Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037

Re: Mijn vrouw werkt op een school ... covid?




par Christophe » 11/11/20, 17:09

0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037

Re: Mijn vrouw werkt op een school ... covid?




par Christophe » 12/11/20, 20:56

De interactieve kaart van covid-gevallen op scholen in Frankrijk met rode pennen: https://www.google.com/maps/d/u/0/viewe ... 773245&z=4
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037

Re: Mijn vrouw werkt op een school ... covid?




par Christophe » 13/11/20, 20:56

Geen grapje?



https://www.levif.be/actualite/belgique ... 56747.html

Kinderen vaker besmet dan we dachten

Bij deze kinderen zijn tussen 21 september en 6 oktober bloed- en speekselmonsters afgenomen. Alken was dit voorjaar een van de zwaarst getroffen gemeenten van het land, terwijl Pelt relatief gespaard bleef. Volgens de eerste resultaten toonde Alken aan dat 14,4% van de kinderen antilichamen ontwikkelde, vergeleken met 4,4% in Pelt.

“Hieruit blijkt dat kinderen vatbaarder zijn voor het virus dan aanvankelijk werd gedacht”, zegt Corinne Vandermeulen, coördinerend onderzoeker en vaccinoloog (KU Leuven). “Omdat we het algemene besmettingsniveau in Alken tijdens de eerste golf niet kenden, kunnen we niet zeggen of het virus meer of minder circuleerde onder kinderen dan onder volwassenen.”

Uit het onderzoek bleek dat de meeste infecties plaatsvonden door nauw contact met een geïnfecteerde volwassene. Scholen lijken geen grote rol te hebben gespeeld in de verspreiding van de eerste golf, zei ze. Het valt echter niet uit te sluiten dat er sprake was van besmettingen op school.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037

Re: Mijn vrouw werkt op een covid-school?




par Christophe » 02/12/20, 19:38

Dus wat betekent dat na meer dan een maand maskers dragen vanaf 6-jarige leeftijd op school in Frankrijk?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6513
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1636

Re: Mijn vrouw werkt op een covid-school?




par Macro » 02/12/20, 20:28

De 15-jarige jongen van mijn baas op de militaire middelbare school... kwam afgelopen donderdag thuis met covid... Alleen ageusia-symptoom... Sinds mijn baas in eenzame opsluiting zit...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037

Re: Mijn vrouw werkt op een covid-school?




par Christophe » 17/12/20, 20:08

Hans-Willem Snoeck, hoogleraar microbiologie en immunologie aan Columbia University (New York), stak woensdag het poeder aan door in De Morgen een ‘radicaal’ advies te publiceren. De deskundige riep met name op tot sluiting van scholen tot eind januari om alle transmissieketens te doorbreken.

“We dachten altijd dat kinderen onder de 10 jaar geen probleem vormden. Maar in deze leeftijdscategorie zien we de grootste stijging en dat is heel verrassend”, vervolgde Hans-Willem Snoeck woensdagavond op het plateau van Terzake. “Ik denk dat scholen een onderschatte factor zijn.”


1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037

Re: Mijn vrouw werkt op een covid-school?




par Christophe » 04/01/21, 14:51

Het is geen schande dat je het nooit hebt gezegd, maar je moet geloven dat politici er niets van begrijpen...je mag de opvoeding van kinderen niet opofferen*!!

Wat is een paar maanden verloren onderwijs??? Het is niet alleen school die ons opleidt voor het leven (integendeel...)!!

Is het psychologisch niet goed om school te missen?

Oh ja, het is zeker beter om papa of mama of oma of opa naar het ziekenhuis te sturen of erger nog naar de begraafplaats...

Bands van Covid Tartufes!!



*tenzij het de grote kinderopvang is die we niet willen opofferen?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037

Re: Mijn vrouw werkt op een covid-school?




par Christophe » 04/01/21, 14:53

Macro schreef:De 15-jarige jongen van mijn baas op de militaire middelbare school... kwam afgelopen donderdag thuis met covid... Alleen ageusia-symptoom... Sinds mijn baas in eenzame opsluiting zit...


En ? Vervolgen?
0 x
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3797
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1320

Re: Mijn vrouw werkt op een covid-school?




par pedrodelavega » 04/01/21, 15:12

Christophe schreef:Het is geen schande dat je het nooit hebt gezegd, maar je moet geloven dat politici er niets van begrijpen...je mag de opvoeding van kinderen niet opofferen*!!
Wat is een paar maanden verloren onderwijs??? Het is niet alleen school die ons opleidt voor het leven (integendeel...)!!
Is het psychologisch niet goed om school te missen?
Oh ja, het is zeker beter om papa of mama of oma of opa naar het ziekenhuis te sturen of erger nog naar de begraafplaats...
Bands van Covid Tartufes!!

*tenzij het de grote kinderopvang is die we niet willen opofferen?

Tegelijkertijd, met de bloeiende toespraken voor het publiek van bepaalde anti-masker “wetenschappers” (op 1min05):

Geen wonder dat het een puinhoop is.

"Kinderen, ze zijn niet ziek, ze zijn geen vectoren, ze zijn niet besmettend, ze moeten op de knieën van hun grootouders springen...." - Louis Fouché :onheil:

Je vergeet je certificaat op te maken in de gevangenis, nou ja 135 euro, er is veel verkeerde informatie over hem, en de man kalmeert, niet eens bezorgd.
2 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14925
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4341

Re: Mijn vrouw werkt op een covid-school?




par GuyGadeboisTheBack » 04/01/21, 15:20

Christophe schreef:*tenzij het de grote kinderopvang is die we niet willen opofferen?

Je hebt het allemaal gezegd. De leerkrachten verzorgen de kinderopvang terwijl de ouders werken. Resultaat van de races, clusters en co en de leraren bij de pijpenbreker voor een schamel salaris.
https://www.google.com/maps/d/u/0/viewe ... 949575&z=6
0 x

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 284-gasten