Meningen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Adviezen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie




par Obamot » 23/10/21, 09:24

ABC2019 schreef:[...] het grappige is dat door jezelf de vergelijking met dit giftige gedrag voor te stellen, je impliciet erkent dat je heel goed weet dat niet-vaccinatie een verhoogde risicofactor is voor sterfte
Ahahaha de monomane sofist die opvalt!

De man denkt dat hij een nieuw woord heeft geleerd, 'impliciete”, die niet de opzettelijke bedoeling heeft om de feiten verkeerd voor te stellen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14935
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4347

Re: Adviezen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie




par GuyGadeboisTheBack » 23/10/21, 12:44

ABC2019 schreef:Het was duidelijk ironisch van mijn kant. Maar het grappige is dat door jezelf de vergelijking met deze giftige gedragingen voor te stellen, je impliciet erkent dat je heel goed weet dat niet-vaccinatie een verhoogde risicofactor is voor sterfte, zoals deze gedragingen waarmee je ze vergelijkt.

De andere clown gaat prat op zijn ironie door weer een onzin te posten, maar begrijpt niet dat Janic erop stuitert en domheid overtreft. Bouzo pronkt als hij er niets van begrepen heeft en hij is het die zich opnieuw wentelt in schoonheid! Geestverruimend....
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Adviezen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie




par ABC2019 » 23/10/21, 20:40

kom op, ik ben opgesloten Ik had wat tijd om plezier te hebben, ik heb een kleine afbeelding gemaakt!
Beeld

Het vertegenwoordigt (OWID-gegevens) voor Frankrijk
* in blauw het aantal gedetecteerde covid-positieve gevallen per dag, afgevlakt over 7 dagen
* in oranje het aantal vaccinaties per dag, afgevlakt over 7 dagen, maar gedeeld door 10 (op de schaal zou het 10 keer hoger moeten zijn)
* in rood, overtollige sterfte "alle oorzaken" (niet covid, maar het totale aantal sterfgevallen per dag) uitgedrukt als % van gebruikelijke sterfte (x 1000 dus "30" betekent 000% meer dan normaal), verschoven met 30 dagen ( volgens covid tracker) in vergelijking met de anderen.

Wat we zien
* de eerste piek is met name te laag in het aantal gevallen, waarvan we weten dat dit te wijten was aan het zeer kleine aantal beschikbare tests, we hebben alleen gehospitaliseerde patiënten getest
* de 2e epidemiepiek in november, we kunnen duidelijk de extra sterfte zien die gepaard gaat met de piek
* dan zijn de volgende pieken gecorreleerd, maar met een sterfte/gevallen ratio die afneemt naarmate de vaccinatie vordert. (let op, dit zijn echter niet de gevallen, maar het % extra sterfte, maar aangezien de sterfte afhankelijk is van het seizoen, is de normalisatiefactor ook, dus directe vergelijkingen van sterftecijfers zijn niet mogelijk in deze grafiek, het is een beetje kwalitatief)

Aan de andere kant ... er is geen patroon van sterfte dat lijkt op het patroon van vaccinatie! en toch zou de vaccinatie 10 keer hoger moeten zijn dan het aantal gevallen. Kijken naar "patronen" (vormen van curven) is gevoeliger dan het nemen van de jaarlijkse sterfte omdat de sterfte geconcentreerd is op de toppen en dus op minder dagen. Als vaccins een "aanzienlijke" dood zouden veroorzaken, zouden we iets moeten zien... en we zien niets!
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14935
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4347

Re: Adviezen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie




par GuyGadeboisTheBack » 23/10/21, 21:21

Na de cijfers uit de hoed, de formules van mijn twee, komen hier de klootzakken met een eerste stichtelijk voorbeeld... Hij zal ons niets hebben bespaard. : Roll:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Adviezen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie




par Obamot » 23/10/21, 22:56

Het is meer: ​​"OPNIEUW OWIII"

Dat is "OWID” (siderisch...) Beeld Beeld Beeld Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14935
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4347

Re: Adviezen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie




par GuyGadeboisTheBack » 24/10/21, 01:11

U zei "de regering heeft de juiste beslissingen genomen"? Heeft u bepaalde aspecten van de invloed van deze "goede" maatregelen geminimaliseerd? Bent u het ermee eens dat een gestreste bevolking kwetsbaarder is?

De Covid-19-pandemie en verschillende gezondheidsmaatregelen en de daaruit voortvloeiende sociaal-economische gevolgen hebben, afhankelijk van het land, verschillende – maar over het algemeen zeer negatieve – gevolgen gehad voor de geestelijke gezondheid van de bevolking1 (+ 28% van de angststoornissen en depressies in in 2020, volgens een Australisch onderzoek2, vooral onder vrouwen en de jongsten).

De onvoorspelbaarheid en onzekerheid, lockdowns, fysieke afstand nemen en andere inperkingsstrategieën die verband houden met de pandemie, en de daaruit voortvloeiende economische crisis hebben de ongelijkheden op het gebied van geestelijke gezondheid verergerd. Voorlopige resultaten tonen nadelige effecten op de geestelijke gezondheid bij voorheen gezonde mensen en nog meer bij mensen met reeds bestaande psychische stoornissen5.

Depressies, slaapstoornissen, eetstoornissen, angsten, suïcidale gedachten enz. zijn toegenomen, vooral bij ouderen, Covid-19-patiënten en zorgverleners, maar ook bij bedrijfsleiders, werklozen, ambachtslieden en winkeliers, vrouwen of studenten in precaire situaties of telewerken, evenals kinderen en adolescenten6. Volgens een Australisch onderzoek waren er in 2020 ongeveer 53 miljoen extra gevallen van depressieve stoornis).

Onder gezondheidswerkers zijn de niveaus van angst, stress en depressie toegenomen, en deze zijn minder zichtbaar dan bij andere typen professionals7.
https://fr.wikipedia.org/wiki/Sant%C3%A ... e_Covid-19

“Het Amerikaanse tijdschrift van de JAMA Network Open medical academy heeft een artikel gepubliceerd dat is geschreven door de kinderpsychiaters van het Robert-Debré ziekenhuis. Vergeleken met tien jaar geleden, in november-december 2020, hebben we een toename van 299% in zelfmoordpogingen en zelfmoorden onder kinderen onder de vijftien jaar. Dus we hebben tieners, sinds de gezondheidsbeperkingen, de tweede bevalling, de angst van hun ouders, de economische en psychosociale moeilijkheden, die het heel slecht stellen. Ze hebben ideeën om hun leven te beëindigen, die drastisch zijn toegenomen. »
De JAMA-studie: https://jamanetwork.com/journals/jamane ... le/2784787

Interview met psycholoog Marie Estelle Dupont:
https://twitter.com/TPMP?ref_src=twsrc% ... -dupont%2F
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13704
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1518
Neem contact op met:

Re: Adviezen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie




par izentrop » 24/10/21, 08:56

ABC2019 schreef:kom op als ik ben opgesloten
Ben je positief getest op covid?

Anders moet je dat voor de bochten overlaten aan covidTracqueur of Our Word In Data. Bovendien zijn de enige significante gegevens, als ze niet per geval worden gewogen, die van sterfgevallen/miljoen inwoners gecorreleerd met het cumulatieve aantal gevaccineerde 2 doses minder dan 6 maanden, maar deze tweede gegevens worden zelden onthuld. De ziekenhuisgegevens bij de ingang en in de schijf zijn ook geldig, aangezien we zeker weten dat dit om covid-redenen is.

Ik had het een paar dagen geleden gedaan met het VK ... en het is duidelijk dat het geen zin heeft om de zaken als basis te nemen, zoals Robob of Sixk doen.
toebehoren
mixUK.gif
mixUK.gif (35.92 KiB) 833 keer bekeken
1 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Adviezen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie




par ABC2019 » 24/10/21, 09:54

izentrop schreef:
ABC2019 schreef:kom op als ik ben opgesloten
Ben je positief getest op covid?

nou ja ik zei het, : Lol: lees je niet al mijn posts goed? met verschijnselen van een beetje griep, niet al te ernstig, en nu begint het goed te gaan, alleen een beetje moe.

Anders moet je dat voor de bochten overlaten aan covidTracqueur of Our Word In Data. Bovendien zijn de enige significante gegevens, als ze niet per geval worden gewogen, die van sterfgevallen/miljoen inwoners gecorreleerd met het cumulatieve aantal gevaccineerde 2 doses minder dan 6 maanden, maar deze tweede gegevens worden zelden onthuld. De ziekenhuisgegevens bij de ingang en in de schijf zijn ook geldig, aangezien we zeker weten dat dit om covid-redenen is.

Ik had het een paar dagen geleden gedaan met het VK ... en het is duidelijk dat het geen zin heeft om de zaken als basis te nemen, zoals Robob of Sixk doen.

dit zijn de OWID-gegevens, maar wat ik voor een keer wilde weergeven, is niet de sterfte door Covid, maar de sterfte door alle oorzaken, om te zien of een component als gevolg van het vaccin detecteerbaar was (het is duidelijk dat als de vaccins sterfgevallen veroorzaakten, ze niet zouden worden meegeteld bij covid-sterfgevallen) - nou, het is lawaaierig omdat er tal van andere oorzaken van variaties zijn, maar we zien duidelijk net zoveel pieken in oversterfte geassocieerd met de vorm van de curven van het aantal gevallen, we zien die van de vaccinatiecurve niet bij sterfgevallen.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
SixK
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 670
Inschrijving: 15/03/05, 13:48
x 272

Re: Adviezen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie




par SixK » 24/10/21, 11:18

izentrop schreef:
ABC2019 schreef:kom op als ik ben opgesloten
Ben je positief getest op covid?

Anders moet je dat voor de bochten overlaten aan covidTracqueur of Our Word In Data. Bovendien zijn de enige significante gegevens, als ze niet per geval worden gewogen, die van sterfgevallen/miljoen inwoners gecorreleerd met het cumulatieve aantal gevaccineerde 2 doses minder dan 6 maanden, maar deze tweede gegevens worden zelden onthuld. De ziekenhuisgegevens bij de ingang en in de schijf zijn ook geldig, aangezien we zeker weten dat dit om covid-redenen is.

Ik had het een paar dagen geleden gedaan met het VK ... en het is duidelijk dat het geen zin heeft om de zaken als basis te nemen, zoals Robob of Sixk doen.


Wat is uw analyse van deze curve? (Het vaccin heeft de sterfgevallen verminderd of de covid doodt steeds minder?)
Aan het begin van je curve zien we 10 keer meer doden dan gevallen, in het midden van de curve is het 1 op 1 aan het einde is het 10 keer minder dan gevallen.
Als het doel is om een ​​link Vaccinatie/Dood te tonen, maakt deze curve het uiteindelijk minder duidelijk.
0 x
Optimisten uitgevonden vliegtuigen, parachutes pessimistisch. George Bernard Shaw.
Dacht persoonlijk, ik beter begrijpen waarom de grote bazen uitvinder van de gouden handdruk.
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9805
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2658

Re: Adviezen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie




par sicetaitsimple » 24/10/21, 11:41

SixK schreef:Aan het begin van je curve zien we 10 keer meer doden dan gevallen, in het midden van de curve is het 1 op 1 aan het einde is het 10 keer minder dan gevallen.

Let op, de schaal van gevallen en sterfgevallen is niet hetzelfde! Gelukkig.....
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 338-gasten