Meningen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16131
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5244

Re: Adviezen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie




par Remundo » 19/03/23, 08:46

Obamot schreef:...dat maakt hem zijn aantal herhalingen van inx en laster over het onderwerp? :schok:

we tellen niet meer...

en persoonlijk lees ik niet meer. : Roll:
0 x
Beeld
Reinoso
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 912
Inschrijving: 12/12/12, 12:57
Plaats: Sologne
x 1136

Re: Adviezen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie




par Reinoso » 21/03/23, 15:15

in duitsland zijn ze in staat om hun fouten te herkennen... maar macron 1er staat boven dat alles!
moet zien, tegen het advies van de hele bevolking en de meeste buurlanden in voert hij een absurde hervorming door.

zdf.jpg
zdf.jpg (63.7 KiB) 514 keer bekeken




We moeten de fouten van de coronapandemie overwinnen en degenen steunen die vaccingerelateerde schade hebben opgelopen. En in de toekomst hebben we meer respect nodig voor degenen die andere meningen vertegenwoordigen dan de mening van de meerderheid. Vandaag om 19:10 uur ben ik uitgenodigd voor Berlin Direct

3 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Re: Adviezen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie




par Christophe » 22/03/23, 18:39

Elk jaar doodt de BAG (niet te verwarren met LA bac):



Het is bekend...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6515
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1637

Re: Adviezen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie




par Macro » 22/03/23, 18:55

de moeder had een pacemaker toen ze 17 was...

Het schandaal is 5 minuten voor elke interventie en er is geen persoon getraind in EHBO in de kamer (superviserende examinatoren hoog ....).
Dit is Frankrijk....


Ik ben een sportinitiatiefnemer: PSC1 verplicht, ik passeer de re PSC1 taxichauffeurskaart jonger dan 2 jaar en recycling om de 5 jaar...

Ik praat niet eens over arbo tegen mijn werk... 4 arbo's van de 9 aanwezig ter plaatse...
1 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Re: Adviezen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie




par Christophe » 22/03/23, 18:56

Iedereen zou EHBO-basis moeten hebben!!

Ik ben vorig jaar geslaagd voor mijn EU EHBO diploma...
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Adviezen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie




par Janic » 22/03/23, 19:37

Christophe "22/03/23, 19:56

Iedereen zou EHBO-basis moeten hebben!!
het oneens zijn! De trainer weigerde me mond-tot-mondreclame te geven / Het was een echte weigering van de basis. : Roll: : Oops:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Re: Adviezen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie




par Christophe » 22/03/23, 19:42

We doen sinds de Covid meer mond-op-mondreclame... dat is me officieel verteld in 2022 tijdens de training...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6515
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1637

Re: Adviezen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie




par Macro » 22/03/23, 21:01

http://www.secourisme-and-co.fr/secouri ... thoracique.


DOEN WE NOG STEEDS MOND AAN MOND?
De mond-op-mond-techniek
Tijdens de training EHBO PSC1 en SST wordt de cursisten geleerd om insufflaties uit te voeren met behulp van twee technieken: mond-op-mond (volwassene) en mond-op-neus (baby). Bij een hartstilstand ademt het slachtoffer niet, de kunstmatige beademing heeft dus tot doel zuurstof in het slachtoffer in te ademen.

Ter herinnering: elke keer dat we ademen, ademen we lucht in die bestaat uit 80% stikstof en 20% zuurstof. Tijdens het uitademen bestaat de lucht dan uit 80% stikstof, d.w.z. evenveel bij aankomst als bij vertrek omdat dit gas niet door de cellen van het lichaam wordt gebruikt, 15% zuurstof dus iets minder dan bij het begin sinds die tijd, de cellen hebben er een klein deel van verbruikt, dat in ruil daarvoor 5% koolstofdioxide produceert.

Mond-op-mond- en hartmassage?
Onlangs heeft de American Heart Association (AHA) een aanbeveling gepubliceerd waarin wordt gesuggereerd dat getuigen van een hartstilstand borstcompressies zonder beademing moeten uitvoeren. Is het dan nog nodig om te beademen tijdens een hartstilstand?

ERC-aanbevelingen
Volgens de European Resuscitation Council (ERC) kunnen de verschillende studies die sinds de laatste aanbevelingen zijn gepubliceerd, de effectiviteit van het stoppen van de insufflaties niet bewijzen. Daarom wordt eraan herinnerd dat het altijd wordt aanbevolen om cardiopulmonale reanimatie (CPR) uit te voeren door 30 compressies af te wisselen met een snelheid van 100-120 (druk van 5 tot 6 cm) per minuut, met twee beademingen via de mond. Belangrijke opmerking, het is noodzakelijk om de vertraging tussen de massage en de mond-op-mondbehandeling zoveel mogelijk te beperken.

Echter, voor mensen die zich niet in staat voelen om aan mond-tot-mondreclame te doen. In dit geval verdient het de voorkeur om u te beperken tot alleen compressies. Zoals vermeld tijdens de training, is het beter om een ​​slechte massage te geven dan helemaal niets, maar vermijd het maken van slechte insufflaties.

Zo beveelt de staat Arizona aan dat getuigen van een hartstilstand geen mond-op-mondbeademing meer geven en genoegen nemen met hartmassage om het bloed te laten circuleren. Behalve in drie bijzondere gevallen: verdrinking, elektrocutie of als het om een ​​kind gaat.

American College of Cardiology-studie
Bovendien bevestigen ze volgens de resultaten van de studie gepubliceerd in het tijdschrift van het American College of Cardiology de voordelen van de niet-mond-op-mond-methode, die vorig jaar werd bepleit door professor Gordon Ewy, cardioloog aan de Universiteit van Arizona. Deze praktijk, ook wel "cardio-cerebrale reanimatie" genoemd, heeft als enig doel het bloed naar het hart en de hersenen te laten circuleren en is gebaseerd op robuuste fysiologische fundamenten. Want als het hart plotseling stopt met kloppen, bevat het bloed doorgaans voldoende zuurstof om de organen nog 10 tot 15 minuten te voorzien. Mits echter om het bloed te laten circuleren door middel van hartmassage.

Bron: de figaro gezondheid van 10/12/2012

SOS Kanto Group-studie
Een andere studie toont ook aan dat het oefenen van mond-op-mondreclame "niet nodig is". Het onderzoek van de SOS Kanto Group, dat acht universitaire ziekenhuizen in Tokio en die van Saitama en Chiba (Japan) samenbracht, kon bevestigen dat van de 4 hartstilstanden die door voorbijgangers werden waargenomen, er 241 niet het voorwerp waren geweest van enige manoeuvre. 2 waren gereanimeerd, waarvan 917 door een simpele uitwendige hartmassage. 1 anderen kregen eerste hulp door hartmassage te combineren met mond-op-mondbeademing. 324% van de patiënten die alleen borstmassage hadden ondergaan, vertoonden dertig dagen na succesvolle reanimatie een gunstige neurologische score (ofwel dat ze hun hogere functies volledig hadden hersteld, ofwel dat ze slechts een gekwalificeerde handicap van matig hadden). Omgekeerd behaalde slechts 434% van de proefpersonen die tegelijkertijd een massage en mond-op-mondbeademing ondergingen een vergelijkbare neurologische score.
2 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Robob
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 904
Inschrijving: 12/04/13, 14:28
x 1241

Re: Adviezen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie




par Robob » 23/03/23, 16:56

pedrodelavega schreef:
reinoso schreef:als pfizer het zegt... is het toch waar?

maar ik ben er bijna zeker van dat Zizi zal ontkennen! (hij zal opnieuw bevestigen dat het veilig is wat)

breken.JPG

: Arrowd:


Wauw! Pedro citeert Momotchi! Ik blijf sprakeloos.
Dat zou je niet moeten doen: ze denkt terecht, naar mijn mening, dat deze grafeenverhalen worden geïntroduceerd of ondersteund door valse antivax, alleen maar om de tegenstanders vervolgens samen te smelten tot de doxa in de "ki-rakont-nimp"-box.

Of zou je gaan twijfelen? Beeld
1 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Adviezen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie




par Janic » 24/03/23, 07:52

Of zou je gaan twijfelen?
Of "zou hij zijn jas altijd aan de goede kant draaien"
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 337-gasten