Account verwijderen uit forum (vanwege Obamot)

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6930
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870

Re: account verwijderen uit forum (vanwege Obamot)




par gegyx » 07/03/21, 20:56

Of een luie Don Quichot die niet weet hoe hij moet dromen

ABC2019 schreef:Het is gewoon dat ik een van de weinigen ben die ze blijft beantwoorden, maar als je het veld voor hen open wilt laten en hen verbiedt ze tegen te spreken, zeg het maar eerlijk gezegd, het zal gemakkelijker zijn.

: Cheesy:
En tegelijkertijd begrijp ik degenen niet die op je blijven reageren, terwijl jij maar schijt aan alles wat ze zeggen.
1 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188

Re: account verwijderen uit forum (vanwege Obamot)




par Remundo » 07/03/21, 22:22

Deze witte ridder lijkt erg opgebrand en erg luidruchtig.

ah ah ah : Lol:
1 x
Beeld
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554

Re: account verwijderen uit forum (vanwege Obamot)




par moinsdewatt » 07/03/21, 23:08

ABC2019 schreef:
Remundo schreef:niet boos worden!.

je start in contact, Remundo. In feite heeft matiging (jij en Christophe) een stel dierentuinen achtergelaten (voornamelijk die ik de JOGER's noemde) om de forum met hun idiote theorieën, die constant proberen de eenvoudigste wetenschappelijke principes te ontkennen, hun afwezigheid van argumentatie, met een systematische afwezigheid van andere referenties dan hun video's en samenzweerdersites, hun voortdurende beledigingen (voor sommigen vergezeld van paranoïde veronderstellingen over de aard van sommige bijnamen ), en hun video's die een prominente plaats geven aan de ergste samenzweerders op het net.

En bovendien grijp je praktisch alleen in als iemand kritiek op hen heeft, nooit of bijna nooit als ze hun gal en hun absurditeiten de hele tijd uitstorten forum​ Het is voldoende om naar de lijst met de laatst geposte berichten te kijken om het belang te kennen dat ze in het forum.

Dus eindelijk hebben we de forum die we verdienen, en als goede mensen stoppen of stoppen met posten, wees dan niet verbaasd.


+1
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188

Re: account verwijderen uit forum (vanwege Obamot)




par Remundo » 08/03/21, 07:19

nieuws uit het Oleoceen, Minusdewatt?

le forum vogeltjes koken op piekolie.
0 x
Beeld
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: account verwijderen uit forum (vanwege Obamot)




par ABC2019 » 08/03/21, 07:28

de piek heeft net plaatsgevonden en heeft geen bestaansreden meer : Lol:
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: account verwijderen uit forum (vanwege Obamot)




par Christophe » 08/03/21, 09:17

Zeg eens wat je hiervan vindt:

- Obamot zijn account verwijdert vanwege ABC?
- ABC zijn account verwijdert vanwege Obamot?

ps: Ik reageer niet eens op 1360, gezien de generalisatie die hij maakte over de forum en de persoonlijke aanvallen op mij met onderwerpen die ik heb opgegraven waar ik niet weet waar (interesse? je ego opblazen door gematigdheid te bekritiseren? Stop, ik zei dat ik niet reageerde) ... ik blijf bij Obamot's reactie: mentaliteiten zoals dat, goed opgelet... : Mrgreen:
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: account verwijderen uit forum (vanwege Obamot)




par Christophe » 08/03/21, 09:25

moinsdewatt schreef:
ABC2019 schreef:
Remundo schreef:niet boos worden!.

je start in contact, Remundo. In feite heeft matiging (jij en Christophe) een stel dierentuinen achtergelaten (voornamelijk die ik de JOGER's noemde) om de forum met hun idiote theorieën, die constant proberen de eenvoudigste wetenschappelijke principes te ontkennen, hun afwezigheid van argumentatie, met een systematische afwezigheid van andere referenties dan hun video's en samenzweerdersites, hun voortdurende beledigingen (voor sommigen vergezeld van paranoïde veronderstellingen over de aard van sommige bijnamen ), en hun video's die een prominente plaats geven aan de ergste samenzweerders op het net.

En bovendien grijp je praktisch alleen in als iemand kritiek op hen heeft, nooit of bijna nooit als ze hun gal en hun absurditeiten de hele tijd uitstorten forum​ Het is voldoende om naar de lijst met de laatst geposte berichten te kijken om het belang te kennen dat ze in het forum.

Dus eindelijk hebben we de forum die we verdienen, en als goede mensen stoppen of stoppen met posten, wees dan niet verbaasd.


+1


Ah, omdat jij, ABC en Lessdewatt nooit onzin hadden verteld?

Je geeft systematisch de officiële versies en die van degenen die aan de macht zijn door, inclusief de mogelijkheid om dat te doen oligarchisch of plutocratisch...Dus je geeft HUN waarheid door...zelfs als deze ONWAAR is!!

Een jaar geleden ben ik er, in navolging van onze ministers, van overtuigd dat u zou hebben gezegd (u hebt het misschien gezegd... ik laat Obamot ernaar zoeken, het is zijn specialiteit) dat maskers nutteloos waren!

Anderen laten spreken betekent hen een vrije wil geven. Maar als we druk uitoefenen op belangengroepen, is dat precies wat we proberen te vernietigen!

Denk hier eens over na: u schaadt ook de vrijheid van meningsuiting! Misschien minder dan sommige anderen, maar jij wel...

Hebben we het over de AB-C-methode? Zelfs waar je over klaagde: bistro / anti-troll-methode-l-ab-c-test-c-est-parti-t16681.html
1 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: account verwijderen uit forum (vanwege Obamot)




par Obamot » 08/03/21, 09:42

Christophe schreef:Zeg eens wat je hiervan vindt:

- Obamot zijn account verwijdert vanwege ABC?
- ABC zijn account verwijdert vanwege Obamot?

ps: Ik reageer niet eens op 1360, gezien de generalisatie die hij maakte over de forum en de persoonlijke aanvallen op mij met onderwerpen die ik heb opgegraven waar ik niet weet waar (interesse? je ego opblazen door gematigdheid te bekritiseren? Stop, ik zei dat ik niet reageerde) ... ik blijf bij Obamot's reactie: mentaliteiten zoals dat, goed opgelet... : Mrgreen:
Omdat mij zo vriendelijk om mijn bescheiden mening wordt gevraagd, wil ik u meteen waarschuwen: Beeld
Ik ja Obamot Ik besloot hier weg te gaan, geloof me of niet, maar ik zou dit achterlaten forum! Beeld Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14823
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Re: account verwijderen uit forum (vanwege Obamot)




par GuyGadeboisTheBack » 08/03/21, 11:39

:schok: Neen !!!! Oh !!!
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: account verwijderen uit forum (vanwege Obamot)




par ABC2019 » 08/03/21, 11:52

Christophe schreef:Ah, omdat jij, ABC en Lessdewatt nooit onzin hadden verteld?

Je geeft systematisch de officiële versies en die van degenen die aan de macht zijn door, inclusief de mogelijkheid om dat te doen oligarchisch of plutocratisch...Dus je geeft HUN waarheid door...zelfs als deze ONWAAR is!!

Ik ga niet doen alsof ik nooit een fout zeg, maar als er één is waarvan je vindt dat ik deze systematisch heb herhaald zonder naar de argumenten te luisteren (zoals J. over H. of wichelroedelopen, G. over 'effectiviteit van HCQ, O over de dodelijkheids-/sterftestatistieken, E. over de opwekking van elektriciteit uit thermische ruis), vertel me dan alstublieft welke, en waarom deze onjuist is.

Het is een beetje een specialiteit van deze mensen om voortdurend beschuldigingen te uiten zonder ze ooit te onderbouwen. Bovendien stel ik de tegenovergestelde vraag: over welk onderwerp denk je dat ze iets waars hebben gebracht dat wij zouden hebben betwist?
Een jaar geleden ben ik ervan overtuigd dat je zou hebben gezegd (je hebt het misschien gezegd... ik laat Obamot ernaar zoeken, het is zijn specialiteit) dat maskers nutteloos waren!

we beschuldigen niet “omdat we overtuigd zijn”, we beschuldigen met feiten, bewijzen en citaten.
Op maskers kan ik me niet herinneren dat ik mezelf uitdrukte, maar als je mijn standpunt vraagt, is het inderdaad zo dat ze niet veel nut hebben, daarbuiten zijn ze nutteloos, en in privé-situaties zet je ze toch af. Het zou redelijker zijn om ze alleen op afgesloten openbare plaatsen te dragen. U ziet dat ik het officiële standpunt niet “systematisch” steun.

Anderen laten spreken betekent hen een vrije wil geven. Maar als we druk uitoefenen op belangengroepen, is dat precies wat we proberen te vernietigen!

Denk hier eens over na: u schaadt ook de vrijheid van meningsuiting! Misschien minder dan sommige anderen, maar jij wel...

Aangezien ik nooit ook maar de geringste macht heb uitgeoefend om iemand te beletten te spreken, verwerp ik deze beschuldiging. Wat ik wil zeggen is dat het niet normaal is om ons de schuld te geven van het bekritiseren van de JOGERS, terwijl ze dat heel systematisch en veel gewelddadiger doen, zonder het ooit te steunen, en zonder dat wij iets tegen hen zeggen.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 234-gasten