Meningen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Robob
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 904
Inschrijving: 12/04/13, 14:28
x 1241

Re: Adviezen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie




par Robob » 16/01/22, 19:02

izentrop schreef:De nieuwste komt binnenkort uit...
Zal het interessant zijn voor anti-mRNA-vaccins, aangezien dat niet het geval is?

Het is nog steeds raar deze rage om te geloven dat het absoluut noodzakelijk is om gevaccineerd te worden.

Kijk maar naar ziekenhuisstatistieken om uw risico te kennen en af ​​te leiden of u dat wel of niet moet zijn.

Ik erken dat nog in april 2021 de vraag zou kunnen rijzen om gebeten te worden om anderen te beschermen. Maar het is al een paar maanden dat we weten dat het nutteloos is voor anderen. Het lijkt zelfs, bij het lezen van de laatste gegevens, dat het tegenovergestelde het geval is.

Dus, ik ben 58 jaar oud, ik ren gemiddeld 40 km per week, en ik heb meer kans om in de schoven te eindigen dan om de loterij te winnen: maar dat komt omdat ik niet mee doe aan de loterij. : Cheesy:
Mijn kans om te winnen is zo klein dat ik het nut er niet van inzie, behalve dat ik droom dat ik geld heb dat ik niet nodig heb. Mijn kans om mezelf in de schijf te vinden is nog kleiner en het vaccin laat me niet dromen.

Beeld

PS: en dan heb ik doses IVM in mijn kast.
2 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Adviezen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie




par Obamot » 16/01/22, 21:09

Christophe schreef:Perronne wordt uitgenodigd voor de afgevaardigden in Luxemburg (aangezien in Frankrijk het wetenschappelijk debat onmogelijk is geworden...):
Dit alles komt tot de strafzaak, omdat het niet anders kan, en dit alles moet stoppen omdat we anders teruggaan naar een soort “zachte orthotechnische” samenleving of, en ik ben niet bang voor oxymoron: “zachte nazi” maar zodra de vinger zit in de versnellingen van alle mogelijke overtredingen - die al in een aantal parlementen zijn uitgevoerd - waarvan we bovendien niet weten naar welke toekomst het ons leidt (en ik zeg dat na de verkiezingen zelf), zolang de probleem van overbevolking zal op een dag opgelost moeten worden: EEN ANGSTIG PERSPECTIEF ALS JE DE KRACHT IN VRIJ WIEL ZIET...!!!
Dernière édition par Obamot de 16 / 01 / 22, 21: 15, 2 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14933
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4347

Re: Adviezen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie




par GuyGadeboisTheBack » 16/01/22, 21:12

Ik hield echt van de film "My name is Perronne", en ook van de muziek van Ennio Perricone. : Mrgreen:
2 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Re: Adviezen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie




par Christophe » 16/01/22, 23:55

Ik post het gewoon zo: 1 dosis = 1 piek :)

Izy en simpleton gaan het maken ABC Hartinfarct...

historisch_israël.jpg
Israel_historic.jpg (86.28 KiB) 806 keer bekeken
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Re: Adviezen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie




par Christophe » 16/01/22, 23:58

Niet beter in Griekenland:

0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Adviezen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie




par Janic » 17/01/22, 10:25

Christophe "17/01/22, 00:58
Niet beter in Griekenland:
wie herinnert zich nog het Griekenland van de kolonels? Een aanhoudende nostalgie?
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6981
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2907

Re: Adviezen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie




par gegyx » 17/01/22, 12:26

Het goede koopje!
brom dat zal de macronie plezieren, geweldig! De onkosten die de non-vax niet genereren rekenen we aan en laten we ze weer harken.
De anderen zullen het er natuurlijk wel mee eens zijn! en
En terwijl betalende varkens "verbannen"...

Het komt, het komt...

Alsjeblieft ? Pecresse ging naar Griekenland. Net toen ze hun gezondheidsdictatuurmaatregelen invoeren.
Ze is van plan om de presidentiële suite te nemen, zoals op de agenda staat.
Het zal de suite van het goed geïnstalleerde programma toepassen.

Vind je het niet vreemd dat we het hebben over een betere besmetting in de media en traymedics), dat Pfizer optimistisch is en in het voorjaar een verzachting ziet dankzij vaccinatie? En ik kondig aan te investeren in banen en fabrieken (met ons deeg) in de landen "goede studenten" en Frankrijk is blij. En het zou niet moeten zijn om ons snoep op te dringen!
En dat tegelijkertijd dwangmaatregelen doorgaan en aanslaan? Vaccinpaspoort, ter vervanging van de gezondheid en zonder einddatum!...
Alle deadlines opgeschoven en nu vast om door te kunnen werken?
Maracineaou heeft zojuist aangegeven dat Roland Garros (mei juni), spelers en toeschouwers de VACCINAL pas moeten hebben! dus het is goed op zijn plaats gezet door te laten geloven dat het beter is.

Denk aan de strijd tegen de hydra
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Re: Adviezen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie




par Christophe » 17/01/22, 13:22

Nieuw big data-onderzoek uit 145 landen toont aan dat COVID-vaccins de zaken erger maken (gevallen en sterfgevallen)

Directe link indien gecensureerde tweet: https://stevekirsch.substack.com/p/new- ... -countries

0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Adviezen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie




par Obamot » 17/01/22, 13:28

Ach ja dan dat... Wie had die poef kunnen verwachten... poef... poef...

(maar dank aan de studie voor het bevestigen van wat we zeggen en rapporteren hier 1 jaar...!)

De fofo op de voorgrond (behalve de “grappige” Comedy-Club... een opmerking Kiki le mer2)
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Re: Adviezen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie




par Christophe » 17/01/22, 13:32

Obamot schreef:De fofo op de voorgrond (behalve de “grappige” Comedy-Club... een opmerking Kiki le mer2)


Hé ja, ik heb het altijd geweten (en zei .) : Mrgreen: ), jammer dat er concurrentie is van GAFA idioten...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Bing [Bot] en 318 gasten