Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

Re: Mijn vrouw werkt op een school ... covid?




par Christophe » 02/11/20, 01:34

De grap...(niet de gezondheidsreden, maar de toepassing ervan)

Coronavirus: de voormalig directeur Volksgezondheid nodigt studenten uit om het mondkapje thuis te houden

Deze maandag is het weer naar school op scholen, hogescholen en middelbare scholen. Een bijzonder moment, toen de tweede opsluiting in het land begon.


0 x
Avatar de l'utilisateur
bozar
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 01/11/20, 17:34
x 1

Re: Mijn vrouw werkt op een school ... covid?




par bozar » 02/11/20, 18:03

Het kan een vals alarm zijn :schok:
Ik kwam deze opname tegen van de radio: http://ohmondieu.ovh/un-enregistrement-de-la-radio-pour-affoler-les-enfants-pendant-le-confinement/ Het is MDR
1 x
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2214
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 506

Re: Mijn vrouw werkt op een school ... covid?




par phil59 » 02/11/20, 19:06

Dus mijn vrouw ging weer aan het werk en .... laat in de middag verlieten 3-4 "kids-kids" de school omdat positieve ouders, en ze hadden hun kinderen in de klas gezet, wachtend op de resultaten.. .. :onheil:

Voor de vakantie hoorde ze ook dat een van de ouders van een leerling positief was.... en mijn vrouw kwam er toevallig achter, omdat we ons verstoppen.... het is betreurenswaardig....

Ik spreek niet specifiek voor ons, die ouder zijn dan 50, maar voor onze ouders, rond de 80, als we hen bezoeken...

Als we het weten, bezoeken we ze niet...

Is dit een crimineel???? Ik vraag me af ...
1 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

Re: Mijn vrouw werkt op een school ... covid?




par Christophe » 03/11/20, 14:54

Ja, het is een beetje balen, zie mijn getuigenis hierboven: de 2 contactcasusdocenten van de school van mijn zoon zijn ook niet eens getest!

Nog een onderzoek naar lockdown en schoolsluitingen:



Het luidt:

Eén tabel in Rapport 9 laat echter zien dat het sluiten van scholen het reproductieaantal van covid-19 vermindert, maar met het onverwachte effect dat het totale aantal sterfgevallen toeneemt.


Ofwel dat schoolsluitingen de reproductie van het virus daadwerkelijk verminderen... maar in zekere zin het totale aantal sterfgevallen verhogen onverklaard (en met een goede reden!!!) :schok:

En achteraf bevestigd:

Het voor Rapport 9 gebruikte model is onafhankelijk gevalideerd en geverifieerd en voorspelt dat, bij gebrek aan een effectief vaccin tegen covid-19, schoolsluitingen zouden tot gevolg hebben meer totale sterfgevallen dan geen schoolsluitingen


Wat is deze waanzin?

Ah ja, er zou een begin zijn van een maatschappelijke verklaring: er is meer contact met de grootouders als de kinderen niet naar school zijn...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Paul72
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 684
Inschrijving: 12/02/20, 18:29
Plaats: Sarthe
x 139

Re: Mijn vrouw werkt op een school ... covid?




par Paul72 » 03/11/20, 18:37

Ik vroeg het aan een leerkracht op een basisschool: geen tests voor kinderen, zelfde contactzaak, zelfde verdachte, leraren worden vervangen bij ziekte, of kinderen worden verdeeld. Kortom: de Covid bestaat officieel niet in het basisonderwijs, er is geen klassluiting te verwachten dus...
0 x
Ik ben allergisch voor idioten: soms hoest ik zelfs.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

Re: Mijn vrouw werkt op een school ... covid?




par Christophe » 08/11/20, 02:08

https://www.huffingtonpost.fr/entry/eco ... 3259ad4651

School, een nest voor Covid-19? Waarom we nog steeds geen antwoord hebben

0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

Re: Mijn vrouw werkt op een school ... covid?




par Christophe » 08/11/20, 21:43

0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

Re: Mijn vrouw werkt op een school ... covid?




par Christophe » 11/11/20, 16:04

ALLES IS IN ORDE !! VERANDER NIETS!!

Adrien (ex-nico239) schreef:Een beetje nieuwscontrole kan geen kwaad om de ideeën op hun plaats te krijgen

Regio per regio waarom het door Blanquer opgegeven aantal besmette studenten misleidend is

In Auvergne-Rhône-Alpes is het aantal positieve gevallen onder 0-19-jarigen, volgens feedback van laboratoria, is 24 keer groter dan het aantal besmette studenten dat door het rectoraat is beoordeeld. CheckNews heeft het understatement voor alle regio's gemeten.


:onheil: :onheil: :onheil:
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Mijn vrouw werkt op een school ... covid?




par Janic » 11/11/20, 16:21

Zoek de fout! en als je ontdekt dat je recht hebt op... niets!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

Re: Mijn vrouw werkt op een school ... covid?




par Christophe » 11/11/20, 16:30

Fouten van de natuur bedoel je?

Dat wil zeggen degenen die ons leiden en die...het lijkt erop dat ze er alles aan doen om de crisis gaande te houden!! :onheil: :onheil: :onheil:
0 x

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 211-gasten