Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

Re: Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!




par Christophe » 08/03/21, 21:59

Wie is klaar voor seizoen 4?

Oproep voor sollicitaties geopend! : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14931
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4345

Re: Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!




par GuyGadeboisTheBack » 08/03/21, 22:02

Kunnen we massaal gebruik maken van aanklacht of op zijn minst een paar wensen formuleren, of zelfs drie wensen doen? : Mrgreen:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

Re: Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!




par Christophe » 08/03/21, 23:41

Veel plezier! : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14931
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4345

Re: Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!




par GuyGadeboisTheBack » 09/03/21, 00:35

Christophe schreef:Veel plezier! : Mrgreen:

In één, de wetenschapper weirdo, in twee, de oude weirdo en in drie, de atrabilar weirdo. : Mrgreen:
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!




par ABC2019 » 09/03/21, 03:41

Ik denk dat jouw keuzemethode helemaal niets leert, aangezien je elke keer een of een paar uit de "JOGER"-groep neemt en een of een paar uit de "anti-JOGER"-groep (degenen die de JOGERs haten, die Guy noemt " gekke mensen", zoals ik, exnihilo, izzy, pedro...)
maar omdat je van elk maar een klein beetje neemt, verander je de samenstelling niet fundamenteel forumblijft het een botsing tussen degenen die overblijven.

Aan de andere kant denk ik dat de forum zou de stijl volledig veranderen als je ALLE JOGERS tegelijkertijd zou uitsluiten (herinnering: Janic, Obamot, Guygadebois, Eclectron, Reinoso (die niet veel meer post, dat gezegd hebbende),) of als je ALLEN die Guy "gek" noemt volledig uitsluit "(dat wil zeggen in feite degenen die hem durven antwoorden dat hij onzin praat, door het te bewijzen).

Als je echt een significant verschil wilt zien, moet je dit achter elkaar doen, in welke volgorde je maar wilt. En ik denk dat je het niet doet omdat je weet dat de resultaten te spectaculair zouden zijn.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13698
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1516
Neem contact op met:

Re: Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!




par izentrop » 09/03/21, 08:31

ABC2019 schreef: "gekke mensen", zoals ik, exnihilo, izzy, pedro
Zet Pedro en ik niet in dezelfde categorie.
Ik interpreteer 'gekken' als degenen die de gevestigde wetenschap vertrouwen. Pedro heeft meer kennis dan ik op het gebied van evidence-based geneeskunde en beperkt zich tot dit gebied. Aan de andere kant, jullie twee, ik weet niet of jullie van de "olielobby" zijn, maar jullie hebben de hoogste claim meer te weten dan de middelste wetenschappelijke met betrekking tot RC, niet in staat om jezelf in twijfel te trekken.
ABC2019 schreef:ALLEN JOGG tegelijkertijd (herinnering; Janic, Obamot, Guygadebois, Eclectron, Reinoso...
Je vergeet de "Silvano Trotta" van forum, die zichzelf zal herkennen : Twisted:
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!




par Janic » 09/03/21, 08:46

Pedro heeft meer kennis dan ik op het gebied van evidence-based geneeskunde en beperkt zich tot dit gebied,
het lijkt er in feite op dat hij deel uitmaakt van de partij, het trouwe onderwerp van Zijne Majesteit BP
aan de andere kant, jullie twee, ik weet niet of jullie van de "olielobby" zijn,
deze olielobby die glyfosaat, nicotinoïden, DDT, Vioxx en al die andere levensvergiften produceerde, en waar jij dol op bent
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!




par ABC2019 » 09/03/21, 09:18

izentrop schreef:
ABC2019 schreef: "gekke mensen", zoals ik, exnihilo, izzy, pedro
Zet Pedro en ik niet in dezelfde categorie.
Ik interpreteer "noten" als degenen die de gevestigde wetenschap vertrouwen.

Maar ik vertrouw de wetenschap vraiment gevestigd! geef me een feit wetenschappelijk onderbouwd dat zou ik hebben ontkend !!!

het enige wat ik zeg is dat de media een discours propageren dat je zou doen geloven dat bepaalde feiten wetenschappelijk vastgesteld zijn. Terwijl dit niet waar is, zijn ze NIET altijd wetenschappelijk vastgesteld.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!




par eclectron » 09/03/21, 09:36

ABC2019 schreef:
izentrop schreef:
ABC2019 schreef: "gekke mensen", zoals ik, exnihilo, izzy, pedro
Zet Pedro en ik niet in dezelfde categorie.
Ik interpreteer "noten" als degenen die de gevestigde wetenschap vertrouwen.

Maar ik vertrouw de wetenschap vraiment gevestigd! geef me een feit wetenschappelijk onderbouwd dat zou ik hebben ontkend !!!

Ik heb er minstens twee:
- thermische agitatie, gecombineerd met een sluier van monoatomisch grafeen, veroorzaakt een bijna geordende heen en weer gaande beweging
van deze sluier van grafeen en deze beweging kan energetisch worden gebruikt (zoals elke heen en weer gaande beweging ...)
- Of dat de RCA geen probleem is waarvoor u zich er zorgen over zou moeten maken.
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

Re: Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!




par Christophe » 09/03/21, 09:59

GuyGadeboisLeRetour schreef:
Christophe schreef:Veel plezier! : Mrgreen:

In één, de wetenschapper weirdo, in twee, de oude weirdo en in drie, de atrabilar weirdo. : Mrgreen:


De wetenschapper en de oude man, ik denk dat ik ze wel kan raden ... maar de derde ???
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 229-gasten