Meningen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14925
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4341

Re: Adviezen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie




par GuyGadeboisTheBack » 22/10/21, 19:16

ABC2019 schreef:(en helemaal niet minder dodelijk, integendeel)

Als het juist minder dodelijk is, wat de ineffectiviteit van vaccins bewijst. En je bent nog steeds ziek... jammer!
1 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Adviezen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie




par Janic » 22/10/21, 19:29

abcon
ja ik, ik ga ermee akkoord om de bedden te delen in verhouding tot de gevaccineerde mensen, met een dienst voor de gevaccineerde en gevaccineerde zorgverleners, en een dienst met niet-gevaccineerde en niet-gevaccineerde zorgverleners, die elk het werk zouden doen van de zorg voor degenen met wie zij het eens zijn, dus iedereen zou blij zijn!
grote klootzak, had voor hem al veel te lang niets meer gepost.
Sommige:
Ja, ik ga ermee akkoord om de bedden pro rata te delen met niet-drinkers, niet-rokers, niet-drugsverslaafden met een dienst voor onthoudende verzorgers, en een dienst met verzorgers die alcoholist zijn, en rokers en drugsverslaafden, die zouden allemaal het werk doen om degenen te genezen met wie ze het eens zijn, zodat iedereen gelukkig zou zijn!

ABCiel natuurlijk! :schok: :onheil:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
SixK
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 670
Inschrijving: 15/03/05, 13:48
x 272

Re: Adviezen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie




par SixK » 22/10/21, 20:36

ABC2019 schreef:
Robob schreef:
ABC2019 schreef:met een virus dat half zo besmettelijk is en met heel verschillende beschermende maatregelen, draaien we altijd in cirkels rond in dezelfde argumenten en dezelfde redeneerfouten die keer op keer worden herhaald...

Virussen dubbel zo besmettelijk: ook dat blijkt uit de statistieken : Mrgreen: . Ik denk dat het de vaccinatie is die meer gevallen veroorzaakt: overal te veel correlatie in deze zin.

het is gewoon het gebruikelijke kersenplukeffect: je kijkt alleen naar het uiteinde van de curve dat bij je past en vergeet degenen die de andere kant op gaan.

Alleen al in Frankrijk sinds juli heeft de gezondheidspas de vaccinaties een boost gegeven en is het aantal gevallen sinds augustus gedaald... : Roll:


Ik weet niet of je de relatie tussen het aantal vaccingevallen wilde aantonen?
Je vergeet dat er in juli/augustus niet alleen werd gevaccineerd.
Er waren ook enorme tests.
Ik denk dat ze ook grotendeels hebben bijgedragen aan het clippen van de curve.
Het heeft waarschijnlijk de helling van de curve in het begin aanzienlijk vergroot (meer tests = meer gevallen)
Er was minder activiteit in augustus, minder mensen in bars en restaurants, enz...

Kijk naar de Engelse curve, zij zijn minstens zo gevaccineerd als wij.
Kijk naar de Martinicaanse curve, ze zijn twee keer minder gevaccineerd, deze zou moeten blijven exploderen.
0 x
Optimisten uitgevonden vliegtuigen, parachutes pessimistisch. George Bernard Shaw.
Dacht persoonlijk, ik beter begrijpen waarom de grote bazen uitvinder van de gouden handdruk.
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Adviezen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie




par ABC2019 » 22/10/21, 20:44

SixK schreef:
ABC2019 schreef:
Robob schreef:Virussen dubbel zo besmettelijk: ook dat blijkt uit de statistieken : Mrgreen: . Ik denk dat het de vaccinatie is die meer gevallen veroorzaakt: overal te veel correlatie in deze zin.

het is gewoon het gebruikelijke kersenplukeffect: je kijkt alleen naar het uiteinde van de curve dat bij je past en vergeet degenen die de andere kant op gaan.

Alleen al in Frankrijk sinds juli heeft de gezondheidspas de vaccinaties een boost gegeven en is het aantal gevallen sinds augustus gedaald... : Roll:


Ik weet niet of je de relatie tussen het aantal vaccingevallen wilde aantonen?
Je vergeet dat er in juli/augustus niet alleen werd gevaccineerd.
Er waren ook enorme tests.
Ik denk dat ze ook grotendeels hebben bijgedragen aan het clippen van de curve.
Het heeft waarschijnlijk de helling van de curve in het begin aanzienlijk vergroot (meer tests = meer gevallen)
Er was minder activiteit in augustus, minder mensen in bars en restaurants, enz...

Kijk naar de Engelse curve, zij zijn minstens zo gevaccineerd als wij.
Kijk naar de Martinicaanse curve, ze zijn twee keer minder gevaccineerd, deze zou moeten blijven exploderen.


Ik wil helemaal niets aantonen, aangezien er GEEN eenvoudige relatie bestaat tussen de vaccinatiegraad en het aantal gevallen, aangezien deze multifactorieel is. En om op de domme antwoorden te anticiperen: dat betekent ook niet dat het vaccin geen effect heeft. Simpelweg dat je de effecten ervan niet kunt meten door twee curven in verschillende landen met verschillende omstandigheden en geschiedenis te vergelijken.

Wat zou u denken van een redenering als deze: het bewijs dat antimalariamiddelen niet effectief zijn, is dat er veel meer sterfgevallen als gevolg van malaria zijn in de landen waar ze worden gegeven dan in de landen waar ze niet worden gegeven? Het is een volkomen domme redenering, nietwaar?

dus wij zijn het eens : Lol: .
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Adviezen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie




par Obamot » 22/10/21, 21:33

SixK schreef:Kijk naar de Engelse curve, zij zijn minstens zo gevaccineerd als wij.
Kijk naar de Martinicaanse curve, ze zijn twee keer minder gevaccineerd, deze zou moeten blijven exploderen.
Spannend!

Er zijn veel factoren die dit kunnen verklaren, met name het feit dat het “overwinterseizoen” op Martinique de periode is van half juni tot november!

Waarom zou je zeggen dat de beloofde effectiviteit van 95%, die daalde naar 30% (niet beter dan de placebo) en die slechts de 1% van de gevallen treft (ernstige gevallen => ziekenhuisopnames) aanzienlijk zou zijn, met varianten die niet meer zijn geworden agressiever dan de seizoensgriep...?
0 x
SixK
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 670
Inschrijving: 15/03/05, 13:48
x 272

Re: Adviezen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie




par SixK » 22/10/21, 21:50

Obamot schreef:
SixK schreef:Kijk naar de Engelse curve, zij zijn minstens zo gevaccineerd als wij.
Kijk naar de Martinicaanse curve, ze zijn twee keer minder gevaccineerd, deze zou moeten blijven exploderen.
Spannend!

Er zijn veel factoren die dit kunnen verklaren, met name het feit dat het “overwinterseizoen” op Martinique de periode is van half juni tot november!

Waarom zou je zeggen dat de beloofde efficiëntie van 95%, die daalde naar 30% (niet beter dan de placebo) en die slechts de 1% van de gevallen betreft (ernstige gevallen => ziekenhuisopnames) aanzienlijk zou zijn, met varianten die niet meer zijn geworden agressiever dan de seizoensgriep...?


Ik denk dat ik mij slecht heb uitgedrukt, ik bedoelde "het had moeten blijven ontploffen". (als er een direct verband bestond tussen het aantal gevaccineerden en het aantal gevallen)
Uiteraard zijn we het er allemaal over eens dat er meerdere oorzaken zijn voor de waargenomen curven
en dat het vaccin slechts een van de verklaringselementen is waarvan we de impact niet meten.
A priori is het meer de vergelijking tussen het aantal gevallen en het aantal sterfgevallen dat het vaccin zou kunnen verklaren, maar zelfs de
Ik heb geen zekerheid.
0 x
Optimisten uitgevonden vliegtuigen, parachutes pessimistisch. George Bernard Shaw.

Dacht persoonlijk, ik beter begrijpen waarom de grote bazen uitvinder van de gouden handdruk.
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13692
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1515
Neem contact op met:

Re: Adviezen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie




par izentrop » 22/10/21, 22:33

SixK schreef:Uiteraard zijn we het er allemaal over eens dat er meerdere oorzaken zijn voor de waargenomen curven
en dat het vaccin slechts een van de verklaringselementen is waarvan we de impact niet meten.
A priori is het meer de vergelijking tussen het aantal gevallen en het aantal sterfgevallen dat het vaccin zou kunnen verklaren, maar zelfs de
Ik heb geen zekerheid.
We meten volledig de impact van vaccinatie op sterfgevallen, die veel lager is ondanks de explosie van gevallen.
Beeld
De uitbraak wordt heel goed uitgelegd:
- de barrièregebaren werden te snel opgegeven
Dit was de filosofie van ‘Vrijheidsdag’, gevierd op 19 juli: ‘Leren leven met het virus’, in de woorden van de Britse premier Boris Johnson. De regering heeft onmiddellijk alle gezondheidsbeperkingen opgeheven, in ieder geval voor de Engelse bevolking.
- De vaccinatie van de jongste is uitgesteld
- de bescherming tegen infecties neemt in de loop van de tijd af
Groot-Brittannië was het eerste Europese land dat zijn bevolking in december massaal vaccineerde met het AstraZeneca-vaccin. Deze voorsprong zou nu best wel eens strafbaar kunnen blijken. "De bescherming tegen infecties neemt in de loop van de maanden af, terwijl die tegen ernstige vormen zeer goed blijft, wat zou kunnen verklaren waarom we vandaag de dag met meer post-vaccinatie-infecties te maken krijgen", herinnert François Balloux zich in Le Parisien. Vooral omdat de Delta-variant, die in het land net als in de rest van Europa de meerderheid is, besmettelijker is. Contactgevallen hoeven zich echter niet langer te isoleren als ze dubbel gevaccineerd zijn.
https://www.francetvinfo.fr/sante/malad ... 11969.html
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Adviezen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie




par ABC2019 » 22/10/21, 22:35

SixK schreef:Ik denk dat ik mij slecht heb uitgedrukt, ik bedoelde "het had moeten blijven ontploffen". (als er een direct verband bestond tussen het aantal gevaccineerden en het aantal gevallen)
Uiteraard zijn we het er allemaal over eens dat er meerdere oorzaken zijn voor de waargenomen curven

nou ja, kijk maar naar de curven van de eerste 9 maanden, toen er nog geen vaccin was, om te zien dat ze niet eentonig zijn, dus er spelen natuurlijk andere factoren een rol...
en dat het vaccin slechts een van de verklaringselementen is waarvan we de impact niet meten.
A priori is het meer de vergelijking tussen het aantal gevallen en het aantal sterfgevallen dat het vaccin zou kunnen verklaren, maar zelfs de
Ik heb geen zekerheid.

het is mogelijk om informatie te verkrijgen door zoveel mogelijk onderzoeken te doen "onder voorbehoud van alle andere zaken" (dezelfde populatie, dezelfde omstandigheden, en alleen het verschil tussen gevaccineerden en niet-gevaccineerden) - je moet er nog steeds mee instemmen om ze te overwegen!
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Adviezen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie




par ABC2019 » 23/10/21, 07:47

Janic schreef:abcon
ja ik, ik ga ermee akkoord om de bedden te delen in verhouding tot de gevaccineerde mensen, met een dienst voor de gevaccineerde en gevaccineerde zorgverleners, en een dienst met niet-gevaccineerde en niet-gevaccineerde zorgverleners, die elk het werk zouden doen van de zorg voor degenen met wie zij het eens zijn, dus iedereen zou blij zijn!
grote klootzak, had voor hem al veel te lang niets meer gepost.
Sommige:
Ja, ik ga ermee akkoord om de bedden pro rata te delen met niet-drinkers, niet-rokers, niet-drugsverslaafden met een dienst voor onthoudende verzorgers, en een dienst met verzorgers die alcoholist zijn, en rokers en drugsverslaafden, die zouden allemaal het werk doen om degenen te genezen met wie ze het eens zijn, zodat iedereen gelukkig zou zijn!

ABCiel natuurlijk! :schok: :onheil:


het grote verschil is dat niemand een desinformatiecampagne voert om te beweren dat drinken, roken of drugs gebruiken beschermt tegen ziekten.

Het was duidelijk ironisch van mij. Maar het grappige is dat door zelf de vergelijking met dit giftige gedrag te introduceren, je impliciet erkent dat je heel goed weet dat niet-vaccinatie een verhoogde risicofactor is voor sterfte, net als dit gedrag waarmee je ze vergelijkt. Zodat je jezelf niet meer gelooft in het web van leugens dat je keer op keer herhaalt over vaccins. Je bent zojuist over het tapijt van je hypocrisie gestruikeld, mijn beste Janic, en je wentelt in schoonheid in het bijzijn van iedereen.

Voor een keer leert een van je berichten ons iets, we moeten het waarderen!! : Lol:
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Adviezen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie




par Janic » 23/10/21, 09:11

ABCop »23/10/21, 07:47
het grote verschil is dat niemand een desinformatiecampagne voert om te beweren dat drinken, roken of drugs gebruiken beschermt tegen ziekten.
De desinformatiecampagne is die van BP via regeringen die proberen mensen te laten geloven in wonderbaarlijke vaccins, zoals religies, en die de klap van HIV herhaalt bij gebrek aan middelen om iets anders te doen.
Daarvoor is het voldoende om campagne te voeren om het gemiddelde Peking te kwellen, zodat het naar de pan met vaccins gaat, uit angst voor wat het negeert, zoals jij, de hypochonder.
Het was duidelijk ironisch van mijn kant. Maar het grappige is dat door jezelf de vergelijking met deze giftige gedragingen voor te stellen, je impliciet erkent dat je heel goed weet dat niet-vaccinatie een verhoogde risicofactor is voor sterfte, zoals deze gedragingen waarmee je ze vergelijkt.
je moet stoppen met het aftrekken van de weinige neuronen die je nog hebt door te fantaseren over wie ik ben en wat je denkt te herkennen, sterk in je grove onwetendheid over deze onderwerpen en doen alsof weten niet weten is; lui!
Integendeel, en u zou het weten als u de nieuwsgierigheid had gehad om de officiële statistieken van ons land en de buurlanden te raadplegen op hetzelfde niveau van hygiëne als waar deVaccins zijn nooit gebruikt om ziekten uit te roeien. De slachtoffers bevinden zich dus eerder aan de risicokant van vaccins dan aan de illusoire voordelen.
Net zoals AZT bij gezonde individuen meer slachtoffers van ‘pseudo-AIDS’ heeft geëist dan de ziekte zelf! en het gaat verder met tritherapieën voor niet-zieke individuen
Zodat je jezelf niet meer gelooft in het web van leugens dat je keer op keer herhaalt over vaccins. Je bent zojuist over het tapijt van je hypocrisie gestruikeld, mijn goede Janic, en je in het bijzijn van iedereen in schoonheid gewenteld.
In tegenstelling tot jij die ijzersterk in je leugens gelooft? Pov' onwetende plek! Hoeveel jaar raadpleegt u de officiële archieven over de werkelijke impact van vaccins op de bevolking? Zeker sinds deze epidemie en waar die niet hoger uitsteekt dan alle bullshit die je doorgaans uit narcisme vertelt.
Voor een keer leert een van je berichten ons iets, we moeten het waarderen!!
Behalve dat, zoals gewoonlijk, jouw onwetendheid over de betreffende onderwerpen niet beter is dan al de rest van wat je zegt en je gebruikelijke fantasieën…mijn goede ABCon!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 322-gasten