' vloer te maken. Ik heb de metselaar gevonden die ermee instemt om voor mij een kalkdekvloer te maken, maar ik weet niet of de 80 mm dikke isolatieplaten die door de verwarmingsmonteur zijn geleverd, voldoen aan het criterium "ademend". Hij is overweldigd en ook moeilijk te bereiken, om het met hem te bespreken, zou ik graag willen weten welke materialen er geschikt zijn. Ik heb al gezien op een forum bouwplaats dat het mogelijk is om de vloerverwarmingsbuizen op bijvoorbeeld kurkplaten te bevestigen.

Momenteel is de grond 45 cm uitgegraven, is er een egel met water/luchtafvoer geplaatst, de volgende stap is de kalkplaat.
Bedankt voor uw geïnformeerde antwoorden.
0 x
 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] en 329 gasten