Meningen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Covid-19: lijst van vaccins (die lijken te zijn) effectief




par Obamot » 26/07/20, 00:04

phil59 schreef:Ik zal morgen worden gerepareerd, mijn vrouw en ik hebben vanmiddag de bloedtest gedaan, maar ik heb 2 vrienden die de test hebben gedaan, en het was positief.

Ze had een groot wantrouwen jegens haar dokter, en hij was gewoon "niet aan het stalken!" : Cheesy: ".


phil59 schreef:Negatief voor de test ....

Ik begrijp niets ...

Mijn arts vertelde me dat minder dan 2% positief was. (tests die in de meerderheid op verdenking zijn uitgevoerd).

Ik vraag me af of covid misschien geen "bijwerking" is van een andere "infectie" ...

Zo veel beter! ... Of jammer!

Immunologie is erg ingewikkeld ... ik zou graag positief zijn zonder (te) ziek te zijn ...
Over de voortplanting, de gezondheidsinstructies zijn we hyper geconditioneerd, maar over immunologie (hoe je jezelf kunt voorkomen en wat te doen) is er NUL ...

Met inbegrip van mensen met comorbiditeit, zou ik graag de hygiëne van het leven willen kennen van degenen die ziek worden ...?
Maar dat is te ontkennen, er is niets, nada, niets ... Waarom?

Aangezien er een overdosis aan onderzoeken is die alles bewijzen over moleculen en het tegenovergestelde, is er geen 'cognitief-hygiënistisch' onderzoek naar de levensstijl van mensen die asymptomatisch versus symptomatisch zijn ...

En vertel me niet dat het niemand interesseert (ah, tenminste niet de trollen, ze zijn geïnteresseerd in makaken en in het overstromen van de zonen, met nepnieuws, maar voor de interessante onderwerpen zijn er niet veel mensen)
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Covid-19: vaccins en immunologie




par izentrop » 31/07/20, 16:24

0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Covid-19: vaccins en immunologie




par Obamot » 31/07/20, 19:24

huffingtonpost schreef:Zie ook op HuffPost: Waarom er nooit een coronavirusvaccin is gevonden

... Ik wilde het zeggen! En niet alleen coronavirussen, maar er is nooit een respiratoir virus gevonden / gecreëerd ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Covid-19: vaccins en immunologie




par Obamot » 08/08/20, 23:50

... Tijd werkt voor ons ...

Er zijn aanvankelijk geen besmettingen meer en de mortaliteit is bijna nul ...
De clusters lijken te zijn beheerst ...

Vreemd genoeg zijn we nu getuige van een tot dan toe onbekend fenomeen, de jongere generaties - die SARS-cov-2 de eerste maanden niet uitzonden - zouden de belangrijkste vectoren zijn geworden!

Er is dus zeker iets veranderd, en iets dat een redelijk goed teken is, zou het virus eindelijk op deze manier buigen?

: Arrowd: : Arrowd: : Arrowd:



Als het virus uit een laboratorium kwam, zijn we waarschijnlijk getuige van een mislukking! :) Omdat het normaal is dat een virus aan het einde van de race de jongsten treft, aangezien ze een immuunsysteem hebben dat nog weinig ervaren is ...

Dan wordt de ultieme “collectieve barrière” getest en zal deze (logischerwijs) vallen.
Maar het zal een tijdje een koe blijven (hoewel het tussen 2021/2022 kan verdwijnen)
1 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Covid-19: vaccins en immunologie




par Obamot » 11/08/20, 11:19

Zal het eerste vaccin dat op de markt komt Russisch zijn?
8EE922CB-23F9-4478-889C-F9A7682B7F95.jpeg


Bron: RT
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Covid-19: vaccins en immunologie




par Obamot » 11/08/20, 12:56

Het eerste vaccin tegen Covid-19 / SARS-cov-2 is geregistreerd in Rusland
Bron: SputnikNews

Tijdens een bijeenkomst met de regering op 11 augustus kondigde Vladimir Poetin de registratie in Rusland aan van het eerste vaccin tegen Covid-19.
Het eerste vaccin tegen Covid-19 is geregistreerd in Rusland, meldde Vladimir Poetin op 11 augustus.

"Voor zover ik weet is vanmorgen voor het eerst ter wereld een vaccin tegen het nieuwe coronavirus geregistreerd",
zei hij in een vergadering met de regering.
Hij vroeg het hoofd van het ministerie van Volksgezondheid Mikhail Murashko om meer details door te geven voordat hij verder ging:

Het vaccin "werkt behoorlijk efficiënt, zorgt voor een stabiele immuniteit en, ik herhaal, heeft alle noodzakelijke controles doorstaan."


De president hoopt op een volgende massale vaccinatie en vertrouwt ook toe dat een van zijn dochters er al gebruik van heeft gemaakt.

"In die zin nam ze deel aan het experiment", zei Poetin. En om toe te voegen dat na de eerste injectie de lichaamstemperatuur van haar dochter 38 graden was, en de volgende dag iets boven de 37.
De temperatuur was ook een beetje hoog na de tweede injectie, maar nu "voelt ze zich goed en zijn de [antilichaam] titers hoog".



Het vaccin in kwestie is gezamenlijk ontwikkeld door het Ministerie van Defensie en het Russische Epidemiologie en Microbiologie Centrum Gamaleïa.




Indonesië test een Chinees vaccin.
Dit vaccin wordt al getest met 9000 vrijwilligers in Brazilië,

De gouverneur van de dichtstbevolkte provincie West-Java in Indonesië is een van de 1620 mensen die tot februari zullen deelnemen aan klinische onderzoeken.

https://www.bluewin.ch/fr/infos/interna ... 24827.html
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Covid-19: vaccins en immunologie




par Obamot » 11/08/20, 14:16

Rusland had de ontwikkeling van een vaccin in januari 2020 al aangekondigd: https://www.lefigaro.fr/demain/sante/co ... e-20200122

20 landen hebben naar verluidt 1 miljard doses van het Russische "Spoetnik" -vaccin besteld:

Rusland beweert dat zijn nieuwe COVID-19-vaccin pre-orders heeft uit 20 landen

Dat beweert de Russische minister van Volksgezondheid Mikhail Murashko
Rusland heeft uit 20 landen pre-orders ontvangen van een miljard doses voor hun coronavirusvaccin.
- De ontwikkeling kwam toen de Russische president Vladimir Poetin eerder op 11 augustus aankondigde dat zijn land het eerste vaccin heeft ontwikkeld dat behoorlijk effectief werkt "
- Hij zei dat een van zijn dochters meedeed aan het experiment en zij was ingeënt tegen het coronavirus.


Bronnen: AFP
en Business-Insider.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Covid-19: vaccins en immunologie




par Obamot » 11/08/20, 14:41

Eerste aankondiging van een Covid-19-vaccin met "blijvende immuniteit"

Vaccinnaam: "Sputnik V" ("V" voor "virus")

Bron AFP fr.

0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Covid-19: vaccins en immunologie




par izentrop » 11/08/20, 14:49

"blijvende immuniteit" na slechts 2 kleine klinische onderzoeken https://www.rtl.fr/actu/international/c ... 7800671662.
Tot dusverre heeft Rusland geen gedetailleerde studie gepubliceerd van de resultaten van zijn proeven om de effectiviteit vast te stellen van de producten die het zegt te hebben ontwikkeld ...

Vorige week was de WHO sceptisch toen Rusland zei dat zijn vaccin bijna klaar was, eraan herinnerend dat elk farmaceutisch product "moet worden onderworpen aan alle verschillende proeven en tests voordat het wordt goedgekeurd voor gebruik", en niets officieel te hebben gezien.

Volgens de WHO zijn 26 vaccinkandidaten over de hele wereld in klinische proeven (getest bij mensen) en bevinden 139 zich in de preklinische evaluatiefase.
Van de 26 hadden er eind juli zes fase 3 van hun ontwikkeling bereikt. Degene ontwikkeld door het Russische centrum Gamaleïa werd opgenomen in fase 1. https://fr.news.yahoo.com/vaccin-russe- ... 10423.html


De toekomst zal uitwijzen of de advertentie betrouwbaar is. : Wink:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Covid-19: vaccins en immunologie




par Obamot » 16/08/20, 16:05

U vergeet dat het virus mogelijk niet van nature voorkomt.

Je vergeet dat ze dit vaccin sinds januari hebben ontwikkeld ...! Dat het naar behoren is getest in het Russische leger en in grote geheimhouding in Syrië onder de gelederen van de loyalisten (en elders zoals in Vietnam ... ik ken de ambassadeur).

En dat ruim voor SARS-cov-2, ze zich erop aan het voorbereiden waren.``Ze hadden deze vraag al diepgaand bestudeerd, aangezien de VS al decennia lang dreigingen van wereldwijde pandemieën hanteren, en de WHO hun weg heeft geblokkeerd. dankzij een perfecte ontmaskering tijdens de vogelgriep (de pandemie verspreidde zich zonder de trekstromen te volgen, die de WHO had benadrukt, en zo waren de pot aux rozen ontdekt, hij had veel lawaai gemaakt. ..)

Het is niet uitgesloten dat de Russen aan de oorsprong liggen van het virus zelf, en dat ze daarom, als dit het geval was, het vaccin zouden hebben ontwikkeld en het zouden hebben getest voordat het virus zich verspreidde. , Dit is een pure hypothese en is ook van toepassing op "andere potentieel kwaadwillende actoren ..."

Kortom, al deze aanwijzingen die niemand een zak op het hoofd waarneemt of overweegt!

[Einde van de reactie-uitzondering op een 'genegeerd']
1 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google Adsense [Bot] en 290 gasten